Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης αναφέρθηκε κατά τη
διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου στο θέμα του ΟΑΣΘ εκφράζοντας την ανησυχία του δήμου αναφορικά με το «πάγωμα» της εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ από το ΣτΕ.
«Εμείς είμαστε σαφώς υπέρ της δημιουργίας ενός εποπτικού εργαλείου όπως είναι ο διάδοχος του ΣΑΣΘ στον οποίο έχουμε στείλει εκπρόσωπο και παράλληλα έχουμε την διάθεση ότι πρέπει να μετέχει πιο πολύ ο δήμος παρά οι υπάλληλοι του Υπουργείου Εσωτερικών που δεν είναι και η καλύτερη κατάσταση» είπε αρχικά ο Γιάννης Μπουτάρης.
«Διαφωνούμε κάθετα με τον νέο κρατικό ΟΑΣΘ για τον λόγο ότι και το πείραμα του ΟΑΣΑ στην Αθήνα φαίνεται δεν έχει πετύχει και έχει βγάλει απίστευτα ελλείμματα και από την άλλη είμαστε κατά του κρατισμού» πρόσθεσε.
«Αυτό το διοικητικό συμβούλιο το οποίο θα επιβλέψει την εκκαθάριση του ΟΑΣΘ είναι απολύτως απαραίτητο και καλά έκανε και έγινε για τον λόγο ότι θα γίνει η εκκαθάριση γρήγορα για να τελειώσει μέχρι το τέλος του 2019 και φυσικά οι μέτοχοι που πρέπει να πάρουν τα λεφτά τα οποία πρέπει να πάρουν» συμπλήρωσε ο δήμαρχος.
«Έχουμε μια ανησυχία πρώτον να μην καθυστερήσει άλλο η λειτουργία του ελεγκτικού μηχανισμού γιατί σύμφωνα με την απόφαση σταματάει μόνο η εργασία της εκκαθάρισης και βέβαια εκφράζουμε και την ελπίδα ότι ο ΟΑΣΘ θα συνεχίζει καλύτερα από ότι λειτουργεί τώρα» δήλωσε ο Γιάννης Μπουτάρης.
Αναφορικά με την τωρινή λειτουργία του Οργανισμού είπε «τώρα είναι δεν λειτουργεί καλά, έχει παλιά λεωφορεία, έχει λίγα λεωφορεία και όχι όσα πρέπει. Δεν είναι ο ΟΑΣΘ που ξέραμε παλιά».
«Έχουμε ανοιχτά τα μάτια για το πως θα προχωρήσει η ιστορία» κατέληξε.
Thessnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου