Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στο συγκεκριμένο κέντρο που θα λειτουργεί στην ΚΕΔΕ, έως το Σάββατο 18 Νοεμβρίου, 9 το πρωί με 9 το βράδυ.
Τηλεφωνική γραμμή ( 213-2147513) έθεσε σε λειτουργία η Κεντρική Ένωση
Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) για την αναφορά προβλημάτων από την κακοκαιρία,
καθώς και την καταγραφή αιτημάτων.
Τα αιτήματα και τα προβλήματα που θα επισημαίνονται, θα προωθούνται στους κατάλληλους φορείς προκειμένου να επιλυθούν.
πηγή
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου