Ενημέρωση για τις ηλεκτρονικές κάρτες του ΟΑΣΑ παρέχει μέσω ανακοίνωση ο Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφέρειας Αττικής.
Αναλυτικά:
«Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
σύμφωνα με την νέα σύμβαση, που υπογράφηκε από τον ΟΑΣΑ και την ΑΔΕΔΥ σας γνωρίζουμε τα εξής:
- για τον καλύτερο προγραμματισμό όλων των εμπλεκομένων (συναδέλφων, Συλλόγου, ΑΔΕΔΥ, ΟΑΣΑ) καταστάσεις καρτών προς επαναφόρτιση ή έκδοση θα αποστέλλονται 1 φορά το μήνα, στις 29 κάθε μήνα (στην περίπτωση που η 29η είναι Σαββατοκύριακο ή αργία θα αποστέλλονται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα). Ειδικά για τον Φεβρουάριο οι καταστάσεις καρτών προς επαναφόρτιση ή έκδοση θα αποσταλούν, στις 27 Φεβρουαρίου.
- Οι συνάδελφοι μόνιμοι ή συμβασιούχοι που έχουν φορτίσει τις ηλεκτρονικές κάρτες τους μέσω του Συλλόγου, για να τις επαναφορτίσουν πρέπει να καταθέσουν στον τραπεζικό λογαριασμό του Συλλόγου μας (ALPHA BANK ΙΒΑΝ GR33 0140 2320 2320 0200 1000 089) το ποσό, που αντιστοιχεί στην κάρτα, που επιθυμούν, με την αιτιολογία «κάρτα ΟΑΣΑ» και το όνομα τους και να προσκομίσουν το σχετικό καταθετήριο στα γραφεία του Συλλόγου μετά από συνεννόηση με κάποιο μέλος του ΔΣ ή να το στείλουν ηλεκτρονικά στο e–mail: syllogos.patt@gmail.com.
Προσοχή!! Προσοχή!! Προσοχή!!
Όσοι συνάδελφοι αντικατέστησαν την ηλεκτρονική κάρτα που είχαν φορτίσει δια μέσου του Συλλόγου για οποιοδήποτε λόγο (την έχασαν, καταστράφηκε κλπ) χρειάζεται επιπλέον από τα παραπάνω να προσκομίσουν, στα γραφεία του Συλλόγου μετά από συνεννόησημε κάποιο μέλος του ΔΣ ή ηλεκτρονικά στο e–mail:syllogos.patt@gmail.com φωτοαντίγραφο της νέας ηλεκτρονικής κάρτας τους στο οποίο να φαίνεται καθαρά ο αριθμός της.
- Όσοι συνάδελφοι μόνιμοι ή συμβασιούχοι έχουν ηλεκτρονική κάρτα (η οποία δεν έχει φορτιστεί δια μέσου του Συλλόγου) και επιθυμούν όταν λήξει να την επαναφορτίσουν δια μέσου του Συλλόγου ώστε να έχουν την σχετική έκπτωση, χρειάζεται επιπλέον από τα αναφερόμενα στη παράγραφο 1 να προσκομίσουν, στα γραφεία του Συλλόγου μετά από συνεννόηση με κάποιο μέλος του ΔΣ ή ηλεκτρονικά στο e–mail:syllogos.patt@gmail.com φωτοαντίγραφο της ηλεκτρονικής κάρτας τους στο οποίο να φαίνεται καθαρά ο αριθμός της.
- Όσοι συνάδελφοι μόνιμοι ή συμβασιούχοι δεν έχουν ηλεκτρονική κάρτα και επιθυμούν να αποκτήσουν για πρώτη φορά δια μέσου του Συλλόγου ώστε να έχουν την σχετική έκπτωση πρέπει:
Συγκεκριμένα για την έκδοση νέας κάρτας προσέρχονται σε ένα εκδοτήριο https://www.athenacard.gr/jsp/smartafc/general/customers/ekdotiria-pros.jsp και ζητούν από τον υπάλληλο να τους χορηγήσει ηλεκτρονική κάρτα χωρίς φόρτιση, αφού πρώτα τον ενημερώσουν ότι θα τη χρησιμοποιήσουν, ως ετήσια ή εξαμηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών και ότι, μέσω του Συλλόγου, θα τη φορτώσουν με επιδότηση, σύμφωνα με τη σύμβαση Α.Δ.Ε.Δ.Υ. – Ο.Α.Σ.Α
Στη συνέχεια αφού επιδώσουν στον υπάλληλο τα δικαιολογητικά που αναγράφονται στοhttps://www.athenacard.gr/jsp/smartafc/general/customers/personalized-card.jsp δηλ. το ΑΜΚΑ τους, την αστυνομική ταυτότητα ή το διαβατήριό τους και πρόσφατη φωτογραφία (ή θα τους φωτογραφίσει υπάλληλος), θα τους ζητήσει έναν οκταψήφιο αριθμό, ως pin, και θα τους δώσει, χωρίς καμιά οικονομική επιβάρυνση, το έντυπο της ηλεκτρονικής κάρτας
β) Να καταθέσουν στον τραπεζικό λογαριασμό του Συλλόγου μας (ALPHA BANK ΙΒΑΝ GR33 0140 2320 2320 0200 1000 089) το ποσό, που αντιστοιχεί στην κάρτα, που επιθυμούν, με την αιτιολογία «κάρτα ΟΑΣΑ» και το όνομα τους.
γ) Να προσκομίσουν το σχετικό καταθετήριο και φωτοαντίγραφο της ηλεκτρονικής κάρτας τους, στο οποίο να φαίνεται καθαρά ο αριθμός της, στα γραφεία του Συλλόγου μετά από συνεννόηση με κάποιο μέλος του ΔΣ ή να το στείλουν ηλεκτρονικά στο e–mail:syllogos.patt@gmail.com.
- Όλα τα παραπάνω ισχύουν και για την έκδοση ή φόρτιση ηλεκτρονικής κάρτας για πρόσωπα του οικογενειακού μας περιβάλλοντος.
Βήμα 1ο: Πατάμε την επιλογή: Ελληνική σημαία.
Βήμα 2ο: Μετά πατάμε την επιλογή: «ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ».
Βήμα 3ο: Τοποθετούμε την ηλεκτρονική κάρτα στην μπροστινή θήκη του ηλεκτρονικού μηχανήματος και πατάμε την επιλογή: «ΟΚ».
Βήμα 4ο: Ξεκινάει η διαδικασία φόρτισης, βγαίνει πρώτα η απόδειξη και συνεχίζει να φορτίζει η κάρτα.
Βήμα 5ο: Αφαιρούμε την κάρτα όταν μας ενημερώσει το μηχάνημα και κρατάμε την απόδειξη.
Το χρονικό περιθώριο για «ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ», ώστε να περαστεί το κόμιστρο στην κάρτα τους, είναι εντός ενός μηνός από τηνενημέρωση του συστήματος από τον ΟΑΣΑ. Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ σε περίπτωση που ο κάτοχος δεν έχει προλάβει να κάνει «ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ» και χάσει την κάρτα του χάνει το κόμιστρο. Μεταβιβάσεις και αναβαθμίσεις καρτών δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν.
Σημειώνουμε ότι η φόρτιση της κάθε ηλεκτρονικής κάρτας γίνεται πάντα, σε χρόνο πριν τη λήξη της προηγούμενης φόρτισης της. Η νέα φόρτιση θα κάνει αυτόματα έναρξη ισχύος της, αμέσως με τη λήξη της προηγούμενης φόρτισης της (δηλ. μετά τη λήξη του υπάρχοντος υπολοίπου).
Υπενθυμίζουμε ότι επιβάλλεται οπωσδήποτε να θυμούνται όλοι τον οκταψήφιο αριθμό που έχουν δώσει, ως pin, διότι μόνον με αυτόν τον οκταψήφιο αριθμό θα μπορούν να επανακτήσουν την κάρτα τους, από τον ΟΑΣΑ, σε περίπτωση απώλειας. Σε περίπτωση απώλειας της κάρτας, για επανέκδοση, χρειάζονται όλα τα στοιχεία που αναγράφονται στη παράγραφο 4 καθώς και ο οκταψήφιος pin της προηγούμενης κάρτας. Έτσι μόνον θα μπορέσουν με κόστος 2€, μέσω ΟΑΣΑ, να αποκτήσουν ξανά την κάρτα τους με όσο υπόλοιπο φόρτισης περιέχει.
aftodioikisi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου