Σε
έναν άκρως επεισοδιακό αγώνα, η Porsche πρόσθεσε άλλη μια νίκη του
24-ωρο αγώνα του Le Mans στο παλμαρέ της, με το #2 και οδηγούς τους Timo
Bernhard, Brendon Hartley και Earl Bamber να ανεβαίνουν
στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Βάθρο το οποίο δεν ήταν κυρίαρχο από LMP1 μονοθέσια, καθώς από τα 6 που πήραν εκκίνηση, κατάφεραν να τερματίσουν μόλις τα 2.
Και αυτό γιατί τα δύο της Toyota, το # 7 των Stéphane Sarrazin, Kamui Kobayashi και Mike Conway, και το #9 των Nicolas Lapierre, Jose Maria Lopez και Yuji Kunimoto, καθώς και η Η έκπληξη του αγώνα, νικητές στην LMP2 κατηγορία και δεύτεροι στον αγώνα, ήταν μονοθέσιο με αριθμό #38, της ομάδας Jackie Chan DC Racing, και οδηγούς της Oreca 07 τους Oliver Jarvis, Ho-Pin Tung και Thomas Laurent, οι οποίοι για σχεδόν 3 ώρες ήταν επικεφαλής του αγώνα, όταν εγκατέλειψε από πίεση λαδιού η #1 919 Hybrid, για να τους περάσει τελικά η #2 Porsche μία ώρα πριν την καρό σημαία.
Στην τρίτη θέση και πάλι ένα LMP2 μονοθέσιο, με την μια Oreca 07 με #13 της Valliante Rebellion, και οδηγούς τους Nelson Piquet Jr., David Heinemeier Hansson και Mathias Beche να ολοκληρώνουν τον δικό τους θρίαμβο, αλλά και την αποτυχία της Toyota να ολοκληρώνει κάποιο από τα τρία TS050 Hybrid χωρίς προβλήματα. Και αυτό γιατί το μοναδικό που τερμάτισε ήταν αυτό των Anthony Davidson, Kazuki Nakajima και Sébastien Buemi, στην 9η θέση και 9 γύρους πίσω από την κορυφή.
Μεγάλη μάχη δόθηκε στο τέλος στην LMGTE Pro κατηγορία, μεταξύ την #97 Aston Martin Vantage, των Darren Turner, Jonathan Adam και Daniel Serra, και την #63 Chevrolet Corvette C7R, των Jan Magnussen, Antonio Garcia και Jordan Taylor, με νικητές τους πρώτους, με την αμερικάνικη ομάδα να τερματίζει τελικά στην τρίτη θέση, καθώς υπήρχε επαφή. Έτσι, στην δεύτερη θέση της κατηγορία βρέθηκε το #67 Ford GT, της Chip Ganassi UK, με τους Pipo Derani, Harry Tincknell και Andy Priaulx.
Πηγή: εδώ.
στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Βάθρο το οποίο δεν ήταν κυρίαρχο από LMP1 μονοθέσια, καθώς από τα 6 που πήραν εκκίνηση, κατάφεραν να τερματίσουν μόλις τα 2.
Και αυτό γιατί τα δύο της Toyota, το # 7 των Stéphane Sarrazin, Kamui Kobayashi και Mike Conway, και το #9 των Nicolas Lapierre, Jose Maria Lopez και Yuji Kunimoto, καθώς και η Η έκπληξη του αγώνα, νικητές στην LMP2 κατηγορία και δεύτεροι στον αγώνα, ήταν μονοθέσιο με αριθμό #38, της ομάδας Jackie Chan DC Racing, και οδηγούς της Oreca 07 τους Oliver Jarvis, Ho-Pin Tung και Thomas Laurent, οι οποίοι για σχεδόν 3 ώρες ήταν επικεφαλής του αγώνα, όταν εγκατέλειψε από πίεση λαδιού η #1 919 Hybrid, για να τους περάσει τελικά η #2 Porsche μία ώρα πριν την καρό σημαία.
Στην τρίτη θέση και πάλι ένα LMP2 μονοθέσιο, με την μια Oreca 07 με #13 της Valliante Rebellion, και οδηγούς τους Nelson Piquet Jr., David Heinemeier Hansson και Mathias Beche να ολοκληρώνουν τον δικό τους θρίαμβο, αλλά και την αποτυχία της Toyota να ολοκληρώνει κάποιο από τα τρία TS050 Hybrid χωρίς προβλήματα. Και αυτό γιατί το μοναδικό που τερμάτισε ήταν αυτό των Anthony Davidson, Kazuki Nakajima και Sébastien Buemi, στην 9η θέση και 9 γύρους πίσω από την κορυφή.
Μεγάλη μάχη δόθηκε στο τέλος στην LMGTE Pro κατηγορία, μεταξύ την #97 Aston Martin Vantage, των Darren Turner, Jonathan Adam και Daniel Serra, και την #63 Chevrolet Corvette C7R, των Jan Magnussen, Antonio Garcia και Jordan Taylor, με νικητές τους πρώτους, με την αμερικάνικη ομάδα να τερματίζει τελικά στην τρίτη θέση, καθώς υπήρχε επαφή. Έτσι, στην δεύτερη θέση της κατηγορία βρέθηκε το #67 Ford GT, της Chip Ganassi UK, με τους Pipo Derani, Harry Tincknell και Andy Priaulx.
Θέση | # | Οδηγοί | Αυτοκίνητο | Class | Γύροι | Χρόνος | Pits | Retirement | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | Timo Bernhard Brendon Hartley Earl Bamber |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 367 | 29 | |||
2 | 38 | Oliver Jarvis Ho-Pin Tung Thomas Laurent |
Oreca 07 | LMP2 | 366 | 1 lap | 38 | ||
3 | 13 | Nelson Piquet Jr. David Heinemeier Hansson Mathias Beche |
Oreca 07 | LMP2 | 364 | 3 laps | 38 | ||
4 | 37 | David Cheng Tristan Gommendy Alex Brundle |
Oreca 07 | LMP2 | 363 | 4 laps | 37 | ||
5 | 35 | Nelson Panciatici Pierre Ragues Andre Negrao |
Alpine A470 | LMP2 | 362 | 5 laps | 40 | ||
6 | 32 | Filipe Albuquerque Will Owen Hugo De Sadeleer |
Ligier JSP 217 | LMP2 | 362 | 3’31.780 | 36 | ||
7 | 40 | Richard Bradley James Allen Franck Matelli |
Oreca 07 | LMP2 | 361 | 6 laps | 36 | ||
8 | 24 | Jean-Eric Vergne Jonathan Hirschi Tor Graves |
Oreca 07 | LMP2 | 360 | 7 laps | 37 | ||
9 | 8 | Anthony Davidson Kazuki Nakajima Sébastien Buemi |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 358 | 9 laps | 27 | ||
10 | 47 | Roberto Lacorte Giorgio Sernagiotto Andrea Belicchi |
Dallara P217 | LMP2 | 353 | 14 laps | 36 | ||
11 | 36 | Romain Dumas Gustavo Menezes Matt Rao |
Alpine A470 | LMP2 | 351 | 16 laps | 38 | ||
12 | 34 | Karun Chandhok Nigel Moore Philip Hanson |
Ligier JSP 217 | LMP2 | 351 | 57.699 | 36 | ||
13 | 17 | Patrice Lafargue Paul Lafargue David Zollinger |
Ligier JSP 217 | LMP2 | 344 | 23 laps | 38 | ||
14 | 29 | Jan Lammers Rubens Barrichello Frits van Eerd |
Dallara P217 | LMP2 | 344 | 19.915 | 37 | ||
15 | 21 | Felix Rosenqvist Henrik Hedman Ben Hanley |
Oreca 07 | LMP2 | 343 | 24 laps | 36 | ||
16 | 33 | Jacques Nicolet Erik Maris Pierre Nicolet |
Ligier JSP 217 | LMP2 | 341 | 26 laps | 37 | ||
17 | 31 | Bruno Senna Julien Canal Nicolas Prost |
Oreca 07 | LMP2 | 340 | 27 laps | 37 | ||
18 | 97 | Darren Turner Jonathan Adam Daniel Serra |
Aston Martin Vantage | LMGTE PRO | 340 | 9.308 | 24 | ||
19 | 67 | Pipo Derani Harry Tincknell Andy Priaulx |
Ford GT | LMGTE PRO | 340 | 1’42.013 | 25 | ||
20 | 63 | Jan Magnussen Antonio Garcia Jordan Taylor |
Chevrolet Corvette C7R | LMGTE PRO | 340 | 1’45.657 | 25 | ||
21 | 91 | Richard Lietz Patrick Pilet Frédéric Makowiecki |
Porsche 911 RSR | LMGTE PRO | 339 | 28 laps | 26 | ||
22 | 71 | Sam Bird Davide Rigon Miguel Molina |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 339 | 1’05.598 | 26 | ||
23 | 68 | Tony Kanaan Joey Hand Dirk Müller |
Ford GT | LMGTE PRO | 339 | 2’36.429 | 25 | ||
24 | 69 | Ryan Briscoe Scott Dixon Richard Westbrook |
Ford GT | LMGTE PRO | 337 | 30 laps | 26 | ||
25 | 64 | Marcel Fassler Oliver Gavin Tommy Milner |
Chevrolet Corvette C7R | LMGTE PRO | 335 | 32 laps | 26 | ||
26 | 95 | Marco Sorensen Nicki Thiim Richie Stanaway |
Aston Martin Vantage | LMGTE PRO | 334 | 33 laps | 26 | ||
27 | 84 | Will Stevens Robert Smith Dries Vanthoor |
Ferrari 488 GTE | LMGTE AM | 333 | 34 laps | 24 | ||
28 | 66 | Stefan Mücke Olivier Pla Billy Johnson |
Ford GT | LMGTE PRO | 332 | 35 laps | 27 | ||
29 | 55 | Duncan Cameron Marco Cioci Aaron Scott |
Ferrari 488 GTE | LMGTE AM | 331 | 36 laps | 24 | ||
30 | 62 | Townsend Bell Bill Sweedler Cooper MacNeil |
Ferrari 488 GTE | LMGTE AM | 331 | 2’28.259 | 25 | ||
31 | 99 | Andrew Howard Oliver Bryant Ross Gunn |
Aston Martin Vantage | LMGTE AM | 331 | 3’44.997 | 23 | ||
32 | 61 | Matt Griffin Mok Weng Sun Keita Sawa |
Ferrari 488 GTE | LMGTE AM | 330 | 37 laps | 24 | ||
33 | 45 | Vincent Capillaire Mark Patterson Matt McMurry |
Ligier JSP 217 | LMP2 | 330 | 49.810 | 36 | ||
34 | 27 | Sergey Sirotkin Viktor Shaytar Mikhail Aleshin |
Dallara P217 | LMP2 | 330 | 2’05.362 | 38 | ||
35 | 77 | Christian Ried Matteo Cairoli Marvin Dienst |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 329 | 38 laps | 25 | ||
36 | 90 | Rob Bell Salih Yoluc Euan Hankey |
Aston Martin Vantage | LMGTE AM | 329 | 38.173 | 26 | ||
37 | 98 | Pedro Lamy Paul Dalla Lana Mathias Lauda |
Aston Martin Vantage | LMGTE AM | 329 | 1’14.787 | 26 | ||
38 | 93 | Patrick Long Abdulaziz Al Faisal Mike Hedlund |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 329 | 3’40.305 | 24 | ||
39 | 86 | Michael Wainwright Ben Barker Nick Foster |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 328 | 39 laps | 23 | ||
40 | 22 | Jose Gutierrez Memo Rojas Ryo Hirakawa |
Oreca 07 | LMP2 | 327 | 40 laps | 38 | ||
41 | 60 | Alvaro Parente Richard Wee Hiroki Katoh |
Ferrari 488 GTE | LMGTE AM | 327 | 40.454 | 25 | ||
42 | 54 | Olivier Beretta Francesco Castellacci Thomas Flohr |
Ferrari 488 GTE | LMGTE AM | 326 | 41 laps | 25 | ||
43 | 83 | Andrea Bertolini Tracy Krohn Niclas Jönsson |
Ferrari 488 GTE | LMGTE AM | 320 | 47 laps | 27 | ||
44 | 39 | James Winslow Eric Trouillet Enzo Guibbert |
Oreca 07 | LMP2 | 318 | 49 laps | 36 | ||
45 | 65 | Christina Nielsen Alessandro Balzan Bret Curtis |
Ferrari 488 GTE | LMGTE AM | 314 | 53 laps | 26 | ||
46 | 49 | Rik Breukers Miro Konopka Konstantins Calko |
Ligier JSP 217 | LMP2 | 1 | 366 laps | |||
47 | 51 | James Calado Alessandro Pier Guidi Michele Rugolo |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 312 | 55 laps | 22 | ||
48 | 43 | Jeroen Bleekemolen Ben Keating Ricky Taylor |
Riley Mk. 30 | LMP2 | 312 | 1’09.910 | 33 | ||
49 | 50 | Fernando Rees Romain Brandela Christian Philippon |
Chevrolet Corvette C7R | LMGTE AM | 309 | 58 laps | 28 | ||
50 | 1 | Andre Lotterer Neel Jani Nick Tandy |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 318 | 49 Laps | 24 | Εγκα/ληψαν | |
51 | 23 | Nathanael Berthon Fabien Barthez Timothé Buret |
Ligier JSP 217 | LMP2 | 296 | 71 laps | 31 | Εγκα/ληψαν | |
52 | 28 | François Perrodo Emmanuel Collard Matthieu Vaxivière |
Oreca 07 | LMP2 | 213 | 154 laps | 23 | Εγκα/ληψαν | |
53 | 92 | Michael Christensen Kevin Estre Dirk Werner |
Porsche 911 RSR | LMGTE PRO | 179 | 188 laps | 14 | Εγκα/ληψαν | |
54 | 9 | Nicolas Lapierre Jose Maria Lopez Yuji Kunimoto |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 160 | 207 laps | 13 | Εγκα/ληψαν | |
55 | 7 | Stéphane Sarrazin Kamui Kobayashi Mike Conway |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 154 | 213 laps | 12 | Εγκα/ληψαν | |
56 | 25 | Vitaly Petrov Simon Trummer Roberto Gonzalez |
Oreca 07 | LMP2 | 152 | 215 laps | 15 | Εγκα/ληψαν | |
57 | 82 | Giancarlo Fisichella Toni Vilander Pierre Kaffer |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 72 | 295 laps | 5 | Εγκα/ληψαν | |
58 | 26 | Roman Rusinov Pierre Thiriet Alex Lynn |
Oreca 07 | LMP2 | 20 | 347 laps | 3 | Εγκα/ληψαν | |
59 | 88 | Khaled Al Qubaisi Klaus Bachler Stéphane Lemeret |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 18 | 349 laps | 2 | Εγκα/ληψαν | |
60 | 4 | Marco Bonanomi Oliver Webb Dominik Kraihamer |
ENSO CLM P1/01 | LMP1 | 7 | 360 laps | Εγκα/ληψαν |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου