Την απάντησή του στην αντιπολίτευση για την αγορά 50 λεωφορείων από την Λειψία προς ενίσχυση του στόλου τους ΟΑΣΘ έδωσε ο δήμαρχος
Την απάντησή του στα όσα του επιρρίπτει η αντιπολίτευση στο θέμα αγοράς 50 λεωφορείων από τον αδελφοποιημένο δήμο της Λειψίας έδωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας τονίζοντας πως ο ίδιος και η διοίκησή του ανήκουν σε αυτούς που βρίσκουν λύση στα προβλήματα, με στόχο να συνεισφέρουν στην ποιότητα ζωής της πόλης, και όχι σε αυτούς που «βρίσκουν προβλήματα στις λύσεις». Όπως σημείωσε ο δήμαρχος οι συγκοινωνίες είναι ένας από τους δύο άξονες που είχε εστιάσει το ενδιαφέρον του και από τον προεκλογικό του ακόμη αγώνα. «Ο πρώτος ήταν τα σκουπίδια. Και πλέον κανείς δεν μιλάει για αυτά. Και σε λίγο η κατάσταση θα είναι ακόμη καλύτερη και με τους υπόγειους κάδους», σχολίασε.
Εστιάζοντας στο κυκλοφοριακό είπε πως ήδη από τις 7/7 κάνει συζήτηση για το θέμα αυτό με τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Ως δήμαρχος ο κ. Ζέρβας μετέχει στο ΔΣ του ΟΑΣΘ και με ενέργειές του ήρθε συμφωνία για μίσθωση 50 μεταχειρισμένων λεωφορείων από τον δήμο Λειψίας που θα έρθουν στην πόλη μας για να ενισχύσουν τον στόλο του ΟΑΣΘ.
Συγκεκριμένα εξήγησε: «Το πρώτο και μοναδικό μου ταξίδι ως δήμαρχος Θεσσαλονίκης το έκανα τον Σεπτέμβρη του 2019 στο Βερολίνο στα πλαίσια της ΕλληνοΓερμανικής Συνέλευσης. Είναι μια διαδημοτική προσπάθεια συνεργασίας δήμων Ελλάδας και Γερμανίας. Εκεί είχα κάνει επαφές με τον αρμόδιο Γερμανό υπουργό για την εξεύρεση κάποιων λεωφορείων. Πριν τρεις μήνες περίπου έγινε η πρόταση από την αδερφοποιημένη πόλη της Λειψίας πως υπάρχει ένας αριθμός διαθέσιμων 50 λεωφορείων ιδίου τύπου, ιδίας γενιάς και ίδιου κατασκευαστή σε τιμή 11.500 ευρώ. Το έθεσα υπόψη του ΟΑΣΘ και ο Οργανισμός θεώρησε πως θα μπορούσε να βοηθήσει στην καλύτερη λειτουργία του δεδομένου πως χρειάζονται λόγω κορωνοϊού όσο το δυνατόν περισσότερα λεωφορεία. Υπήρξε μετά το θέμα της νομικής στήριξης και η εξαγορά των οχημάτων από τον δήμο Θεσσαλονίκης. Προέκυψε η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που δίνει κατ΄εξαίρεση στο δήμο τη δυνατότητα να προβεί σε αυτή την αγορά μέσω διαπραγμάτευσης. Προχωράμε στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο σε μια προγραμματική σύμβαση με τον ΟΑΣΘ ώστε στη διαδικασία της παραλαβής να είναι παρών και ο ΟΑΣΘ. Με δεδομένο πως ο διαγωνισμός είναι συγκεκριμένου ποσού έχει συγκεκριμένες διαδικασίες ελέγχου και νομιμότητας. Θεωρώ πως δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα».
«Είχα πει πως θέλω να είμαι ο δήμαρχος που θα κάνει τη δουλειά. Είχαμε πει πως ο δήμος θα ασχοληθεί και με θέματα που δεν άπτονται της αρμοδιότητάς του αλλά απασχολούν τους πολίτες. Αν κάποιοι θέλουν διαρκείς διαβουλεύσεις και με τον κόσμο στα κάγκελα και στην καθημερινή ταλαιπωρία, ας κοιτάξουν αλλού. Εμείς θα πάρουμε τολμηρές αποφάσεις και θα τις υλοποιήσουμε», σχολίασε.
Παράλληλα απαντώντας σε αυτούς που άσκησαν κριτική στο γιατί ο δήμος ασχολείται με την συγκοινωνία ο δήμαρχος διερωτήθηκε «γιατί τότε συμμετέχει ο δήμος στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΘ; Πώς θα πηγαίνουν οι εργαζόμενοι στις δουλειές τους; Πώς θα έρχονται οι επισκέπτες στην πόλη αν οι συγκοινωνίες είναι σε αυτό το επίπεδο;».
Και υπογράμμισε «Καλό θα είναι πολλοί άλλοι αν και έχουν τελέσει βουλευτές, υπουργοί και υφυπουργοί να βρίσκουν κι αυτοί λύσεις και να συμμετέχουν σε αυτά που εμείς αποφασίζουμε παρά να προσπαθούν να δημιουργούν προβλήματα στο μείζον θέμα της πόλης μας που είναι ο ΟΑΣΘ και οι αστικές συγκοινωνίες».
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου