Στα υβριδικά μοντέλα στρέφεται η Ford ώστε να μπορέσει να πετύχει
τα χαμηλά όρια των έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση την περίοδο 2020-2021
και να μην καταβάλλει υπέρογκα πρόστιμα.
Άλλοι κατασκευαστές όπως ο όμιλος VW προετοιμάζει μια «επίθεση» από ηλεκτρικά οχήματα τα οποία θα μειώσουν στο ελάχιστο τις μέσες εκπομπές ρύπων του ομίλου. Η Ford θα ακολουθήσει τα… χνάρια της Toyota κατασκευάζοντας υβριδικά μοντέλα παρά αμιγώς ηλεκτρικά.
Η Ford Europe δεν θα χρειαστεί μεγάλο αριθμό ηλεκτροκίνητων
αυτοκινήτων για να συμμορφωθεί με τον νέο στόχο της ΕΕ, λόγω των πολλών
υβριδικών μοντέλων που ετοιμάζει εκτιμά ο Steve Armstrong. Μάλιστα το
υβριδικό plug-in Ford Kuga εκπέμπει μόλις 29 γρ. CO2/χλμ. σύμφωνα με την
εταιρεία αλλά και το προηγούμενο καθεστώς μέτρησης εκπομπών ρύπων NEDC.
Πάντως με τις συγκεκριμένες μετρήσεις το υβριδικό plug-in Kuga φαίνεται να εντυπωσιάζει τους αντιπάλους που εκπέμπουν πάνω από 40 γρ. CO2 σε αντίστοιχα μοντέλα.
Βαριά πρόστιμα
H Eυρωπαϊκή Ένωση για να αντιμετωπίσει την κλιματική αλλαγή έχει θέσει όριο τα 95 γρ. CO2 ανά χιλιόμετρο έως το 2021 για τις αυτοκινητοβιομηχανίες από 120 γρ. που ήταν το 2018. Κάθε αυτοκινηοβιομηχανία έχει θέσει διαφορετικό στόχο ανάλογα με τα μοντέλα που διαθέτει η κάθε μία. Η Ford έχει θέσει ως στόχο για τις μέσες εκπομπές ρύπων τα 95,4 γρ. CO2 / χλμ. έως το 2021.
Πάντως πριν κυκλοφορήσουν τα ευχάριστα νέα για τους ρύπους του υβριδικού plug-in Ford Kuga οι αναλυτές εκτιμούσαν πως η αυτοκινητοβιομηχανία θα πλήρωνε πρόστιμα ύψου 430 εκατ. ευρώ το 2021 καθώς οι μέσες εκπομπές ρύπων της θα ανέρχονταν σε 9,8 γρ. CO2 / χλμ. Το πρόστιμο που θα πληρώσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν θα πετύχουν το στόχο των 95 γρ. CO2 / χλμ. έως το 2021 υπολογίζεται κατά 95 ευρώ ανά γραμμάριο πέρα από το όριο πολλαπλασιαζόμενο με τον αριθμό των αυτοκινήτων που πωλούνται το 2020 και το 2021. Ωστόσο το 5% των οχημάτων με τις υψηλότερες εκπομπές ρύπων δεν θα υπολογιστεί το 2020.
Το 2018, η Ford διέθεσε 1.007.846 μονάδες στην ΕΕ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Άλλοι κατασκευαστές όπως ο όμιλος VW προετοιμάζει μια «επίθεση» από ηλεκτρικά οχήματα τα οποία θα μειώσουν στο ελάχιστο τις μέσες εκπομπές ρύπων του ομίλου. Η Ford θα ακολουθήσει τα… χνάρια της Toyota κατασκευάζοντας υβριδικά μοντέλα παρά αμιγώς ηλεκτρικά.
Πάντως με τις συγκεκριμένες μετρήσεις το υβριδικό plug-in Kuga φαίνεται να εντυπωσιάζει τους αντιπάλους που εκπέμπουν πάνω από 40 γρ. CO2 σε αντίστοιχα μοντέλα.
Βαριά πρόστιμα
H Eυρωπαϊκή Ένωση για να αντιμετωπίσει την κλιματική αλλαγή έχει θέσει όριο τα 95 γρ. CO2 ανά χιλιόμετρο έως το 2021 για τις αυτοκινητοβιομηχανίες από 120 γρ. που ήταν το 2018. Κάθε αυτοκινηοβιομηχανία έχει θέσει διαφορετικό στόχο ανάλογα με τα μοντέλα που διαθέτει η κάθε μία. Η Ford έχει θέσει ως στόχο για τις μέσες εκπομπές ρύπων τα 95,4 γρ. CO2 / χλμ. έως το 2021.
Πάντως πριν κυκλοφορήσουν τα ευχάριστα νέα για τους ρύπους του υβριδικού plug-in Ford Kuga οι αναλυτές εκτιμούσαν πως η αυτοκινητοβιομηχανία θα πλήρωνε πρόστιμα ύψου 430 εκατ. ευρώ το 2021 καθώς οι μέσες εκπομπές ρύπων της θα ανέρχονταν σε 9,8 γρ. CO2 / χλμ. Το πρόστιμο που θα πληρώσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν θα πετύχουν το στόχο των 95 γρ. CO2 / χλμ. έως το 2021 υπολογίζεται κατά 95 ευρώ ανά γραμμάριο πέρα από το όριο πολλαπλασιαζόμενο με τον αριθμό των αυτοκινήτων που πωλούνται το 2020 και το 2021. Ωστόσο το 5% των οχημάτων με τις υψηλότερες εκπομπές ρύπων δεν θα υπολογιστεί το 2020.
Το 2018, η Ford διέθεσε 1.007.846 μονάδες στην ΕΕ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου