Ο κ. Δήμκας ζήτησε παρέμβασή στον "αέρα" του Ράδιο Θεσσαλονίκη μετά τον πρόεδρο του Οργανισμού Γιώργο Σκόδρα. Ο κ. Δήμκας τόνισε πως «με την σύμβαση που έχει αναλάβει το ΚΤΕΛ, για 120 λεωφορεία προγραμματισμένα προς κυκλοφορία, εκτελεί 15 εκατ. οχηματοχιλιόμετρα. Ο ΟΑΣΘ για να εκτελέσει 25 εκατ. οχηματοχιλιόμετρα χρειάζεται 400 λεωφορεία».
«Έχει το ΚΤΕΛ τις υποδομές του ΟΑΣΘ; Έχει ελεγκτές κομίστρου το ΚΤΕΛ; Έχει τηνεκτύπωση των εισιτηρίων το ΚΤΕΛ; Την διάθεση των εισιτηρίων; Όχι» πρόσθεσε.
Αναφορικά με τους μισθούς των εργαζομένων ο κ. Δήμκας σημείωσε ότι από
τα περίπου 30 με 31 χιλιάδες ευρώ του ετήσιου μισθού ενός εργαζομένου το
50 με 55% είναι κρατήσεις. «Ξέρετε τι μένει στην τσέπη; 1200 με 1300
ευρώ τον μήνα» είπε.
Ερωτηθείς για το πόσοι είναι οι εργαζόμενοι ο κ. Δήμκας τόνισε πως
«είμαστε γύρω στους 2.000 εργαζόμενους. Κυκλοφορούν 330 με 340 λεωφορεία
τα προγραμματισμένα είναι 398 για την ακρίβεια. Για τα 398 δεν είμαστε
πολλοί. Αν βάλετε οδηγούς, ελέγχους κομίστρων, διάθεση εισιτηρίων,
εσωτερικές υπηρεσίες και συντήρηση».
«Από το 2014 τον αφήσανε τον Οργανισμό να πάει εκεί που πήγε. Η συντήρηση ενός λεωφορείου στοιχίζει 73.000 ευρώ τον χρόνο. Στοιχίζει τόσο γιατί προληπτική συντήρηση έχει να γίνει στα οχήματα από το 2015. Είχανε κλείσει τις στρόφιγγες χρηματοδότησης στον ΟΑΣΘ γιατί το μαγαζί έπρεπε να αλλάξει χέρια. Να φύγει κακούς ιδιώτες και να πάει στους καλούς ιδιώτες. Το ΚΤΕΛ τι είναι; Δεν έχει πάρει έργο;» τόνισε.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου