ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τρίτη 8 Μαΐου 2018

Θεσσαλονίκη: Αγανάκτηση κατοίκων για κατάργηση γραμμής του ΟΑΣΘ


Kαταργήθηκαν στάσεις στην γραμμή «23» του ΟΑΣΘ
Τη ριζική διαφωνία στις αλλαγές που ισχύουν από την Πρωτομαγιά στη γραμμή 23 του ΟΑΣΘ εξέφρασε η πρόεδρος της Γ΄Δημοτικής Κοινότητας Θεσσαλονίκης κ. Ελισάβετ Καλαϊτζίδου, αναφέροντας
ότι καταργούνται στάσεις στο υψηλότερο σημείο της πόλης, όπου μένουν πολλοί ηλικιωμένοι, εργαζόμενοι αλλά και παιδιά που μετακινούνται στα σχολεία τους.
Όπως είπε στη χθεσινή της παρέμβαση στο δημοτικό συμβούλιο, το συμβούλιο της Γ΄δημοτικής κοινότητας τάχθηκε ομόφωνα κατά της κατάργησης των στάσεων, ενώ ανέφερε ότι υπάρχει πρόταση ώστε σε συνεργασία με τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας κ. Παππά, να βρεθεί λύση. «Ο κ. Παππάς θα συνεργαστεί μαζί μας για να κάνουμε μια άλλη πρόταση και να δείξουμε συμπαράσταση στους κατοίκους της περιοχής», είπε η κ. Καλαϊτζίδου, σημειώνοντας ότι το λεωφορείο 22 δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες των κατοίκων. Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα κάτοικοι της περιοχής πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας για το θέμα.
Ο δημοτικός σύμβουλος της Πρωτοβουλίας κ. Β. Διαμαντάκης αναφέρθηκε σε πρόσφατη σύσκεψη με τον ΟΣΕΘ, τον ΟΑΣΘ, την τροχαία και τον δήμο για το θέμα, στην οποία εκπροσώπησε τον κ. Παππά, λέγοντας μεταξύ άλλων ότι αναφέρθηκε ότι υπήρχε δυσκολία στην αναστροφή του λεωφορείου. Σύμφωνα με τον ίδιο προφανώς έλαβαν υπόψη και το ότι υπήρχε υπάλληλος στο σημείο της αναστροφής που έκανε τις μανούβρες.
«Μας είπαν ότι δεν υπάρχει κατάργηση αλλά θα περνάει το 22, το οποίο όμως είναι μικρό και γεμίζει πολύ εύκολα και θεωρείται και τουριστική γραμμή», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Διαμαντάκης, προσθέτοντας:  Τονίσαμε σαν δήμος τη διαφωνία μας. Τέτοιες αποφάσεις θέλουν διάλογο». Ο ίδιος πάντως εξέφρασε την εκτίμηση ότι σε επόμενες συναντήσεις μπορεί να βρεθεί λύση. «Πιστεύω ότι μπορεί να βρεθεί λύση να γίνεται πιο πριν η αναστροφή του λεωφορείου 23», τόνισε. Στη δική του παρέμβαση ο δημοτικός σύμβουλος της Πρωτοβουλίας κ. Παναγιώτης Αβραμόπουλος ανέφερε ότι υπάρχει λύση που έχει προταθεί εδώ και χρόνια: να τοποθετηθεί μια ράμπα ειδική, στην οποία τοποθετείται το λεωφορείο και η ράμπα το μετακινεί. «Αυτή η λύση θέλει μια επένδυση για να τελειώσει οριστικά (το θέμα). Αν ήθελαν θα το είχαν λύσει εδώ και χρόνια. Λύση δεν είναι να το καταργείς», τόνισε.
Μαρία Κουζούφη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου