ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τρίτη 14 Απριλίου 2020

Αυτά είναι τα προϊόντα που έχουν αύξηση... 2.675% μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων - Όλοι οι πίνακες

Αυτά είναι τα προϊόντα που έχουν αύξηση... 2.675% μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων - Όλοι οι πίνακες

Η αναλυτική έρευνα της δημοφιλούς πλατφόρμας Skroutz για την καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων μέσα στον Μάρτιο - Τα θετικά και τα αρνητικά ρεκόρ

Τα στοιχεία της έρευνας αφορούν στην περίοδο από τις 9 έως τις 29 Μαρτίου και ουσιαστικά καλύπτουν το πρώτο 20ήμερο επιβολής των υποχρεωτικών μέτρων αλλά και τις πρώτες δύο εβδομάδες που τα καταστήματα έμειναν κλειστά. Πώς λοιπόν αντέδρασαν οι καταναλωτές; Η ομάδα του skroutz επεξεργάστηκε τα δεδομένα από τις εκατοντάδες χιλιάδες ηλεκτρονικές πωλήσεις και κατέληξε στα συμπεράσματά της. Ο "νικητής" μέχρι τώρα στις ηλεκτρονικές αγορές είναι τα πάζλ και ο "χαμένος" τα είδη ένδυσης.
Η ομάδα Business Intelligence του Skroutz παρουσιάζει τα πρώτα στοιχεία της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών, όπως προκύπτουν από την δημοφιλή πλατφόρμα και τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Τα στοιχεία αφορούν στην περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 και οι ποσοστιαίες μεταβολές προκύπτουν από την σύγκριση των αγορών που έγιναν αυτή την περίοδο με τις αγορές που έγιναν τον Φεβρουάριο 2020.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφονται, το ηλεκτρονικό εμπόριο σημείωσε σημαντική αύξηση κάτι που διαπιστώνεται τόσο από τα στοιχεία επισκεψιμότητας όσο και τα στοιχεία αγορών. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 41%.
Σε επίπεδο πωλήσεων, αύξηση σημείωσαν οι κατηγορίες που περιλαμβάνουν προϊόντα υγείας, παιχνίδια, όργανα γυμναστικής και περιφερειακά υπολογιστών, και πιο συγκεκριμένα:
  • “Hobby - Αθλητισμός” 70,40%,
  • “Υγεία - Ομορφιά” 54,30%,
  • “Τεχνολογία” αύξηση 43,70%,
  • “Σπίτι - Κήπος” αύξηση 35,60%.
Ισχυρότερη “πίεση”, της τάξεως του 35,40%, δέχθηκαν τα προϊόντα της κατηγορίας “Μόδα”, πράγμα που προφανώς εξηγείται από την προσαρμογή των καταναλωτών στην τρέχουσα κατάσταση. Αντίστοιχα η κατηγορία “Auto – Moto” σημείωσε μείωση 8,6%
Παρακάτω στους πίνακες θα μπορέσετε να δείτε τις κατηγορίες με τις περισσότερες πωλήσεις, τις κατηγορίες με την μεγαλύτερη αύξηση σε πωλήσεις και τις κατηγορίες με την μεγαλύτερη πτώση σε πωλήσεις.
Το Skroutz, ανταποκρινόμενο στο ιδιαίτερα αυξημένο ενδιαφέρον των καταναλωτών για την όσο το δυνατόν πιο απλοποιημένη διαδικασία αγορών, διεύρυνε την λειτουργία του Skroutz Marketplace σε κατηγορίες υψηλού ενδιαφέροντος σημειώνοντας σημαντική αύξηση στις πωλήσεις μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας.
Μελετώντας εκτενέστερα τα δεδομένα και προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσουμε την καταναλωτική συμπεριφορά θα μπορούσαμε να οδηγηθούμε στο συμπέρασμα ότι οι καταναλωτές δεν σταμάτησαν τις ηλεκτρονικές αγορές τους αλλά τροποποίησαν το τι αγοράζουν.
Μείωσαν τις αγορές που έχουν να κάνουν με προϊόντα μόδας (ανδρικά και γυναικεία παπούτσια, ρούχα, παπούτσια και αρώματα) και αυτοκινήτου, συνεχίζουν να αγοράζουν και να αναζητούν αντισηπτικά, καθαριστικά σπιτιού και ιατρικά αναλώσιμα (γάντια και μάσκες), ενώ στράφηκαν σε αγορές που έχουν να κάνουν με:
  • Την εργασία από το σπίτι (laptops, web cameras, πληκτρολόγια, ποντίκια κ.ά.),
  • Την γυμναστική από το σπίτι,
  • Τρόπους για να περάσουν δημιουργικά τον χρόνο σπίτι τους (puzzle, παιχνίδια, gaming κ.ά.).
Ο κ. Στράτος Παρασκευαΐδης, Director of Partners division του Skroutz δήλωσε σχετικά: “Σε μια πρωτόγνωρη για όλους μας περίοδο, στο Skroutz εργαζόμαστε εντατικά και συνεχίζουμε να αναλύουμε τα δεδομένα και να παρακολουθούμε τις τάσεις που διαμορφώνονται στο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι ανάγκες της περιόδου έχουν δημιουργήσει ένα πολύ μεγαλύτερο φόρτο στη λειτουργία των καταστημάτων και σε όλη την αλυσίδα ανεφοδιασμού στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Από την πλευρά μας βρισκόμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας και τους επισκέπτες της πλατφόρμας και προσπαθούμε να δημιουργούμε υπηρεσίες που να διευκολύνουν τους καταναλωτές και τους συνεργάτες μας, όπως το Skroutz Marketplace. Πλέον, δίνουμε την δυνατότητα σε επιχειρήσεις που δεν έχουν eshop, να προβάλουν και να πουλήσουν τα προϊόντα τους μέσω της σελίδας μας”.
Η κ. Γιώτα Τζαβάρα, Head of Commercial του Skroutz δήλωσε, επίσης: " Η πραγματικότητα των τελευταίων εβδομάδων δημιούργησε μια νέα δυναμική στην εμπορική δραστηριότητα. Το ηλεκτρονικό εμπόριο κλήθηκε να υποστηρίξει έναν πολύ μεγαλύτερο όγκο από τον αναμενόμενο και αυτό επιδρά τόσο στους συνεργάτες μας στο Skroutz όσο και στους καταναλωτές. Από την πλευρά μας, χάρη στη δυνατότητά μας και την ομαλή μετάβασή μας σε λειτουργία 100% από απόσταση, προσπαθούμε να υποστηρίξουμε με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο την εμπορική δραστηριότητα και ευχαριστούμε θερμά τους συνεργάτες μας και τους καταναλωτές που συμβάλλουν σε αυτή την προσπάθεια”.
Υπενθυμίζουμε πως στο Skroutz συμμετέχουν πάνω από 4.400 καταστήματα ενώ φιλοξενούνται πάνω από 10εκ. προϊόντα.
Οι τάσεις αυτές στις καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν μέσα στο πέρασμα των ημερών και τα αποτελέσματα διαφοροποιούνται όσο περνάει ο καιρός. Η ομάδα του Skroutz παρακολουθεί σε συνεχή βάση τις τροποποιήσεις που υπάρχουν και στο τέλος αυτής της περιόδου θα μπορέσει να παρέχει μία ολοκληρωμένη εικόνα του πως κινήθηκε το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Οι κατηγορίες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις

(Δίπλα τα ποσοστά αύξησης)

Συμπληρώματα Διατροφής54,30%
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές90,70%
Φαρμακευτικά86,40%
Περιποίηση Προσώπου41,50%
Εργαλεία120,50%
Παιδικά & Βρεφικά Παιχνίδια224,00%
Περιφερειακά175,80%
Παιδικά Παιχνίδια242,10%
Φροντίδα Μαλλιών84,20%
Προσωπική Υγιεινή38,50%
Περιποίηση Σώματος86,10%
Οικιακές Συσκευές52,20%
Όργανα Γυμναστικής625,60%
Ρούχα Εργασίας231,50%
Μακιγιάζ34,80%
Μικρές Οικιακές Συσκευές75,20%
Κρέμες Προσώπου28,30%
Αναλώσιμα Εκτυπωτών143,30%
Μάσκες Εργασίας327,30%
Ιατρικά Αναλώσιμα304,70%
Στοματική Υγιεινή49,50%
Φαγητό Μωρού61,40%
PC Hardware (Αναβάθμιση Υπολογιστή)21,50%
Βιβλία90,60%
Βάψιμο Μαλλιών241,40%
Είδη Καθαρισμού & Οικιακής Χρήσης108,00%
Ηλεκτρονικά Παιχνίδια154,50%
Φωτισμός32,90%
Περιφερειακά Gaming181,90%
Puzzles2675,50%
Αντισηπτικά Χεριών30,60%
Συσκευές Περιποίησης21,30%
Κατοικίδια50,30%
Τρόφιμα68,50%
Βρεφικές Τροφές42,80%
Διάφορα Ιατρικά Αναλώσιμα183,50%
Καλώδια103,60%
Κήπος71,90%
Διαγνωστικά Όργανα140,40%
Είδη Γραφείου70,80%
Αντιηλιακή Προστασία & Μαύρισμα52,20%
Επιτραπέζια Παιχνίδια448,10%
Ακοή & Αναπνοή27,60%
Νύχια128,80%
Laptops & Αξεσουάρ99,90%
Πάνες30,00%
Ήχος31,30%
Φτιάξτο Μόνος Σου (DIY)290,20%
Συσκευές Καθαρισμού89,90%
Πληκτρολόγια & Ποντίκια163,10%
Δικτυακά140,90%
Tablets & Αξεσουάρ74,80%
Τηλεοράσεις & Αξεσουάρ59,50%
Είδη Καπνιστού44,60%
Σκληροί Δίσκοι22,50%
Multimedia563,00%
Δομικά Υλικά164,80%
Καθαριστικά Σπιτιού387,70%
Παιδικά Έπιπλα13,10%
Εκτυπωτές301,80%
Είδη Υγιεινής25,90%

Οι κατηγορίες με τις μεγαλύτερες αυξήσεις σε πωλήσεις

(Δίπλα τα ποσοστά αύξησης)

Puzzles2675,50%
Πασχαλινά2329,20%
Web Cameras1859,40%
Όργανα Γυμναστικής625,60%
Multimedia563,00%
Διάδρομοι Γυμναστικής492,70%
Επιτραπέζια Παιχνίδια448,10%
Καθαριστικά Σπιτιού387,70%
Κονσόλες358,60%
Μάσκες Εργασίας327,30%
PC Games325,20%
Ιατρικά Αναλώσιμα304,70%
Εκτυπωτές301,80%
Φτιάξτο Μόνος Σου (DIY)290,20%
Gaming Headsets287,10%
Χρώματα & Υλικά Βαφής268,90%
Gamepads248,10%
Παιχνίδια Lego246,30%
Παιδικά Παιχνίδια242,10%
Βάψιμο Μαλλιών241,40%
Ρούχα Εργασίας231,50%
Παιχνίδια Εξωτερικού Χώρου222,10%
Διάφορα Ιατρικά Αναλώσιμα183,50%
Περιφερειακά Gaming181,90%
Περιφερειακά (Πληκτρολόγια & Ποντίκια)175,80%
Handsfree Ακουστικά172,50%
Laptops171,90%
Μηχανές Espresso171,50%
Δομικά Υλικά164,80%
Μάσκες Ομορφιάς161,90%
Μηχανές Κουρέματος160,80%
Ηλεκτρονικά Παιχνίδια154,50%
PS4 Games154,30%
Αναλώσιμα Εκτυπωτών143,30%
Κηπουρική142,90%
Διαγνωστικά Όργανα140,40%
Tablets131,30%
Νύχια128,80%
Ποδηλασία127,10%
Αντισηπτικά Τραύματος121,20%
Εργαλεία120,50%
Ψάρεμα118,40%
Μεταχειρισμένα Ηλεκτρονικά Παιχνίδια112,30%
Είδη Καθαρισμού & Οικιακής Χρήσης108,00%
DSL Modems / Routers106,90%
Ακουστικά106,00%
Καλώδια103,60%
Καφετιέρες103,20%
Βρεφικά Παιχνίδια99,30%
Μετατροπείς97,20%
Αξεσουάρ Οικιακών Συσκευών91,80%
Βιβλία90,60%
Συσκευές Καθαρισμού89,90%
Περιποίηση Σώματος86,10%
Μίξερ, Μπλέντερ79,40%
Τηλεοράσεις78,40%
Καρέκλες Gaming76,00%
Μουσικά Όργανα73,80%
Αναλώσιμα Εργαλείων70,90%
Είδη Γραφείου70,80%
Τρόφιμα68,50%
Μοντελισμός68,30%
TV Box68,00%
Πρίζες & Διακόπτες63,00%
Οθόνες Υπολογιστών63,00%
Φαγητό Μωρού61,40%
Πολεμικές Τέχνες58,60%
Αφυγραντήρες57,50%
Φροντίδα & Υγιεινή μωρού56,90%
Γραφεία56,50%
Συμπληρώματα Διατροφής54,30%
Αντιηλιακή Προστασία & Μαύρισμα52,20%
Οικιακές Συσκευές52,20%
Οπτικά51,00%
Barbeque & Ψησταριές50,80%
Κατοικίδια50,30%

Οι κατηγορίες με τις μεγαλύτερες μειώσεις σε πωλήσεις

(Δίπλα τα ποσοστά μείωσης)

Γυναικεία Μποτάκια-75,90%
Ανδρικά Μποτάκια-71,60%
Ποδοσφαιρικά Παπούτσια-68,60%
Γόβες-61,70%
Σακίδια Πλάτης-60,70%
Γυναικεία Μπουφάν-58,40%
Αθλητικές Τσάντες-56,40%
Ανδρικά Μπουφάν-55,70%
Ανατομικά Παπούτσια-52,70%
Ανδρικά Παντελόνια-52,20%
Γυναικείες Μπλούζες-52,20%
Γυναικεία Παντελόνια-51,80%
Ανδρικές Μπλούζες-50,90%
Γυναικείες Τσάντες-50,60%
Γυναικεία Φορέματα-49,50%
Αθλητικές Εμφανίσεις-49,40%
Ανδρικά Φούτερ-48,00%
Ανδρικά Πουκάμισα-47,60%
Ρολόγια-45,50%
Φωτογραφικές Μηχανές-44,90%
Air Condition-43,60%
Βόλτα Μωρού-43,40%
Γυναικεία Παπούτσια-43,30%
Κοσμήματα-42,80%
Τσάντες & Πορτοφόλια-42,50%
Προϊόντα Ενηλίκων-38,00%
Sneakers-36,30%
Αναλώσιμα Αυτοκινήτου-35,80%
Αθλητικά Ρούχα-33,70%
Τροχοί-32,90%
Γυναικεία Φούτερ-31,30%
Ανδρικά Ρούχα-31,00%
Activity Trackers-30,90%                 fpress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου