ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020

Κ. Καραμανλής: Σε τουλάχιστον δύο χρόνια καινούρια λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη – Προσπάθεια για μεταχειρισμένα

Κ. Καραμανλής: Σε τουλάχιστον δύο χρόνια καινούρια λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη – Προσπάθεια για μεταχειρισμένα




Τα προβλήματα του ΟΑΣΘ, η  προμήθεια καινούριων και μεταχειρισμένων λεωφορείων και η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ απασχόλησαν σήμερα την Βουλή στην ερώτηση του βουλευτή του
ΣΥΡΙΖΑ Χρ. Γιαννούλη προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλή.
Ο υπουργός τόνισε ότι σήμερα τα λεωφορεία είναι γύρω στα 300 και πως ο στόλος είναι πάρα πολύ γερασμένος. «Ούτε το προφανές δεν καταφέρατε να κάνετε, έναν διαγωνισμό για την ανανέωση του στόλου. Και αυτή την στιγμή έχουμε αυτή την κατάσταση η οποία δεν μπορεί να αλλάξει από την μία στιγμή στην άλλη» σημείωσε απευθυνόμενος στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ.
«Κάνουμε μια διαχείριση κρίσης και αντιλαμβάνομαι πλήρως την τραγική κατάσταση που βρίσκεται ο στόλος και την απίστευτη ταλαιπωρία που περνάνε οι πολίτες της Θεσσαλονίκης και γι’ αυτό περιμένουμε την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για να μπουν 100 λεωφορεία των ΚΤΕΛ που θα αλλάξουν την εικόνα σε μια βάση» πρόσθεσε.
Παράλληλα ενημέρωσε πως έχει κατατεθεί σχετική τροπολογία ώστε ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ να αγοράσουνε μεταχειρισμένα λεωφορεία μέσω leasing  ενώ για τα καινούρια σημείωσε πως «θα μας πάρει τουλάχιστον 24 μήνες για να έρθουν τα λεωφορεία στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη».
Για την σύμβαση με τα ΚΤΕΛ σχολίασε ότι η κυβέρνηση ακολουθεί ουσιαστικά το παράδειγμα του ΣΥΡΙΖΑ. «Κάνουμε αυτό που κάνατε και εσείς. Αφού αποτύχατε με την κρατικοποίηση, καταλάβετε το μέγεθος του λάθους σας και μεταφέρατε στο ΚΤΕΛ ένα πολύ μεγάλο κομμάτι» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο υπουργός τέλος απέδωσε την τραγική κατάσταση και την απίστευτη ταλαιπωρία των πολιτών στις επιλογές του ΣΥΡΙΖΑ. «Τα ψέματα που  λέτε εσείς είναι γνωστά. Θυμόμαστε το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης. Έλεος πια. Το μέγεθος του λαϊκισμού που αυτή την στιγμή βλέπουμε να έχετε, σημαίνει ότι δεν μάθατε τίποτα τέσσερα χρόνια στην κυβέρνηση».

Χρ. Γιαννούλης: Αδιαφανείς διαδικασίες στη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ
Για αδιαφανείς διαδικασίες έκανε λόγο στην ερώτησή του ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Γιαννούλης αναφορικά με την σύμβαση με τα ΚΤΕΛ. Ο κ. Γιαννούλης μίλησε για απάνθρωπη κατάσταση στα λεωφορεία και για «βασανισμό των αδύναμων πολιτών».
Ο βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης επέκρινε την κυβέρνηση για επαναφορά του διεφθαρμένου ΟΑΣΘ.  «Είναι ώρα να αναλάβετε τις ευθύνες σας απέναντι στους πολίτες που βασανίζονται» συμπλήρωσε.
Απαντώντας στον υπουργό τον κατηγόρησε ότι λέει ψέματα χρησιμοποιώντας αριθμούς με εμφανή αταξία για να κρύψει την πραγματικότητα.  «Με τα ψέματα και την δημαγωγία θα δίνατε λύσεις μέσα σε λίγες εβδομάδες. Κοιταχτείτε στον καθρέφτη» ανέφερε μεταξύ άλλων.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου