ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021

Πρόεδρος ΟΑΣΘ στο ΡΘ: 430 λεωφορεία στους δρόμους- Ήδη φαίνεται η διαφορά-Δεν είναι τα λεωφορεία εστία διασποράς

 




Πρόεδρος ΟΑΣΘ στο ΡΘ: 430 λεωφορεία στους δρόμους- Ήδη φαίνεται η διαφορά- Δεν είναι τα λεωφορεία εστία διασποράς

Πάνω από 430 είναι τα λεωφορεία που κυκλοφορούν αυτή την ώρα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, όπως δήλωσε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος του Οργανισμού Σκόδρας.

Όπως τόνισε στόχος ήταν από την πρώτη στιγμή να αναταχθεί η αστική συγκοινωνία και γι’ αυτό προχώρησε και η συμφωνία με τα ΚΤΕΛ ενώ άλλα 148 λεωφορεία βρίσκονται στα αμαξοστάσια. Από αυτά τα 120 έχουν πάρει πινακίδες και κυκλοφορούν ενώ μέσα στις επόμενες ημέρες θα ‘βγουν’ και τα υπόλοιπα. Επίσης άλλα 30 λεωφορεία αναμένονται να φτάσουν μέχρι τέλος Φεβρουαρίου. «Ήδη φαίνεται η διαφορά» ανέφερε.

Αναγνώρισε το γεγονός ότι το επιβατικό κοινό ταλαιπωρήθηκε πολύ σημειώνοντας  πως οι συγκοινωνίες είχαν καταρρεύσει το καλοκαίρι του 2019.

Απέκρουσε τις κατηγορίες, «αναρμοδίων και ανίδεων» όπως χαρακτηριστικά είπε,  ότι τα λεωφορεία είναι εστίες υπερμετάδοσης. «Τα λεωφορεία καθαρίζονται και απολυμαίνονται σταθερά κάθε βράδυ» υπογράμμισε ο κ. Σκόδρας ενώ σε ότι αφορά στο προσωπικό είπε ότι «ο δείκτης θετικότητας είναι κάτω από 1%». Μάλιστα είπε ότι «στον περιορισμένο αριθμό εργαζομένων και οδηγών» που βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό «οι μολύνσεις προήλθαν από το οικογενειακό τους περιβάλλον και όχι τα λεωφορεία».

Σε ότι αφορά στο νέο διαγωνισμό για την προμήθεια 1.300 λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, είπε ότι γύρω στα 300-350 θα μπορούσαν να προστεθούν στο στόλο του ΟΑΣΘ. «Υπάρχει και άλλος τρόπος» είπε για την ενίσχυση του στόλου καθώς όπως είπε το κόστος συντήρησης των λεωφορείων είναι πάρα πολύ υψηλός. Το κόστος αυτό φτάνει τις 73.000 ευρώ ανά λεωφορείο. Κάθε δύο χρόνια δηλαδή, όπως εξήγησε, δίνουμε τα χρήματα για την αγορά ενός καινούριο λεωφορείου. Ο κ. Σκόδρας είπε ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε μακροχρόνια μίσθωση καινούριων λεωφορείων για να αποφύγουμε το κόστος συντήρησης.

Για τα μισθωμένα λεωφορεία εξήγησε ότι το κόστος συντήρησης ‘βαραίνει’ τον ανάδοχο. Ο οργανισμός βάζει μόνο καύσιμα, λιπαντικά και οδηγό. «Λύνουμε το κόστος μας πλήρως» με αυτό τον τρόπο σημείωσε.

Αναφέρθηκε στο αυξημένο κόστος λειτουργίας επιρρίπτοντας ευθύνες στην προηγούμενη διοίκηση.

«Ο ΟΑΣΘ που παραλάβαμε δεν ενδιαφερόταν για το κόστος λειτουργίας» ανέφερε χαρακτηριστικά και μίλησε στο αυξημένο κόστος μισθοδοσίας και στο κόστος καυσίμων, το οποίο, όπως είπε, ήταν πάνω από 20 εκατ. ευρώ τότε. Σήμερα είπε δεν είναι συγκρίσιμα τα μεγέθη.

Με φόντο το κόστος μισθοδοσίας έκανε λόγο για εξορθολογισμό. Είπε ότι υπάρχουν πολλές εναλλακτικές όπως για παράδειγμα στην κινητικότητα, η οποία ήδη είναι σε εξέλιξη και αφορά περίπου 100 εργαζόμενους.

 rthess.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου