ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη Google


Τουριστική διαφημιστική εκστρατεία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, στη μεγαλύτερη παγκοσμίως μηχανή αναζήτησης, Google, προβλέπει, μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της περιφέρειας για το 2017 που εγκρίθηκε σήμερα από το Περιφερειακό Συμβούλιο.

Συγκεκριμένα, για τη δημιουργία σημαντικής βάσης επισκεπτών προβλέπεται να αξιοποιηθεί η πλατφόρμα Adwords της Google η οποία, σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Πολιτισμού, Αλέξανδρο Θάνο, είναι το σημαντικότερο μέσο προώθησης παγκοσμίως για χρήστες που αναζητούν συγκεκριμένες πληροφορίες. Η διαφημιστική εκστρατεία στο Google μπορεί να διαρκέσει ένα έτος και το περιεχόμενό της θα διαφοροποιείται ανά εποχή.
  
Παράλληλα, εξετάζεται το ενδεχόμενο να υλοποιηθούν αντίστοιχες καμπάνιες και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το facebook, ενώ θα δημιουργηθούν καταχωρήσεις προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας τόσο στον έντυπο όσο και στον ηλεκτρονικό τύπο, καθώς και στα ραδιοτηλεοπτικά μέσα.
    Όπως τονίστηκε σήμερα κατά τη συζήτηση του θέματος στο Περιφερειακό Συμβούλιο, τα τέσσερα βασικά συστατικά του ενιαίου τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας είναι η ανάπτυξη του τουρισμού τεσσάρων εποχών, οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού με ειδικές θεματικές όπου θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση, η αναβάθμιση, και ο εκσυγχρονισμός των τουριστικών υποδομών και η διείσδυση σε νέες αγορές.
    Στις προτεινόμενες δράσεις περιλαμβάνονται, άλλωστε, η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού (στο Τελ Αβίβ, τη Σόφια, το Βουκουρέστι, το Βελιγράδι, το Βερολίνο, τη Μόσχα, τη Στοκχόλμη, το Ντουμπάι, το Παρίσι, την Αγία Πετρούπολη, το Ρίμινι, το Λονδίνο, τη Θεσσαλονίκη και τη Βαρσοβία) αλλά και σε ειδικές θεματικές εκθέσεις. Νέες αγορές στις οποίες σχεδιάζει να επεκταθεί η Περιφέρεια είναι εκείνες του Ισραήλ και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
  
Επίσης, προβλέπονται η φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων και επαγγελματιών του τουρισμού, η πραγματοποίηση εκδήλωσης στο εξωτερικό για την ανάδειξη του Ολύμπου σε έναν συνδυασμό της δυναμικής του ονόματός του με τις άπειρες δυνατότητες που προσφέρει στη σημερινή εποχή, η δημιουργία εντύπων και θεματικών λευκωμάτων, η συνεργασία με φωτογράφους και τεχνικούς εικόνας και βίντεο για την εξασφάλιση υλικού που θα χρησιμοποιηθεί για διαφημιστικούς λόγους, η συνεργασία με όμορες και μη περιφέρειες της Ελλάδας, η ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού και η σύνδεση του τουριστικού προϊόντος με τα τοπικά προϊόντα, η υλοποίηση δράσεων για την ανάπτυξη τουριστικής συνείδησης σε μαθητές και η συμμετοχή σε διεθνή τουριστικά δίκτυα.
praktoreio-macedonia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου