Ο πόλεμος ενάντια στα πετρελαιοκίνητα οχήματα συνεχίζεται στη Γερμανία. Tις επόμενες μέρες τον τελικό λόγο θα έχει η δικαιοσύνη…
Tα επίπεδα μικροσωματιδιών και μονοξειδίου του αζώτου έχουν χτυπήσει κόκκινο σε πολλές περιοχές της Γερμανίας, με αποτέλεσμα οι περιβαλλοντικές οργανώσεις να στρέφονται και πάλι κατά του ντίζελ.
Ωστόσο, με αφορμή τις απαγορεύσεις που επίκεινται σε διάφορες πόλεις, μέσα στην εβδομάδα αναμένεται η τελική απόφαση δικαστηρίου που θα κρίνει αν η κάθε περιοχή της χώρας έχει το δικαίωμα να εκδιώξει την εν λόγω κατηγορία αυτοκίνητων.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τον γερμανικό τύπο, οι εταιρείες αυτοκινήτου έχουν κάνει προσφυγές ώστε να αντικρούσουν τις απαγορεύσεις, καθώς οι συγκεκριμένες αποφάσεις θέτουν «εκτός» κυκλοφορίας πάνω από 10 εκατομμύρια οχήματα και απαξιώνουν τις μεταπωλητικές αξίες των ντίζελ.
Στην περίπτωση που απορριφθούν οι προσφυγές των εταιρειών οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να τροποποιήσουν τις ισορροπίες μεταξύ βενζίνης και ντίζελ, ενώ ο υπάρχων στόλος θα προωθηθεί στην αγορά των μεταχειρισμένων προς τρίτες χώρες.
Και αυτό γιατί, εκτός της Γερμανίας, και άλλες χώρες της ΕΕ έχουν ήδη αποφασίσει την απαγόρευση των ντίζελ από τα αστικά κέντρα.
Πηγή: newsauto.gr
Tα επίπεδα μικροσωματιδιών και μονοξειδίου του αζώτου έχουν χτυπήσει κόκκινο σε πολλές περιοχές της Γερμανίας, με αποτέλεσμα οι περιβαλλοντικές οργανώσεις να στρέφονται και πάλι κατά του ντίζελ.
Ωστόσο, με αφορμή τις απαγορεύσεις που επίκεινται σε διάφορες πόλεις, μέσα στην εβδομάδα αναμένεται η τελική απόφαση δικαστηρίου που θα κρίνει αν η κάθε περιοχή της χώρας έχει το δικαίωμα να εκδιώξει την εν λόγω κατηγορία αυτοκίνητων.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τον γερμανικό τύπο, οι εταιρείες αυτοκινήτου έχουν κάνει προσφυγές ώστε να αντικρούσουν τις απαγορεύσεις, καθώς οι συγκεκριμένες αποφάσεις θέτουν «εκτός» κυκλοφορίας πάνω από 10 εκατομμύρια οχήματα και απαξιώνουν τις μεταπωλητικές αξίες των ντίζελ.
Στην περίπτωση που απορριφθούν οι προσφυγές των εταιρειών οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να τροποποιήσουν τις ισορροπίες μεταξύ βενζίνης και ντίζελ, ενώ ο υπάρχων στόλος θα προωθηθεί στην αγορά των μεταχειρισμένων προς τρίτες χώρες.
Και αυτό γιατί, εκτός της Γερμανίας, και άλλες χώρες της ΕΕ έχουν ήδη αποφασίσει την απαγόρευση των ντίζελ από τα αστικά κέντρα.
Πηγή: newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου