Την εφαρμογή από το επόμενο διάστημα του «ψηφιακού γκισέ» στο Δημόσιο, ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας κατά τη σημερινή ενημέρωση των δημοσιογράφων.
Όπως είπε Ο πολίτης θα μπαίνει στο gov.gr, θα κλείνει ραντεβού με την υπηρεσία που θέλει και θα κάνει διάσκεψη με τον υπάλληλο σε ώρα που θα συμφωνείται. Εφόσον ζητά κάποιο πιστοποιητικό, ο υπάλληλος θα το εκδίδει ψηφιακά και θα το στέλνει με email. Σε πρώτη φάση, οι υπηρεσίες που θα διαθέτουν «ψηφιακό γκισέ» είναι τα ΚΕΠ, οι ΔΟΥ και ο e-ΕΦΚΑ|, πρόσθεσε.
Στο αμέσως επόμενο διάστημα μπαίνουν σε εφαρμογή τρεις ακόμη δράσεις μείζονος σημασίας για τον πολίτη.
Πρώτον: Εγκαινιάζουμε νέα διαδικασία επικοινωνίας του πολίτη με το Δημόσιο, το «ψηφιακό γκισέ». Ο πολίτης θα μπαίνει στο gov.gr, θα κλείνει ραντεβού με την υπηρεσία που θέλει και θα κάνει διάσκεψη με τον υπάλληλο σε ώρα που θα συμφωνείται. Εφόσον ζητά κάποιο πιστοποιητικό, ο υπάλληλος θα το εκδίδει ψηφιακά και θα το στέλνει με email. Σε πρώτη φάση, οι υπηρεσίες που θα διαθέτουν «ψηφιακό γκισέ» είναι τα ΚΕΠ, οι ΔΟΥ και ο e-ΕΦΚΑ.
Τρίτον: Ξεκινά η διαδικασία έκδοσης ληξιαρχικών πιστοποιητικών μέσω του gov.gr.
Χτίζουμε με πράξεις και χειροπιαστά αποτελέσματα μια νέα σχέση εμπιστοσύνης, μεταξύ πολίτη και κράτους, πολίτη και πολιτικής. Και η σχέση αυτή δίνει νέα ώθηση στη Δημοκρατία μας.
aftodioikisi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου