Σημαντικές
καταγγελίες από τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό, κ. Γιάννη Μυλόπουλο, ο
οποίος με αφορμή τα δημοσιεύματα για κλείσιμο της Βενιζέλου και
μονοδρόμηση της Εγνατίας ανέφερε πως υπάρχουν κύκλοι που υπονομεύουν το
Μετρό Θεσσαλονίκης.
Αρχικά, προχώρησε στη διαβεβαίωση ότι δεν πρόκειται να κλείσει η Βενιζέλου ούτε θα χρειαστεί να μονοδρομηθεί η Εγνατία λόγω των έργων του μετρό. Μιλώντας στο ραδιόφωνο του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, «Πρακτορείο, 104,9 FM» ο Γ. Μυλόπουλος, επισήμανε ότι οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα είναι «χειρουργικές» προκειμένου να μην διαταραχτεί η ζωή και η εμπορική κίνηση στην περιοχή.
«Θέλω να καθησυχάσω τον κόσμο ότι το έργο προχωρεί. Οι
κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα είναι τέτοιες που δεν θα εμποδίσουν τη ζωή
στην περιοχή, δεν θα χρειαστεί να κλείσει η Βενιζέλου για χρόνια, δεν θα
κλείσει, ούτε θα μονοδρομηθεί η Εγνατία, θα γίνουν χειρουργικές
κυκλοφοριακές επεμβάσεις, τέτοιες, ώστε και ο σταθμός της Βενιζέλου
να μπορέσει να κατασκευαστεί, και η ζωή στη γύρω περιοχή να μην
χειροτερέψει» είπε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Μυλόπουλος σχολίασε ότι οι διαμαρτυρίες και η δυσφορία εμπόρων και κατοίκων προέρχονται από τις καθυστερήσεις του έργου,
τα προηγούμενα χρόνια και όχι από την εκτέλεση των εργασιών και έφερε
ως παράδειγμα την Καλαμαριά όπου το έργο ακολουθεί με ακρίβεια το
χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης χωρίς την παραμικρή δυσφορία κατοίκων και
επαγγελματιών.
«Η
ζημιά που έγινε στη Θεσσαλονίκη δεν έγινε εξαιτίας του μετρό, έγινε
λόγω των καθυστερήσεων του μετρό. Να είμαστε σαφείς σε αυτό. Το ξέρει
αυτό η πόλη. Όταν πηγαίνω στη Βενιζέλου, οι έμποροι και καταστηματάρχες μου λένε ολοκληρώστε το έργο, να τελειώνουμε και αυτό προσπαθούμε να κάνουμε», ανέφερε ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό ΑΕ» και σημείωσε: «Μου έλεγε ο δήμαρχος Καλαμαριάς, ότι δεν υπάρχει καμία όχληση στους καταστηματάρχες της περιοχής, καμία διαμαρτυρία γιατί; γιατί το έργο ξεκίνησε και ολοκληρώνεται στην ώρα του. Εκεί
που έχουμε διαμαρτυρίες είναι στα σημεία που το έργο ξεκίνησε το 2006,
ήταν να ολοκληρωθεί το 2012 και αν αυτού το 2013 το σταμάτησαν. Και
ήρθαμε το 2016 να το ξεκινήσουμε από την αρχή».
Ο Γιάννης Μυλόπουλος επανέλαβε με κατηγορηματικό τρόπο ότι γίνεται μία τεράστια προσπάθεια στη Θεσσαλονίκη να τελειώσει το μεγαλύτερο έργο υποδομής που έγινε ποτέ, η οποία υπονομεύεται, όπως είπε, από συγκεκριμένους κύκλους και μία εφημερίδα.
«Γίνεται
μία μεγάλη και τίμια προσπάθεια το έργο να τελειώσει και κάποιοι βάζουν
εμπόδια, διέρρευσαν λοιπόν μία μελέτη την οποία έστειλε ο ανάδοχος στην
Αττικό Μετρό και η οποία έχει πάρα πολλές διορθώσεις και βελτιώσεις,
τέτοιες που δεν αναγνωρίζει κανείς την αρχική της μορφή, μία ωραία
εφημερίδα λοιπόν η οποία σχετίζεται με τον πολιτικό χώρο που ευθύνεται
για το σταμάτημα του έργου, βγάζει μια είδηση και λέει ότι καταστρέφεται
η Θεσσαλονίκη», είπε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. και κάλεσε,
για άλλη μία φορά, αυτούς τους κύκλους να πουν ευθέως αν θέλουν το μετρό
στη Θεσσαλονίκη. «Αν θέλουν το μετρό ας συνεργαστούμε όλοι μαζί,
ανεξαρτήτως ομάδων και πολιτικών κομμάτων γιατί το έργο δεν είναι του
ΠΑΚΟΚ, της ΝΔ ή του ΣΥΡΙΖΑ, είναι το μετρό των Θεσσαλονικέων».
Ο κ. Μυλόπουλος ανέφερε ότι αν και δεν έτοιμος να παρουσιάσει την κυκλοφοριακή μελέτη, η οποία αυτή
τη στιγμή εκπονείται και θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2017 ή στις αρχές
του 2018, σε καμία περίπτωση η μελέτη που παρουσιάστηκε δεν
ανταποκρίνεται στον μελλοντικό σχεδιασμό.
«Για αυτό και λέω ότι είναι πρόωρο από τον Σεπτέμβριο να προδικάζουν το αποτέλεσμα μίας μελέτης η οποία δεν έχει γίνει ακόμα», κατέληξε ο κ. Μυλόπουλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου