Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat
Σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, 6 στους 10 πολίτες ηλικίας 16 έως 74 ετών, έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά κατά το τελευταίο έτος. Περισσότερο ενεργοί οnline αγοραστές αναδεικνύονται οι Δανοί, όπου το 84% έχει πραγματοποιήσει αγορές μέσω διαδικτύου, ενώ στον αντίποδα βρίσκονται οι Ρουμάνοι με το ποσοστό να περιορίζεται στο 20%.
Στη δεύτερη θέση, πίσω από τη Δανία, βρίσκεται η Βρετανία με 83% και την τριάδα κλείνει η Ολλανδία με το ποσοστό των online αγοραστών να ανέρχεται στο 80%.
Στη χώρα μας παρά τις ευκολίες που προσφέρονται είναι σαφές πως οι περισσότεροι αποφεύγουν ή αγνοούν τα οφέλη των διαδικτυακών αγορών. Για παράδειγμα, μόλις το 21% πραγματοποιεί online αγορά εισιτηρίων για μία συναυλία ή μία παράσταση, ενώ το 23% χρησιμοποίησε τους τελευταίους 12 μήνες μία online υπηρεσία για να αγοράσει προϊόντα σουπερμάρκετ ή φαγητό. Ωστόσο το ποσοστό αυτό είναι κοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο του 25%, που δείχνει πως στον τομέα αυτό υπάρχει αρεκτή επιφυλακτικότητα από πολλούς καταναλωτές εντός της Ε.Ε. Αντίθετα στα βιβλία και τα περιοδικά το ποσοστό των αγοραστών στην Ελλάδα είναι 14% έναντι 35% στην Ε.Ε.
Ο τομέας στον οποίο το ποσοστό είναι ιδιαίτερα υψηλό είναι στα είδη ρουχισμού (και λοιπών αξεσουάρ) όπυ ο μέσος όρος στην Ε.Ε. είναι 64% και στην Ελλάδα 60%. Τέλος, στα ηλεκτρονικά είδη η Ελλάδα βρίσκεται πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο με το ποσοστό των αγορών να διαμορφώνεται στο 28% έναντι 25% στην Ε.Ε.
fpress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου