ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

ΣΠΙΡΤΖΗΣ:Υπήρξαν δυσκολίες στη μετάβαση από τον ιδιωτικό ΟΑΣΘ στον δημόσιο



Οι χθεσινές δηλώσεις του υπουργού από τη Θεσσαλονίκη αποτελούν έμμεση ομολογία ότι ο Οργανισμός δεν βρίσκεται στα καλύτερά του.

Κάλιο αργά παρά ποτέ! Ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης φαίνεται να συνειδητοποιεί σιγά σιγά την αποτυχία του εγχειρήματος κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ, με τον τρόπο τουλάχιστον που ο ίδιος το συνέλαβε και το υλοποίησε. Αυτό δείχνουν οι χθεσινές δηλώσεις του από τη Θεσσαλονίκη οι οποίες αποτελούν έμμεση ομολογία ότι ο Οργανισμός δεν βρίσκεται στα καλύτερά του.

Αδυνατώντας πλέον να υπερασπιστεί την κατάσταση της περαιτέρω αποσύνθεσης στην οποία έχει περιέλθει ο ΟΑΣΘ ο κ. Σπίρτζης παραδέχθηκε χθες ότι «υπήρξαν δυσκολίες στη μετάβαση από τον ιδιωτικό ΟΑΣΘ στον δημόσιο». Απέφυγε βεβαίως να τις περιγράψει, όμως θα ήταν και περιττό καθώς είναι πασιφανείς και τις διαπιστώνει καθημερινά ολόκληρη η πόλη. Λιγοστά λεωφορεία, αραιότερα δρομολόγια, συνωστισμός, προβληματική τηλεματική...

Εξέφρασε επιπλέον τη δυσαρέσκειά του για τους ρυθμούς επισκευής των λεωφορείων, γεγονός «που δρα και απαγορευτικά στο να βγουν περισσότερα λεωφορεία και να καλυφθούν οι ανάγκες». Ο υπουργός δυσκολεύεται να συνειδητοποιήσει πώς είναι δυνατόν, παρά την τροπολογία του για παράταση του ορίου ζωής των λεωφορείων η οποία ενίσχυσε με άλλα σαράντα οχήματα τον στόλο του ΟΑΣΘ, να βγαίνουν σήμερα στους δρόμους λιγότερα οχήματα απ’ ότι πριν από τρεις, τέσσερις μήνες.

Παραδέχθηκε επίσης ότι το μεγαλόπνοο σχέδιο αξιοποίησης της ΕΛΒΟ για την επισκευή και ενδεχομένως και κατασκευή νέων λεωφορείων πήγε άπατο. Οι επισκευές είναι ελάχιστες, η δε ΕΛΒΟ δεν είναι σε θέση να αναλάβει έργο κατασκευής λεωφορείων καθώς τελεί εδώ και χρόνια υπό εκκαθάριση.

Ωστόσο, θέλοντας να δώσει μια νότα αισιοδοξίας ο κ. Σπίρτζης επανέλαβε το όραμά του περί ταχείας ολοκλήρωσης της εκκαθάρισης της ΕΛΒΟ (τριάμισι χρόνια κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ αυτό πάντως δεν κατέστη δυνατόν) και εν συνεχεία συγκρότησης νέας εταιρείας με τη σύμπραξη με ιδιώτη, μια μορφή ΣΔΙΤ δηλαδή. Ομολογουμένως πρόκειται για μια θαυμάσια ιδέα της οποίας οι πιθανότητες υλοποίησης είναι ελάχιστες.

Κι επειδή το γνωρίζει αυτό ο υπουργός υποσχέθηκε ότι ο ΟΑΣΘ θα ενισχυθεί άμεσα, με 100-150 λεωφορεία «τα οποία σε ένα χρόνο από σήμερα θα κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης». Ο κ. Σπίρτζης απέφυγε να διευκρινίσει πότε και με ποια χρήματα θα αγοραστούν αυτά τα λεωφορεία, χώρια που, και ο πιο αδαής γνωρίζει ότι απαιτούνται τουλάχιστον δύο χρόνια από τη στιγμή της προκήρυξης του διαγωνισμού έως τη στιγμή της παραλαβής του πρώτου οχήματος. Όμως, αυτά είναι λεπτομέρειες.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου