Η
Μαρία Σάκκαρη προκρίθηκε στον
Β` γύρο του διεθνούς τουρνουά τένις, Wuhan Open, που διεξάγεται στην Κίνα.
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια, επικράτησε με 1-6, 6-4, 6-2 της
Γιούλια Πουτίντσεβα από το Καζακστάν και συνεχίζει την πορεία της στην διοργάνωση.
(ΑΠΕ – ΜΠΕ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου