Τρεις συναντήσεις θα γίνουν προκειμένου να ξεκαθαρίσει το τοπίο για τις επεκτάσεις προς αεροδρόμιο αλλά και τις δύο προς τις δυτικές συνοικίες.
Το Μετρό Θεσσαλονίκης ξεκίνησε ...στραβά αλλά όπως φαίνεται στόχος δεν είναι μόνο η κατασκευή της βασικής γραμμής, όπως και της επέκτασης προς Καλαμαριά, αλλά η δημιουργία δικτύου Μετρό, που θα φτάνει ως το αεροδρόμιο "Μακεδονία" αλλά και θα εξυπηρετεί τις δυτικές συνοικίες με δύο ακόμη γραμμές επεκτάσεων.
Με στόχο λοιπόν την δημιουργία δικτύου Μετρό στη Θεσσαλονίκη, την Πέμπτη 27 Απριλίου, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. καθ. Γιάννης Μυλόπουλος και στελέχη της Εταιρείας, θα έχουν διαδοχικές συναντήσεις εργασίας με τους δημάρχους των περιοχών από τις οποίες σχεδιάζεται να περάσουν οι νέες επεκτάσεις.
Έχουν ήδη προγραμματιστεί τρεις τέτοιες συναντήσεις, για τις τρεις σχεδιαζόμενες επεκτάσεις. Συγκεκριμένα η μία θα αφορά την επέκταση από Μίκρα προς αεροδρόμιο "Μακεδονία", η δεύτερη την επέκταση προς Νεάπολη- Σταυρούπολη- Πολίχνη- Νοσοκομείο "Παπαγεωργίου" και, η τρίτη, την επέκταση από ΝΣΣ προς Μενεμένη- Εύοσμο- Κορδελιό.
Υπενθυμίζεται ότι σε πρόσφατη δήλωσή του ο κ. Μυλόπουλος είχε τονίσει ότι "για την επόμενη δεκαετία θα γίνονται έργα Μετρό στη Θεσσαλονίκη". Ωστόσο, για να προχωρήσουν τα έργα των επεκτάσεων, προαπαιτούμενο δεν είναι μόνο η εξεύρεση χρηματοδοτικών πόρων. Τα έργα μετρό - για να μην επαναληφθούν τα προβλήματα της βασικής γραμμής - απαιτούν προσεκτική προετοιμασία σε ό,τι αφορά τον εντοπισμό πιθανών προβλημάτων στο μήκος της χάραξης και των περιοχών των εργοταξίων. Τίθενται ζητήματα ιδιοκτησιών, χαρακτηρισμένων χρήσεων, απαλλοτριώσεων, αρχαιολογικά, δικτύων ΟΚΩ, ενδεχομένως γεωλογικής φύσεως.
Μένει βεβαίως να δούμε τι θα αποφασιστεί κεντρικά για τη μέθοδο κατασκευής αυτών των επεκτάσεων, αν δηλαδή θα δημοπρατηθούν σαν μελετο- κατασκευή ή αν επιλεγεί πρώτα να ωριμάσουν μελετητικά και μετά να βγει ο διαγωνισμός για την κατασκευή τους.
Ό,τι όμως και αν αποφασισθεί ως προς την μέθοδο κατασκευής, οπωσδήποτε οι συναντήσεις που έχουν προγραμματιστεί για την επόμενη εβδομάδα, είναι απαραίτητες για να διαγνωστούν τα πιθανά προβλήματα στις περιοχές διέλευσης των επεκτάσεων, να αποφευχθούν καθυστερήσεις στους χρόνους υλοποίησης και υπερβάσεις στους προϋπολογισμούς.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου