ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019

Πρόεδρος ΟΑΣΘ: Χρωστάμε παντού - Μείζον να αποκτήσουμε λεωφορεία

 Πρόεδρος ΟΑΣΘ στο ΡΘ: Χρωστάμε παντού - Μείζον να αποκτήσουμε λεωφορεία

"Αυτό που έγινε την τελευταία διετία με τον ΟΑΣΘ είναι ανάγκη να το ξεχάσουμε" τόνισε μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και τον Στέφανο Διαμαντόπουλο, ο πρόεδρος του Οργανισμού Γιώργος Σκόδρας.

O κ. Σκόδρας μίλησε για έναν οργανισμό που χρωστά παντού κάνοντας λόγο για οφειλές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ και μάλιστα χωρίς να έχουν τηρηθεί όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες. Όπως είπε ακόμα και τώρα να είχαμε όλα τα χρήματα δεν μπορούμε να προχωρήσουμε. Είναι κάτι σε κάθε περίπτωση το βλέπουμε, σημείωσε.

Σύμφωνα με τον ίδιο αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη περί τα 320 με 340 λεωφορεία καθημερινά.

Περιγράφοντας το σχέδιο για την επόμενη ημέρα επανέλαβε τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ και τα 120 λεωφορεία τα οποία θα καλύψουν όπως είπε το 100% του υπεραστικού συγκοινωνιακού έργου. Η σύμβαση είπε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, προχωρά ενώ για το χρονοδιάγραμμα είπα ότι θα χρειαστούν οι δύο πρώτοι μήνες του 2020.

Για τη μίσθωση των μεταχειρισμένων λεωφορείων είπε ότι ο φάκελος προετοιμάζεται για την προμήθεια 140 με 150 λεωφορεία τα οποία θα καλύψουν και την απώλεια των 90 λεωφορείων που θα αποχωρήσουν λόγω παλαιότητας το Σεπτέμβριο

Παράλληλα ετοιμάζεται ο μεγάλος διαγωνισμός για την προμήθεια 1000 νέων λεωφορείων από τα οποία τα 350 θα ‘έρθουν’ στη Θεσσαλονίκη εκ των οποίων τα 300 θα είναι ηλεκτρικά.

Σύμφωνα με τον κ. Σκόδρα ο διαγωνισμός που είχε εξαγγελθεί προεκλογικά η προηγούμενη διοίκηση το περασμένο Μάιο σταμάτησε, λόγω νομικών ζητημάτων και έλλειψης χρηματοδότησης.

Σε ερώτηση για το γεγονός ότι την ώρα που ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό συζητούν για έξυπνες στάσεις και wifi ο κ. Σκόδρας τόνισε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, πως το μείζον θέμα είναι να αποκτήσουμε λεωφορεία. Στο τέλος του 2020 όπως είπε θα το συζητήσουμε και το θέμα του wifi.

Για την εισιτηριοδιαφυγή ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ είπε ότι έχει φτάσει σε απίστευτα επίπεδα και έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες, όπως για παράδειγμα η άνεση μέσα στα λεωφορεία. «Μπορεί να μην φτάνουν στα ακυρωτικά μηχανήματα. Αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία» σημείωσε και επισήμανε την ανάγκη να καταλάβει το επιβατικό κοινό ότι πρέπει να πληρώνουν.

thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου