Σχέδιο
αναδιάρθρωσης με χρονικό ορίζοντα έως το 2020 το οποίο προβλέπει
περικοπές 23.000 θέσεων εργασίας στη Γερμανία προκειμένου να
εξοικονομούνται 3,7 δισ. ευρώ ετησίως ανακοίνωσε την Παρασκευή η
Volkswagen.
Ο γερμανικός όμιλος, ο οποίος βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τις αμερικανικές αρχές για τις αποζημιώσεις και τα πρόστιμα που θα καταβάλει καθώς και τις ποινικές ευθύνες που τον βαρύνουν για το σκάνδαλο της παραποίησης των εκπομπών ρύπων, έχει βάλει θέσει ως προτεραιότητα τη ριζική ανανέωση της βασικής της επωνυμίας οχημάτων (Volkswagen) και την ανάπτυξη αμιγώς ηλεκτροκίνητων και αυτόνομων οχημάτων.
Ήδη η διοίκηση της VW έχει ξεκινήσει για τον σκοπό αυτό διαπραγματεύσεις για το σχέδιο αναδιάρθρωσης με τα εργατικά συνδικάτα – πανίσχυρα στη Γερμανία και ιδιαιτέρως εκείνα των εργαζομένων στη VW, στο διοικητικό συμβούλιο του οποίου άλλωστε μετέχει και ο πρωθυπουργός της Κάτω Σαξονίας ως εκπρόσωπος του μεγαλομετόχου στον όμιλο κρατιδίου.
Ένας από τους στόχους του σχεδίου είναι η αύξηση του περιθωρίου κέρδους του ομίλου από το 2% στο 4%. Για να επιτευχθεί ο διπλασιασμός αυτός στο σύνολο του ομίλου θα πρέπει να αυξηθεί κατά 25% η παραγωγικότητα στις μονάδες παραγωγής που εδρεύουν στη Γερμανία.
Η VW έχει συμφωνήσει να καταβάλει στις αμερικανικές αρχές 15 δισ. δολάρια για πρόστιμα και αποζημιώσεις στους ιδιοκτήτες περίπου 500.000 οχημάτων που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ. Περί τα 11 εκατ. οχήματα του ομίλου με το επίμαχο λογισμικό που «τρελαίνει» τις μετρήσεις εκπομπής ρύπων κυκλοφορούν στους δρόμους του πλανήτη.
Ο όμιλος VW διαθέτει 12 επωνυμίες από επτά ευρωπαϊκές χώρες: τις Volkswagen (Επιβατικά Οχήματα), Volkswagen (Επαγγελματικά Οχήματα), Audi, SEAT, ŠKODA, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, Scania και MAN. Συνολικά απασχολεί 610.000 εργαζομένους σε 31 χώρες.
fimotro.gr
Ο γερμανικός όμιλος, ο οποίος βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τις αμερικανικές αρχές για τις αποζημιώσεις και τα πρόστιμα που θα καταβάλει καθώς και τις ποινικές ευθύνες που τον βαρύνουν για το σκάνδαλο της παραποίησης των εκπομπών ρύπων, έχει βάλει θέσει ως προτεραιότητα τη ριζική ανανέωση της βασικής της επωνυμίας οχημάτων (Volkswagen) και την ανάπτυξη αμιγώς ηλεκτροκίνητων και αυτόνομων οχημάτων.
Ήδη η διοίκηση της VW έχει ξεκινήσει για τον σκοπό αυτό διαπραγματεύσεις για το σχέδιο αναδιάρθρωσης με τα εργατικά συνδικάτα – πανίσχυρα στη Γερμανία και ιδιαιτέρως εκείνα των εργαζομένων στη VW, στο διοικητικό συμβούλιο του οποίου άλλωστε μετέχει και ο πρωθυπουργός της Κάτω Σαξονίας ως εκπρόσωπος του μεγαλομετόχου στον όμιλο κρατιδίου.
Ένας από τους στόχους του σχεδίου είναι η αύξηση του περιθωρίου κέρδους του ομίλου από το 2% στο 4%. Για να επιτευχθεί ο διπλασιασμός αυτός στο σύνολο του ομίλου θα πρέπει να αυξηθεί κατά 25% η παραγωγικότητα στις μονάδες παραγωγής που εδρεύουν στη Γερμανία.
Η VW έχει συμφωνήσει να καταβάλει στις αμερικανικές αρχές 15 δισ. δολάρια για πρόστιμα και αποζημιώσεις στους ιδιοκτήτες περίπου 500.000 οχημάτων που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ. Περί τα 11 εκατ. οχήματα του ομίλου με το επίμαχο λογισμικό που «τρελαίνει» τις μετρήσεις εκπομπής ρύπων κυκλοφορούν στους δρόμους του πλανήτη.
Ο όμιλος VW διαθέτει 12 επωνυμίες από επτά ευρωπαϊκές χώρες: τις Volkswagen (Επιβατικά Οχήματα), Volkswagen (Επαγγελματικά Οχήματα), Audi, SEAT, ŠKODA, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, Scania και MAN. Συνολικά απασχολεί 610.000 εργαζομένους σε 31 χώρες.
fimotro.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου