Συνεχίζουν αύριο, για πέμπτη ημέρα, την επίσχεση εργασίας οι 2.300 εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, γνωστοποίησε μιλώντας, στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, ο πρόεδρος του συνδικάτου τους, Δημήτρης Τσερμενίδης. "Δεν κάνουμε βήμα πίσω, μέχρι να μας καταβληθούν τα δεδουλευμένα δύο μηνών, Μαρτίου και Απριλίου και το δώρο του Πάσχα, συνολικού ύψους 6,3 εκατ. ευρώ", είπε και επανέλαβε, ότι
καθημερινά οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ θα συνεδριάζουν και θα αποφασίζουν "για επόμενή τους κίνηση σε επίπεδο κινητοποιήσεων, με βάση και τις εξελίξεις".
Στο μεταξύ, ο πρόεδρος του Οργανισμού, Χρήστος Στεφανίδης δήλωσε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ: "καταθέσαμε νωρίς το πρωί ως ενέχυρο στην Εθνική τράπεζα της Ελλάδας την απόφαση της Διαιτησίας, με βάση την οποία το ελληνικό δημόσιο για την εκκαθάριση του 2014 οφείλει να μας καταβάλει το ποσό των 4,6 εκατ. ευρώ, και περιμένουμε το πράσινο φως για να λάβουμε το δάνειο που ζητήσαμε ύψους περίπου 4 εκατ. ευρώ". Όπως ανέφερε, με το που εγκριθεί το δάνειο, ο ΟΑΣΘ θα καταβάλει τα δεδουλευμένα Μαρτίου στους εργαζομένους του ΟΑΣΘ και θα τους εξοφλήσει και το δώρο του Πάσχα.
Νέα τοποθέτηση του προέδρου της ΠΕΔ/ΚΜ για τον ΟΑΣΘ
"Να γίνει ένας δημόσιος φορέας που θα έχει την ευθύνη μελέτης και σχεδιασμού των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και αφού δημιουργηθεί ένα συγκεκριμένο πλαίσιο και μπουν οι όροι, τότε να γίνειδημόσιος διαγωνισμός προκειμένου να αναδειχθεί ο πάροχος των οδικών συγκοινωνιών, ιδιωτικός ή δημόσιος, ένας ή και περισσότεροι", πρότεινε ο πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας και δήμαρχος Αμπελοκήπων - Μενεμένης, Λάζαρος Κυρίζογλου.
Έλενα Αλεξιάδου
Επιστολή έξι φορέων προς τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Μεταφορών για τον ΟΑΣΘ
Από ανεξάρτητη αρχή, υπεύθυνη για τις δημόσιες επιβατικές μεταφορές σε όλη τη χώρα, θα πρέπει να διενεργηθεί ο διαγωνισμός με αντικείμενο την εξεύρεση ιδιώτη παρόχου για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, όπως επισημαίνουν οι διοικήσεις έξι φορέων της πόλης, με κοινή επιστολή τους προς τον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα και τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη. Στην επιστολή επισημαίνεται ακόμη «το ενδεχόμενο η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή της να μην διαθέτουν αστικές συγκοινωνίες που να εξυπηρετούν το επιβατικό τους κοινό, εάν συνεχιστεί η άγονη αντιπαράθεση μεταξύ της πολιτείας και του παρόχου των οδικών αστικών συγκοινωνιών».
Επιπρόσθετα, οι φορείς ζητούν να υπάρξει συνεννόηση με τον ΟΑΣΘ, για όσο διάστημα είναι σε ισχύ η σύμβαση παραχώρησης με το ελληνικό δημόσιο, ώστε οι όποιες διαφορές ανάμεσα στις δύο πλευρές να επιλυθούν μέσω συστήματος διαιτησίας, προκειμένου να πάψει η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού. Επίσης, τάσσονται υπέρ της συγκρότησης ενός φορέα ο οποίος θα αναλάβει το σχεδιασμό και την επίβλεψη υλοποίησης του μεταφορικού έργου, που θα ανατεθεί στον πάροχο και στον οποίο θα εκπροσωπούνται η αυτοδιοίκηση και οι φορείς. «Για τη λειτουργία του (φορέα) θα προβλέπεται ειδική χρηματοδότηση, προερχόμενη από τα έσοδα του παρόχου αστικών συγκοινωνιών» προτείνουν.
«Πρέπει να γίνει αποδεκτό ότι η μόνη δυνατότητα για την παροχή υπηρεσιών για τις δημόσιες αστικές επιβατικές οδικές μεταφορές συνίσταται στην πλήρη εφαρμογή του πλαισίου που θέτει ο κανονισμός 1370/2007», υπογραμμίζεται στην επιστολή, την οποία συνυπογράφουν οι πρόεδροι του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Παπαδόπουλος, του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Ζορπίδης, του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας/Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας, του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, Αθανάσιος Σαββάκης, του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, Κυριάκος Λουφάκης και του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου