ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΤΩΝΟΥΔΗ ΓΙΑ ΤΟΝ «ΝΕΟ ΟΑΣΘ



-Επί τέσσερις μήνες λέγεται ότι ετοίμαζε το σχέδιο για το νέο συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης ο πρόεδρος της «Εγνατία Οδός ΑΕ», Απόστολος Αντωνούδης, χωρίς να διαρρεύσει το παραμικρό, καθώς
η δουλειά έγινε «εν κρυπτώ». Επειδή όμως την ερχόμενη Τρίτη θα έχουμε μια σαφή εικόνα του σχεδιασμού θα δούμε και εάν είναι εφικτό ένα άλλο συγκοινωνιακό σχήμα, που θα διαχειριστεί και θα λειτουργήσει τις αστικές συγκοινωνίες στο σύνολό τους και θα οδηγήσει όχι σε κατάργηση του ΟΑΣΘ, όπως λέγεται, αλλά σε μια νέα εποχή που δεν θα τον έχει ανάγκη η εκάστοτε κυβέρνηση. Εν προκειμένω η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Να φανταστούμε ότι υπάρχουν μελέτες σκοπιμότητας (το 2019 απελευθερώνονται πλήρως οι αστικές συγκοινωνίες ή το ξεχάσαμε;), μελέτες βιωσιμότητας (για να έχουν δικαίωμα ουσιαστικής κι ότι τυπικής συμμετοχής οι δήμοι), χρονοδιαγράμματα, νομικό πλαίσιο, προγραμματισμός και κυρίως διασφαλισμένη χρηματοδότηση (με την έγκριση των επιτηρητών δανειστών θεσμών...). Γιατί όλο το ζουμί είναι στην «κατάργηση» του ΟΑΣΘ κι όχι στην αναμενόμενη μετεξέλιξη του ΣΑΣΘ σε Ενιαία Αρχή Μεταφορών και Μετακινήσεων, για την οποία έχει στα συρτάρια του ο υπουργός, Χρήστος Σπίρτζης, καλοπληρωμένη και βραβευμένη μελέτη του ίδιου του ΣΑΣΘ εδώ και καιρό και μάλιστα την είχε ετοιμάσει με τη μορφή σχεδίου νόμου και περιμέναμε να την καταθέσει στη Βουλή... Η Τρίτη θα είναι πολύ κρίσιμη και αποκαλυπτική. Ειδικά το τελευταίο και για πολλούς...

www.voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου