Οι αποφάσεις για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης έπρεπε να ληφθούν... χθες! Αύριο θα είναι αργά, μεθαύριο ίσως θα είναι μάταιο...
Σχεδόν τρεις εβδομάδες από την ορκωμοσία της η κυβέρνηση δίνει την εντύπωση ότι είχε κάνει την απαραίτητη προπαρασκευή ώστε να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος. Ασχέτως εάν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς με τις επιλογές της, στο βραχύ αυτό διάστημα στελέχωσε τα υπουργεία, καθώς και κρίσιμους οργανισμούς, εταιρείες και φορείς του Δημοσίου και παράλληλα προετοίμασε και ψήφισε ήδη τα πρώτα νομοσχέδια. Στη γενική αυτή εικόνα υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις και μια τέτοια αποτελεί δυστυχώς ο ΟΑΣΘ.
Ο Κώστας Καραμανλής, ως αρμόδιος τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών όσο το κόμμα του βρισκόταν στην αντιπολίτευση, γνώριζε εδώ και μήνες ποιο θα ήταν το χαρτοφυλάκιό του όταν η Νέα Δημοκρατία θα κέρδιζε τις εκλογές. Σε κάθε περίπτωση, το γνώριζε με απόλυτη βεβαιότητα ήδη από το βράδυ των ευρωεκλογών της 26ης Μαΐου. Παρά ταύτα, δεν έχει καταφέρει ακόμη να επιλέξει τους κατάλληλους για τη διοίκηση του ΟΑΣΘ.
Επί σχεδόν τρεις εβδομάδες γράφει και σβήνει ονόματα υποψηφίων για τις θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου. Και το χειρότερο όλων είναι ότι, πέρα από τη δυστοκία όσον αφορά τα πρόσωπα, ουδείς γνωρίζει ποιο είναι το σχέδιο της κυβέρνησης για την «επόμενη μέρα» στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.
Η χθεσινή επίσκεψη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είχε δημιουργήσει κάποια αισιοδοξία ότι μπορεί κάτι συγκεκριμένο να προκύψει για το μείζον πρόβλημα της Θεσσαλονίκης. Ωστόσο, το μόνο που ακούστηκε ήταν η διαβεβαίωση πως «ο Σεπτέμβριος δεν θα βρει τις συγκοινωνίες της πόλης στην ίδια κατάσταση με αυτήν που επικρατεί σήμερα». Μόνον που ο Σεπτέμβριος είναι σε μόλις 29 ημέρες.
Πηγή: https://www.voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου