Σε καταρχήν συμφωνία έχει έρθει η κυβέρνηση με την Ευρωπαϊκή
Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) για την απευθείας χρηματοδότηση τριών έργων
στα οποία περιλαμβάνεται και η γραμμή 4 του μετρό
(Άλσος Βεΐκου-Γουδή), όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Οικονομίας, αρμόδιος για θέματα ΕΣΠΑ, Παναγιώτης Κορκολής.
Η συμφωνία για τη γραμμή 4 του Μετρό περιλαμβάνει χρηματοδότηση 75% από δανειακά κεφάλαια της ΕΤΕπ και 25% από το ΕΣΠΑ.
Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 1,2 δισ. €, θα περιλαμβάνει 11,7 χλμ. μήκος διαδρομής με 14 σταθμούς:
Τα υπόλοιπα έργα
Στα τρία έργα -πέρα από το Μετρό της Αθήνας- περιλαμβάνονται ακόμη η ενεργειακή διασύνδεση Κρήτης-Πελοποννήσου και η επέκταση φυσικού αερίου στη Βόρεια Ελλάδα.
aftodioikisi.gr
(Άλσος Βεΐκου-Γουδή), όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Οικονομίας, αρμόδιος για θέματα ΕΣΠΑ, Παναγιώτης Κορκολής.
Η συμφωνία για τη γραμμή 4 του Μετρό περιλαμβάνει χρηματοδότηση 75% από δανειακά κεφάλαια της ΕΤΕπ και 25% από το ΕΣΠΑ.
Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 1,2 δισ. €, θα περιλαμβάνει 11,7 χλμ. μήκος διαδρομής με 14 σταθμούς:
- ‘Aλσος Βεΐκου
- Γαλάτσι
- Κυψέλη
- Δικαστήρια
- Λ. Αλεξάνδρας
- Εξάρχεια
- Ακαδημία
- Κολωνάκι
- Ευαγγελισμός
- Καισαριανή
- Νήαρ Ήστ
- Ιλίσια
- Ζωγράφου
- Γουδή
Τα υπόλοιπα έργα
Στα τρία έργα -πέρα από το Μετρό της Αθήνας- περιλαμβάνονται ακόμη η ενεργειακή διασύνδεση Κρήτης-Πελοποννήσου και η επέκταση φυσικού αερίου στη Βόρεια Ελλάδα.
aftodioikisi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου