Το καλό που έγινε καλύτερο. Το Nissan Qashqai, το πρώτο σε πωλήσεις crossover στην
Ευρώπη, έχει δεχθεί σημαντικές βελτιώσεις που ολοκληρώνουν τον premium χαρακτήρα του. Στην πρώτη πανελλήνια παρουσίαση που έγινε χθες στην Αθήνα, διαπιστώσαμε ότι οι αναβαθμίσεις εντοπίζονται κυρίως στο εξωτερικό σχεδιασμό, στα υψηλά επίπεδα ποιότητας στο εσωτερικό, στη βελτιωμένη οδηγική εμπειρία, αλλά και στην προσθήκη νέων τεχνολογιών του Nissan Intelligent Mobility για την επίτευξη ακόμη μεγαλύτερων επιπέδων άνεσης, εμπιστοσύνης και αυτοπεποίθησης για οδηγό και επιβάτες.
Όταν κυκλοφόρησε το 2007, το Qashqai ήταν πραγματικά πρωτοποριακό και απέσπασε επαίνους για το χαρακτήρα του και την αυτοπεποίθηση που προσέφερε στον οδηγό. Μάλιστα έγινε το αυτοκίνητο που δημιούργησε μόνο του μια κατηγορία. Σήμερα αν και υπάρχουν περισσότερα από 20 ανταγωνιστικά μοντέλα, καταφέρνει να έχει υψηλό μερίδιο αγοράς που ξεπερνά το 10%, πουλώντας όλα αυτά τα χρόνια σε όλη την Ευρώπη περίπου 2,3 εκατομμύρια μονάδες, κερδίζοντας περισσότερα από 80 βραβεία, συμπεριλαμβανομένων και 19 τίτλων αυτοκινήτου της χρονιάς.
Όπως συμβαίνει με τα αυτοκίνητα της Nissan, κάθε αναβάθμιση, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη ή μικρή είναι, πραγματοποιείται με γνώμονα τους πελάτες και βασίζεται στα σχόλιά τους. Για το λόγο αυτό, η έρευνα της Nissan αποκάλυψε την επιθυμία των πελατών της για αλλαγές στο εξωτερικό στιλ, προκειμένου να δημιουργηθεί μια πιο σύγχρονη και εκλεπτυσμένη εμφάνιση, όπως και περισσότερα premium χαρακτηριστικά και επιλογές για εκείνους που είναι διατεθειμένοι να τα αγοράσουν, σε κορυφαίου εξοπλισμού εκδόσεις.
Κυριάκος Παρασίδης
amna.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου