Προτεραιότητες του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης
(ΟΣΕΘ) είναι ο ανασχεδιασμός των υφιστάμενων δρομολογίων του ΟΑΣΘ, προς
όφελος του επιβατικού κοινού, καθώς επίσης
και ο σχεδιασμός των δρομολογίων πάνω στη βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Δ.Σ. του ΟΣΕΘ, Κώστα Αμπατζά.
Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, στο περιθώριο του 8ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Έρευνα στις Μεταφορές, που διεξάγεται στο Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), ο κ. Αμπατζάς σημείωσε πως οι παρεμβάσεις αυτές προσδιορίζονται χρονικά πριν από τα Χριστούγεννα.
Παράλληλα, εξήγησε πως ο ανασχεδιασμός, προβλέπει, μεταξύ άλλων, αύξηση των δρομολογίων, λαμβάνοντας υπόψη τις ελλείψεις και τα υπάρχοντα προβλήματα εξυπηρέτησης, ενώ αργότερα- με την λειτουργία της γραμμής του μετρό- τις νέες ανάγκες, που θα προκύψουν.
Τέλος, ο κ. Αμπατζάς ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πως στόχος είναι να μπουν σε κίνηση περισσότερα από 400 λεωφορεία, σχεδόν διπλάσια αύξηση σε σύγκριση με τον στόλο, που λειτουργούσε όταν ανέλαβαν οι νέες διοικήσεις (240 λεωφορεία).
ΑΠΕ-ΜΠΕ
πηγή
και ο σχεδιασμός των δρομολογίων πάνω στη βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Δ.Σ. του ΟΣΕΘ, Κώστα Αμπατζά.
Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, στο περιθώριο του 8ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Έρευνα στις Μεταφορές, που διεξάγεται στο Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), ο κ. Αμπατζάς σημείωσε πως οι παρεμβάσεις αυτές προσδιορίζονται χρονικά πριν από τα Χριστούγεννα.
Παράλληλα, εξήγησε πως ο ανασχεδιασμός, προβλέπει, μεταξύ άλλων, αύξηση των δρομολογίων, λαμβάνοντας υπόψη τις ελλείψεις και τα υπάρχοντα προβλήματα εξυπηρέτησης, ενώ αργότερα- με την λειτουργία της γραμμής του μετρό- τις νέες ανάγκες, που θα προκύψουν.
Τέλος, ο κ. Αμπατζάς ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πως στόχος είναι να μπουν σε κίνηση περισσότερα από 400 λεωφορεία, σχεδόν διπλάσια αύξηση σε σύγκριση με τον στόλο, που λειτουργούσε όταν ανέλαβαν οι νέες διοικήσεις (240 λεωφορεία).
ΑΠΕ-ΜΠΕ
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου