Ίσως η πιο όμορφη έκδοση του γνωστού μοντέλου της Kawasaki
πρόκειται να παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό το 2016, με τις αλλαγές να
είναι κυρίως αισθητικές. Δυστυχώς... αποκλειστικά και μόνο για την
ιαπωνική αγορά.
To ZRX 1200R μπορεί να έχει σταματήσει να εισάγεται στην Ευρώπη αλλά στην Ιαπωνία συνεχίζεται η παραγωγή του και μάλιστα τα πάει και πολύ καλά σε πωλήσεις! Για το 2016, η Kawasaki δημιούργησε μια περιορισμένης παραγωγής special έκδοση του μοντέλου το οποίο θα διατίθεται προς πώληση έναντι 10.000 ευρώ (με την ισοτιμία του γιέν σήμερα).
Η μοτοσικλέτα δεν φέρει μεγάλης έκτασης αλλαγές, πέραν του μοναδικού Nocturne Blue Μetallic χρωματισμού με παχιές χρυσές λωρίδες να διατρέχουν, μάσκα, ρεζερβουάρ και ουρά. Χρυσής απόχρωσης είναι επίσης οι ζάντες και φυσικά οι δαγκάνες των φρένων.
Οι δίσκοι είναι «μαργαρίτες» μπροστά και πίσω, το μπροστινό έχει διάμετρο 41 χλστ. και τα διπλά αμορτισέρ πίσω είναι πλήρως ρυθμιζόμενα, από την Ohlins. Σε ότι αφορά στον κινητήρα, παραμένει ο γνωστός τετρακύλινδρος σε σειρά, με απόδοση 110 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 10,9 kg-m στις 6.000 σ.α.λ.
Η συγκεκριμένη έκδοση του ZRX 1200R, θα παραχθεί σε 400 μόλις κομμάτια και η διάθεση της στην Ιαπωνική αγορά, θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο.
Πηγή: mototriti.gr
To ZRX 1200R μπορεί να έχει σταματήσει να εισάγεται στην Ευρώπη αλλά στην Ιαπωνία συνεχίζεται η παραγωγή του και μάλιστα τα πάει και πολύ καλά σε πωλήσεις! Για το 2016, η Kawasaki δημιούργησε μια περιορισμένης παραγωγής special έκδοση του μοντέλου το οποίο θα διατίθεται προς πώληση έναντι 10.000 ευρώ (με την ισοτιμία του γιέν σήμερα).
Η μοτοσικλέτα δεν φέρει μεγάλης έκτασης αλλαγές, πέραν του μοναδικού Nocturne Blue Μetallic χρωματισμού με παχιές χρυσές λωρίδες να διατρέχουν, μάσκα, ρεζερβουάρ και ουρά. Χρυσής απόχρωσης είναι επίσης οι ζάντες και φυσικά οι δαγκάνες των φρένων.
Οι δίσκοι είναι «μαργαρίτες» μπροστά και πίσω, το μπροστινό έχει διάμετρο 41 χλστ. και τα διπλά αμορτισέρ πίσω είναι πλήρως ρυθμιζόμενα, από την Ohlins. Σε ότι αφορά στον κινητήρα, παραμένει ο γνωστός τετρακύλινδρος σε σειρά, με απόδοση 110 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 10,9 kg-m στις 6.000 σ.α.λ.
Η συγκεκριμένη έκδοση του ZRX 1200R, θα παραχθεί σε 400 μόλις κομμάτια και η διάθεση της στην Ιαπωνική αγορά, θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο.
Πηγή: mototriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου