ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

- Θεσσαλονίκη: Κλειστή λόγω εργασιών αύριο η Αγίων Πάντων  - Κορωνοϊός: 248 νέα κρούσματα - 14 νεκροί, 296 οι διασωληνωμένοι   - Κορωνοϊός: 1.007 νέα κρούσματα, 41 θάνατοι, 481 διασωληνωμένοι  - Lockdown: Νέο όριο σε επιβάτες ταξί από σήμερα - Σηκώνουν ρολά τα ΟΠΑΠ PLAY  - Self test για όλους από σήμερα: Μέχρι πότε το δηλώνουν εργαζόμενοι - Τι ισχύει  - Νέα μέτρα: Τι ισχύει για κυκλοφορία, Δημόσιο, σούπερ μάρκετ, εστίαση, λιανεμπόριο (ΦΕΚ)  - Η Ιταλία ο μεγάλος νικητής της Eurovision! Ποια θέση κατέλαβε η Ελλάδα   - O ΠΑΟΚ Κυπελλούχος Ελλάδος 2020-2021! 1-2 τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ!   - Κορωνοϊός: 1.505 νέα κρούσματα, 37 νεκροί και 586 διασωληνωμένοι  - Δύο self tests από Δευτέρα για όλους τους εργαζόμενους  - Έκδοση ΑΦΜ και κλειδάριθμου μέσα σε λίγα λεπτά μέσω βιντεοκλήσης  - Τί αλλάζει σε 8ωρο, υπερωρίες, απολύσεις, απεργίες, άδειες και Κυριακές  - Self test στον ιδιωτικό τομέα: Σε ποιους κλάδους είναι υποχρεωτικά, πότε «πέφτει» πρόστιμο  - Self tests σε ιδιωτικό τομέα: Ποιοι πρέπει να κάνουν υποχρεωτικά και πού δηλώνονται τα αποτελέσματα  - Κατώτατος μισθός: Τι προτείνει το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ   - Τι θα γίνει φέτος με τις φορολογικές δηλώσεις -Πότε θα τις υποβάλλουμε  - Τι αλλάζει στις απεργίες σε ΔΕΚΟ με την «ελάχιστη εγγυημένη υπηρεσία» - «Ροκανίζονται» τα συνδικαλιστικά προνόμια  - ΟΠΕΚΑ: Πότε μπαίνουν τα λεφτά για ΚΕΑ, επίδομα παιδιού, ενοικίου, γέννας, προνοιακά επιδόματα Μαΐου  - Τέλος η αργία της Κυριακής για 7 νέους κλάδους  - Κορονοϊός: 2.461 νέα κρούσματα - 737 οι διασωληνωμένοι - 68 νεκροί σε 24 ώρες   - Ενδιάμεσες εκπτώσεις: Ανοικτά τα κομμωτήρια, τα καταστήματα τροφίμων και το λιανεμπόριο την Κυριακή   - ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ   - Πρώτη Μαΐου Εργατική Πρωτομαγιά  - Πρωτομαγιά: Η γιορτή των λουλουδιών  - ΟΑΕΔ: Πότε αρχίζει η υποβολή των αιτήσεων για τις παιδικές κατασκηνώσεις - Ποιοι είναι δικαιούχοι     By The best widgets

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020

Ο «κούκος αηδόνι» με τα λεωφορεία της Λειψίας που αγόρασε ο Ζέρβας 

 

Ο «κούκος αηδόνι» με τα λεωφορεία της Λειψίας που αγόρασε ο Ζέρβας

Οι «τελειωμένοι» καταλύτες, οι προβληματικές αντλίες πετρελαίου και η έλλειψη κλιματισμού ανεβάζουν το κόστος για τον ΟΑΣΘ.

Κομμάτια και... καταλυτικά θρύψαλα τα πολυδιαφημισμένα μεταχειρισμένα λεωφορεία Λειψίας που φέρνει –από τις 6 Αυγούστου με... κατεπείγουσες διαδικασίες- στη Θεσσαλονίκη ο δήμαρχος Κωνσταντίνος Ζέρβας!

Αν και μόλις 10 -από τα 50- έφτασαν στη Θεσσαλονίκη, αν και υποτίθεται θα κυκλοφορούσαν τον Σεπτέμβριο, όλα βρίσκονται καθηλωμένα στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ αφού οι καταλύτες τους ολοκλήρωσαν τον βίο τους και χρειάζονται αλλαγή ή τουλάχιστον επιδιόρθωση. Κοντά σε αυτό όμως οι τεχνικοί διαπίστωσαν κι άλλα προβλήματα, στα μπεκ καυσίμων των μηχανών, οπότε το κόστος αγοράς τους –μέση τιμή 11.500 ευρώ που πλασαρίστηκε για φτηνό- εκτοξεύεται. Σίγουρα είναι το μοναδικό που... κινείται, αφού όπως έχουμε ήδη γράψει για τα υπόλοιπα 40 λεωφορεία πληρώνουμε στη Γερμανία για τη φύλαξή τους!

Από τα δέκα λεωφορεία Λιψίας έχουν σήμερα αφαιρεθεί οι καταλύτες τους που είναι προβληματικοί, όπως αποδείχτηκε με το περιστατικό του λεωφορείου που άρπαξε φωτιά στον Χορτιάτη και ο φόβος πρόκλησης ατυχήματος ορατός. Αψευδής μάρτυρας της κατάστασής τους οι φωτογραφίες που δημοσιεύει σήμερα η «Εφ.Συν.».

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, το κόστος για αντικατάσταση των παλαιών καταλυτών με νέους ανέρχεται σε 3.000 ευρώ το κομμάτι και η διοίκηση του ΟΑΣΘ κάνει προσπάθειες να έρθει σε συμφωνία με εξειδικευμένο συνεργείο για το «φρεσκάρισμά» τους και για να κατεβάσει το κόστος. Ο,τι προσπαθεί να γλιτώσει η διοίκηση από μία συμφωνία και για τα 50 λεωφορεία το βρίσκει μπροστά της με το πρόβλημα στα μπεκ της αντλίας πετρελαίου, τα οποία διαπιστώθηκε ότι πρέπει κι αυτά να αντικατασταθούν –τι να περιμένει κανείς από οχήματα με 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα;- ενώ κανένας δεν θέλει να σκέφτεται τι θα γίνει με το κόστος τοποθέτησης και κλιματισμού.

Ως γνωστόν, κλιματισμό τα λεωφορεία αυτά δεν έχουν καθότι άλλες οι κλιματικές συνθήκες της Γερμανίας, αλλά είναι απαραίτητος για να κινηθούν τα οχήματα στις μεσογειακές συνθήκες της Θεσσαλονίκης. Κόστος ανά όχημα υπολογίζεται στα 8.000 ευρώ. Οπότε τα μεταχειρισμένα μάς βγαίνουν ο κούκος αηδόνι. Και για να μην είμαστε... αυστηροί τουλάχιστον το αμάξωμα είναι όντως σε πολύ καλή κατάσταση.

Ούτως εχόντων των πραγμάτων ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ δήλωνε σε ιστοσελίδα (voria.gr) ότι τα άλλα 40 δεν έφτασαν στη Θεσσαλονίκη επειδή τα εμποδίζει η ελληνική και γερμανική γραφειοκρατία, την οποία πληρώνουμε αφού η φύλαξη του «θησαυρού» μάς κοστίζει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Στην πόλη κυκλοφορούν καθημερινά περί τα 250 λεωφορεία, με την προσθήκη μάλιστα των 60 νοικιασμένων, κι αυτό διότι τα παλαιά βγαίνουν εκτός διαδρομών, πηγαίνουν σε συνεργεία αλλά δεν βγαίνουν από αυτά. Μήπως για τον ίδιο λόγο που δύο Volvo, αν και επισκευάστηκαν, το συνεργείο δεν τα παραδίδει αν πρώτα δεν πληρωθεί;

 

πηγή efsyn.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου