Την προσπάθεια αναβάθμισης των Αστικών Συγκοινωνιών της
Θεσσαλονίκης επισήμανε, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος
Σπίρτζης, μιλώντας στο «Στο Κόκκινο» Θεσσαλονίκης.
Ο κ. Σπίρτζης χαρακτήρισε δικαιολογημένες τις αντιδράσεις
των πολιτών της Θεσσαλονίκης υπογραμμίζοντας, παράλληλα, ότι «έχουμε
κάνει μία σειρά από ενέργειες, οι οποίες θα συμβάλουν στο να δοθούν
άμεσες λύσεις σε σχέση με τη συχνότητα των δρομολογίων. Είναι προφανές,
ότι οι συμπολίτες μας που κινούνται σε περιοχές όπου δεν έχουμε τη
συχνότητα που και εμείς θα θέλαμε, έχουν δίκιο».
Όσον αφορά τη φημολογία για ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ, ο υπουργός, τόνισε ότι «να μη φοβούνται οι πολίτες ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ. Τον Οκτώβριο δε θα βγει η ΝΔ στις εκλογές. Άρα δεν θα ιδιωτικοποιηθεί ο ΟΑΣΘ».
Ο κ. Σπίρτζης υπογράμμισε ότι έχουν γίνει τα απαραίτητα βήματα ούτως ώστε το «επόμενο διάστημα να έχουμε ουσιαστικές λύσεις». Αναφέρθηκε συγκεκριμένα στη σύμβαση που σύναψε ο ΟΑΣΘ με τα ΚΤΕΛ που σήμερα τελεί υπό τον έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου και με την οποία «θα γλιτώσουμε επί της ουσίας 18 λεωφορεία και 17 οδηγούς από γραμμές που πηγαίνουν έξω από τη Θεσσαλονίκη».
Παράλληλα αποκάλυψε ότι μέσα στον Απρίλιο θα είναι στον «αέρα» η διαγωνιστική διαδικασία για την προμήθεια 300 σύγχρονων νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας σημειώνοντας, πως ήδη, έχουν ληφθεί οι απαραίτητες εγκρίσεις από τις υπηρεσίες του υπουργείου και τις αρμόδιες υπηρεσίες του Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Υπογράμμισε επίσης, ότι η διάταξη που ψηφίστηκε πρόσφατα για την πρόσληψη οδηγών, θα δώσει ακόμη μία πραγματική λύση στο πρόβλημα, γιατί, όπως είπε χαρακτηριστικά, «ακόμη και τώρα να υπήρχαν διαθέσιμα λεωφορεία δεν θα μπορούσαμε να τα χρησιμοποιήσουμε με τον υπάρχοντα αριθμό οδηγών που έχει ο ΟΑΣΘ». «Κάποιοι είχαν φροντίσει να μην έχουμε προσωπικό στις κρίσιμες ειδικότητες» προσέθεσε.
Ο υπουργός τόνισε ότι στην αυριανή του ομιλία στο Βαλκανικό Φόρουμ θα προχωρήσει σε σημαντικές ανακοινώσεις που θα αφορούν τα χρονοδιαγράμματα των διακρατικών συνεργασιών με τη Βόρεια Μακεδονία, τη Βουλγαρία, τη Σερβία και τη Ρουμανία σε σχέση με τις σιδηροδρομικές και οδικές διασυνδέσεις της χώρας μας με τις γειτονικές αυτές χώρες, οι οποίες, όπως είπε, ανοίγουν νέους δρόμους αναπτυξιακών προοπτικών για τη χώρα μας, αποκτώντας στρατηγικό ρόλο στα Βαλκάνια.
«Καταλαβαίνετε λοιπόν, τα οφέλη, για τη βόρεια Ελλάδα, για τη Θεσσαλονίκη, για τον Πειραιά, ακόμη και για την Πάτρα, όταν ένα εμπορευματοκιβώτιο ή μία εταιρεία που έχει εγκατασταθεί στη χώρα μας, μπορεί τα προϊόντα της να τα φορτώσει στα λιμάνια μας από εμπορευματικά κέντρα που έχουν γίνει ή που γίνονται και αυτά, να πάνε σε ελάχιστο χρόνο στην Κεντρική Ευρώπη» είπε χαρακτηριστικά.
Σε σχέση με το θόρυβο που έχει δημιουργηθεί γύρω από τα εμπορικά σήματα που φέρουν τον όρο «Μακεδονία» ή «Μακεδονικός», υπογράμμισε, ότι αυτό δεν είναι ένα πρόβλημα που έχει προέλθει από τη Συμφωνία των Πρεσπών. Αντίθετα, επεσήμανε ότι η σημερινή κυβέρνηση προχωράει στη λύση ενός προβλήματος που υπήρχε εδώ και δεκαετίες. «Μία λύση, η οποία θα δοθεί, στη βάση των όσων συμφώνησαν οι δύο πρωθυπουργοί» ανέφερε χαρακτηριστικά.
thestival.gr
Όσον αφορά τη φημολογία για ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ, ο υπουργός, τόνισε ότι «να μη φοβούνται οι πολίτες ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ. Τον Οκτώβριο δε θα βγει η ΝΔ στις εκλογές. Άρα δεν θα ιδιωτικοποιηθεί ο ΟΑΣΘ».
Ο κ. Σπίρτζης υπογράμμισε ότι έχουν γίνει τα απαραίτητα βήματα ούτως ώστε το «επόμενο διάστημα να έχουμε ουσιαστικές λύσεις». Αναφέρθηκε συγκεκριμένα στη σύμβαση που σύναψε ο ΟΑΣΘ με τα ΚΤΕΛ που σήμερα τελεί υπό τον έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου και με την οποία «θα γλιτώσουμε επί της ουσίας 18 λεωφορεία και 17 οδηγούς από γραμμές που πηγαίνουν έξω από τη Θεσσαλονίκη».
Παράλληλα αποκάλυψε ότι μέσα στον Απρίλιο θα είναι στον «αέρα» η διαγωνιστική διαδικασία για την προμήθεια 300 σύγχρονων νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας σημειώνοντας, πως ήδη, έχουν ληφθεί οι απαραίτητες εγκρίσεις από τις υπηρεσίες του υπουργείου και τις αρμόδιες υπηρεσίες του Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Υπογράμμισε επίσης, ότι η διάταξη που ψηφίστηκε πρόσφατα για την πρόσληψη οδηγών, θα δώσει ακόμη μία πραγματική λύση στο πρόβλημα, γιατί, όπως είπε χαρακτηριστικά, «ακόμη και τώρα να υπήρχαν διαθέσιμα λεωφορεία δεν θα μπορούσαμε να τα χρησιμοποιήσουμε με τον υπάρχοντα αριθμό οδηγών που έχει ο ΟΑΣΘ». «Κάποιοι είχαν φροντίσει να μην έχουμε προσωπικό στις κρίσιμες ειδικότητες» προσέθεσε.
Ο υπουργός τόνισε ότι στην αυριανή του ομιλία στο Βαλκανικό Φόρουμ θα προχωρήσει σε σημαντικές ανακοινώσεις που θα αφορούν τα χρονοδιαγράμματα των διακρατικών συνεργασιών με τη Βόρεια Μακεδονία, τη Βουλγαρία, τη Σερβία και τη Ρουμανία σε σχέση με τις σιδηροδρομικές και οδικές διασυνδέσεις της χώρας μας με τις γειτονικές αυτές χώρες, οι οποίες, όπως είπε, ανοίγουν νέους δρόμους αναπτυξιακών προοπτικών για τη χώρα μας, αποκτώντας στρατηγικό ρόλο στα Βαλκάνια.
«Καταλαβαίνετε λοιπόν, τα οφέλη, για τη βόρεια Ελλάδα, για τη Θεσσαλονίκη, για τον Πειραιά, ακόμη και για την Πάτρα, όταν ένα εμπορευματοκιβώτιο ή μία εταιρεία που έχει εγκατασταθεί στη χώρα μας, μπορεί τα προϊόντα της να τα φορτώσει στα λιμάνια μας από εμπορευματικά κέντρα που έχουν γίνει ή που γίνονται και αυτά, να πάνε σε ελάχιστο χρόνο στην Κεντρική Ευρώπη» είπε χαρακτηριστικά.
Σε σχέση με το θόρυβο που έχει δημιουργηθεί γύρω από τα εμπορικά σήματα που φέρουν τον όρο «Μακεδονία» ή «Μακεδονικός», υπογράμμισε, ότι αυτό δεν είναι ένα πρόβλημα που έχει προέλθει από τη Συμφωνία των Πρεσπών. Αντίθετα, επεσήμανε ότι η σημερινή κυβέρνηση προχωράει στη λύση ενός προβλήματος που υπήρχε εδώ και δεκαετίες. «Μία λύση, η οποία θα δοθεί, στη βάση των όσων συμφώνησαν οι δύο πρωθυπουργοί» ανέφερε χαρακτηριστικά.
thestival.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου