μόλις περάσει η καταληκτική προθεσμία χωρίς να λυθεί το πρόβλημα, το ποσό μετατρέπεται σε ληξιπρόθεσμο χρέος!
Η υπερφόρτωση στα συστήματα του Taxisnet, οι διαρκείς συμψηφισμοί που γίνονται λόγω των έκτακτων μέτρων, αλλά και οι διαρκώς μεταβαλλόμενες προθεσμίες πληρωμών είναι οι συνηθέστερες αιτίες που παρουσιάζεται το πρόβλημα το οποίο όμως λύνεται ως εξής:
- Αρχικά δεν χρειάζεται πανικός, ακόμα και στην περίπτωση που η οφειλή που πληρώσατε έχει καταστεί ληξιπρόθεσμη και το σύστημα έχει “βγάλει” και προσαύξηση.
- Αναζητάτε τον κωδικό της συναλλαγής σας (με την τράπεζα ή μέσω web Banking)
- Πηγαίνετε στο MyTaxis και στην ενότητα προσωποποιημένη πληροφόρηση. Εκεί υπάρχει η επιλογή “στοιχεία πληρωμών”. Εφόσον εμφανίζεται εκεί η πληρωμή σας δεν είστε ληξιπρόθεσμος, άσχετα με το αν υπάρχει διαφορετική εικόνα στην ενότητα “οφειλές εκτός ρύθμισης”. Απλά, οι υπηρεσίες του Taxis δεν έχουν ακόμα ενημερώσει το σύστημα κάτι που συνήθως λύνεται μέσα σε 10 – 15 ημέρες, οπότε και σβήνεται το χρέος και η προσαύξηση.
- Σε περίπτωση που υπάρχει μεγαλύτερη καθυστέρηση ή δημιουργείται κάποιο πρόβλημα σε εσάς με την εμφάνιση της ληξιπρόθεσμης οφειλής (π.χ. φορολογική ενημερότητα) αρμόδιες για το θέμα αυτό είναι οι διευθύνσεις κεφαλαίου στις ΔΟΥ, αν και συνήθως παραπέμπουν στην ΑΑΔΕ
- Σε μια ειδική περίπτωση που πληρώσατε εμπρόθεσμα οφειλές στου μήνες του κορωνοϊού και δικαιούστε έκπτωση 25%, η έκπτωση μπορεί να μην έχει συμψηφιστεί ακόμα. Το παρακολουθείτε και περιμένετε και αν δικαιούστε έκπτωση και τον επόμενο μήνα μπορεί να δείτε το συμψηφισμό να γίνεται σωρευτικάΜια λύση, για να αποφύγετε τα παραπάνω, είναι να πληρώνετε τις δόσεις ή το σύνολο της οφειλής σας με κάρτα μεσώ του MyTaxis. Αρκεί το ποσό να μην ξεπερνά το όριο που σας έχει θέσει η τράπεζα για συναλλαγές μέσω Web Banking (αν και με αίτηση σας στην τράπεζά το όριο αυξάνεται).
Ο Συνήγορος του Πολίτη εκτίμησε ότι η ενδιαφερόμενη ενήργησε εντός προθεσμίας –και κατά συνέπεια εντός του πλαισίου του νόμου- δίδοντας ηλεκτρονικά την εντολή για την εκταμίευση και καταβολή των οφειλόμενων ποσών την τελευταία εργάσιμη ημέρα του μήνα. Για το λόγο αυτό ζήτησε την επανεξέταση της υπόθεσης από την αρμόδια υπηρεσία. Σε συνέχεια της παρέμβασης της Αρχής, η ΦΑΕ ζήτησε από την τράπεζα την επιβεβαίωση της ημερομηνίας πληρωμής και αν αυτή λογιζόταν ως 28.02.2020.
Πηγή: topontiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου