Η Volkswagen διαθέτει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή αυτοκινήτων με καύσιμο το φυσικό αέριο CNG, το οποίο προσφέρει οικονομία στη χρήση.
Ο σύγχρονος κινητήρας φυσικού αερίου 1.395 κ.εκ. αποδίδει 110 ίππους με μέγιστη απόδοση ροπής 200 Nm από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.α.λ. Επιταχύνει σε 10,6'' στα 0-100 χλμ./ώρα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα.
Πάντως, το κύριο χαρακτηριστικό του μοντέλου είναι η μέση κατανάλωση των 3,5 κιλών φυσικού αερίου ανά 100 χλμ., δηλαδή κόστος 3 € στα 100 χλμ!
Ο κινητήρας λειτουργεί κατά προτεραιότητα με φυσικό αέριο κίνησης το οποίο αποθηκεύεται υπό συνθήκες υψηλής πίεσης σε δύο φιάλες φυσικού αερίου CNG χωρητικότητας 7,5 κιλών η κάθε μία (σύνολο 15 κιλά) ενώ η δεξαμενή βενζίνης διατηρείται στα 50 λίτρα. Χάρη στο συνδυασμό των δύο πηγών ενέργειας, προκύπτει μία εντυπωσιακή συνολική τιμή αυτονομίας η οποία ξεπερνάει τα 1.300 χλμ. εκ των οποίων τα 430 χλμ. με φυσικό αέριο. Η εναλλαγή των δύο καυσίμων γίνεται αυτόματα και χωρίς να γίνεται ουσιαστικά αντιληπτή από τον οδηγό ενώ ο πίνακας οργάνων διαθέτει ένδειξη καυσίμου τόσο για το CNG όσο και για τη βενζίνη.
Ο κινητήρας 1.4 TGI - 110 hp συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.
Το νέο Golf TGI διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα και είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή από 21.800€...
Πηγή: driveandtravel.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου