Το ντέρμπι Δικεφάλων στην κατάμεστη Τούμπα είχε πάθος, ένταση και σκληρά μαρκαρίσματα, με την ΑΕΚ να ολοκληρώνει τον αγώνα με 9 παίκτες λόγω αποβολών για Χουλτ και Λιβάγια με απευθείας κόκκινες κάρτες στις καθυστερήσεις (91΄+ 95΄). Ωστόσο, το παιχνίδι είχε "φτωχό" θέαμα με ελάχιστες καλές στιγμές. Ειδικά στο πρώτο ημίχρονο δεν είδαμε αξιόλογες φάσεις μπροστά στις δύο εστίες.
Οι "ασπρόμαυροι" μπήκαν καλύτερα στο β΄ μέρος και άνοιξαν το σκορ με πέναλτι που κέρδισε ο Βιεϊρίνια σε μαρκάρισμα του Σιμόες και εκτέλεσε εύστοχα ο ίδιος ο αρχηγός στο 57ο λεπτό της αναμέτρησης. Μετά το γκολ ο ΠΑΟΚ πίεσε και έχασε μεγάλη ευκαιρία με τον Μπίσεσβαρ να αστοχεί ολομόναχος από κοντά στο 69΄, μετά από ωραία προσπάθεια και πάσα του Βιεϊρίνια.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου