Τα μαθήματα της τάξης τους από τον υπολογιστή στο σπίτι τους συνεχίζουν
να παρακολουθούν 160.000 μαθητές των 2.500 σχολικών μονάδων της
Κεντρικής Μακεδονίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία
της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, έως σήμερα, 22.000 εκπαιδευτικοί -σε σύνολο 25.000- έχουν δημιουργήσει 35.000 ψηφιακές τάξεις.
«Η εκπαιδευτική κοινότητα της Κεντρικής Μακεδονίας δηλώνει για μια ακόμη φορά παρούσα, σε απόλυτη ετοιμότητα, με συνειδητοποίηση της ατομικής ευθύνης, με υπερβάλλοντα ζήλο, με συναίσθηση κοινωνικής προσφοράς», αναφέρει ο Περιφερειακός Διευθυντής εκπαίδευσης, Αλέξανδρος Κόπτσης σε ευχαριστήριο μήνυμα του προς τους εκπαιδευτικούς, εξαίροντας την «αλληλεγγύη, συνεργατικότητα, σύμπνοια και υποστήριξη, σε μια κοινωνία που περνά δύσκολες στιγμές».
«Μέσα από τρεις πυλώνες διαδικτυακής εκπαίδευσης, τη σύγχρονη, την ασύγχρονη και την εκπαιδευτική τηλεόραση, το ΥΠΑΙΘ έδωσε τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να μην αποκοπούν από τη μαθησιακή διαδικασία», σημειώνει, καλώντας τους εκπαιδευτικούς να συνεχίσουν να στηρίζουν το εγχείρημα, αναγνωρίζοντας πως παρά τις τεχνικές δυσκολίες που συναντούν «με ευφάνταστες εκπαιδευτικές πρακτικές και μεθόδους», αποδεικνύουν πως «η περίοδος αυτή κάθε άλλο παρά διακοπές είναι».
πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ
της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, έως σήμερα, 22.000 εκπαιδευτικοί -σε σύνολο 25.000- έχουν δημιουργήσει 35.000 ψηφιακές τάξεις.
«Η εκπαιδευτική κοινότητα της Κεντρικής Μακεδονίας δηλώνει για μια ακόμη φορά παρούσα, σε απόλυτη ετοιμότητα, με συνειδητοποίηση της ατομικής ευθύνης, με υπερβάλλοντα ζήλο, με συναίσθηση κοινωνικής προσφοράς», αναφέρει ο Περιφερειακός Διευθυντής εκπαίδευσης, Αλέξανδρος Κόπτσης σε ευχαριστήριο μήνυμα του προς τους εκπαιδευτικούς, εξαίροντας την «αλληλεγγύη, συνεργατικότητα, σύμπνοια και υποστήριξη, σε μια κοινωνία που περνά δύσκολες στιγμές».
«Μέσα από τρεις πυλώνες διαδικτυακής εκπαίδευσης, τη σύγχρονη, την ασύγχρονη και την εκπαιδευτική τηλεόραση, το ΥΠΑΙΘ έδωσε τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να μην αποκοπούν από τη μαθησιακή διαδικασία», σημειώνει, καλώντας τους εκπαιδευτικούς να συνεχίσουν να στηρίζουν το εγχείρημα, αναγνωρίζοντας πως παρά τις τεχνικές δυσκολίες που συναντούν «με ευφάνταστες εκπαιδευτικές πρακτικές και μεθόδους», αποδεικνύουν πως «η περίοδος αυτή κάθε άλλο παρά διακοπές είναι».
πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου