ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

ΟΑΣΘ:Πυρά προέδρου ΟΑΣΘ σε ΝΔ: Προσπάθησαν να μετακινήσουν τη διαχειριστική τρύπα στην επόμενη κυβέρνηση (vids)





Βολές στη ΝΔ και προσωπικά στον Κυριάκο Μητσοτάκη αναφορικά με τις δηλώσεις του από τη Θεσσαλονίκη για τον ΟΑΣΘ εξαπέλυσε ο Πρόεδρος του οργανισμού Στέλιος Παππάς.

Κατηγόρησε τη ΝΔ ότι με το νόμο 4313 του 2014 λίγο πριν τις εκλογές προσπάθησε να μετακινήσει τη διαχειριστική τρύπα του ΟΑΣΘ στην επόμενη κυβέρνηση, ένας νόμος που όπως είπε ο κύριος Παππάς έχει και την υπογραφή του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Σύμφωνα με το νόμο για τα έτη 2010-2014 καταλόγιζε στο ελληνικό δημόσιο ένα ποσό  κοντά στα 180 εκ ευρώ και άλλα 144 εκ ως πρόβλεψη για τα έτη 2015-2017, σύνολο δηλαδή περίπου 320 εκ ευρώ πλέον των 590 εκ ευρώ της αντισταθμιστικής καταβολής.
Όπως είπε ο κύριος Παππάς για τα έτη 2015-2017 προϋπολόγιζαν μικρότερη χρηματοδότηση ενώ την ίδια ώρα προϋπολόγιζαν θεαματική αύξηση των εσόδων με πρόταση για αύξηση του κομίστρου μέχρι και 100%.
Αναφερόμενος στον κύριο Μητσοτάκη είπε ότι δεν έχει δικαίωμα να μη γνωρίζει κάτι που ο ίδιος υπέγραψε και να εγκαλεί εμάς για τα χάλια του οργανισμού.
Για την παρούσα διοίκηση τόνισε ότι ήρθε να κάνει εξυγίανση και όχι τουρισμό.
Για τα ραβασάκια των βουλευτών της ΝΔ απάντησε σκωπτικά λέγοντας ότι το σύστημα που έχει εφαρμόσει η κυβέρνηση έχει ένα ελάττωμα δεν προβλέπει να αναφέρει είμαι γνώριμος του Στέλιου Παππά οπότε όπως είπε δεν μπορώ να διορίσω κανέναν.





Για το σχεδιασμό των γραμμών τόνισε ότι πρέπει να γίνει ένας ενιαίος σχεδιασμός που να καλύπτει όλο το πολεοδομικό συγκρότημα και κάλεσε τους δημάρχους σε διάλογο.

 πηγή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου