Δήλωσε πως οι πολίτες της Θεσσαλονίκης αξίζουν σύγχρονες και ανθρώπινες συγκοινωνίες και θα τiς έχουν.
Επισήμανε πως ο διαγωνισμός για την προμήθεια 100 μεταχειρισμένων λεωφορείων αλλά και τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ η οποία θα υπογραφεί τις επόμενες ημέρες θα δώσει την ευκαιρία για την επαναφορά 70 οχημάτων στο πολεοδομικό συγκρότημα και την αύξηση της κάλυψης του συγκοινωνιακού έργου σε ποσοστό 80-85%.
Αναφορικά με το Μετρό σημείωσε ότι με την λύση της απόσπασης και επανατοποθέτησης στο σταθμό Βενιζέλου, το έργο μπαίνει στην τελική ευθεία.
Για την κατασκευή της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου στην περιφερειακή, από την περιοχή του Παπαγεωργίου μέχρι τα Κωνσταντινοπολίτικα, δήλωσε ότι οι μελέτες θα ολοκληρωθούν με τη νέα χρονιά και εντός του 2020 θα γίνει η δημοπράτηση του.
Ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας σημείωσε ότι ήρθε η ώρα όλοι οι φορείς να καθίσουν σε ένα τραπέζι και να σχεδιάσουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα δημοσίων συγκοινωνιών που έχει ανάγκη η περιοχή της Θεσσαλονίκης προς όφελος των πολιτών.
Χαρακτήρισε πολύ σημαντικό το μεταφορικό έργο που επιτελεί το ΚΤΕΛ και κάλεσε τους εκπροσώπους στους να εκμεταλλευτούν τις ευρωπαϊκές επιδοτήσεις για με στόχο την μακροπρόθεσμη βελτίωση των υποδομών και της αποδοτικότητας τους.
Για "μισό" ΟΑΣΘ που δεν είναι σε θέση να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της πόλης" έκανε λόγο ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας.
Σημείωσε ότι μια πόλη για να είναι βιώσιμη και λειτουργική πρέπει να έχει ένα λειτουργικό σύστημα συγκοινωνιών και όλοι πλέον καλούνται να βρουν λύσεις.
Ανέφερε ότι πρέπει να μεταφέρουμε στη Θεσσαλονίκη καλές και βέλτιστες πρακτικές πόλεων που τα έχουν καταφέρει. "Όλοι εμείς θα είμαστε η επισπεύδουσα δύναμη σε αυτή την κατεύθυνση" επισήμανε.
Πρόεδρος ΟΑΣΘ: Την τελευταία διετία ο οργανισμός κατέρρευσε
Για κατάρρευση του ΟΑΣΘ σε επίπεδο στόλου, τηλεματικής και εσόδων την
τελευταία διετία έκανε λόγο ο Πρόεδρος του Οργανισμού, Γιώργος Σκόδρας.Ανέφερε ότι 129 λεωφορεία τέθηκαν εκτός λειτουργίας και τον Αύγουστο κυκλοφορούσαν μόλις 213 οχήματα. Τόνισε ότι συσσωρεύτηκαν οφειλές προς την εφορία ύψους 21 εκ. ευρώ με συνέπεια η κρατική επιχορήγηση να δεσμεύεται και ο οργανισμός να κινδυνεύει με ασφυξία.
Υπογράμμισε ότι με την τροπολογία 4640 που πέρασε στις 30 Νοεμβρίου δόθηκε τριετή παράταση στη λειτουργία του οργανισμού, δίνοντας το χρονικό περιθώριο για την ανάταξη του στόλου και της τηλεματικής.
Επανέλαβε ότι μέχρι τον Ιανουάριο θα γίνει ο διαγωνισμός για την προμήθεια μεταχειρισμένων λεωφορείων τα οποία θα είναι στους δρόμους μέσα σε ένα τρίμηνο και θα ενισχύσουν τα 320-340 που κυκλοφορούν σήμερα.
Για την τηλεματική είπε πως παρά το γεγονός ότι ο ΟΑΣΘ ήταν πρωτοπόρος έμεινε πολύ πίσω. Ανέφερε πως την προηγούμενη διοίκηση το σύστημα εγκαταλείφθηκε στην τύχη του με τη νέα διοίκηση να προχωρά στην ανάταξη της.
Όπως είπε στόχος είναι η ολοκλήρωση της, η ανάπτυξη της αλλά και η περαιτέρω χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών στις αστικές συγκοινωνίες.
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του ΟΑΣΑ Γιάννης Σκουμπούρης ανάφερε ότι τα τελευταία χρόνια ο οργανισμός έχει κάνει έργο στις νέες τεχνολογίες με την εφαρμογή της τηλεματικής, το ηλεκτρονικό εισιτήριο, τις έξυπνες στάσεις, την εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και έχει ως στόχο την περαιτέρω αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών με τη χρήση wifi στα λεωφορεία.
Ο Λευτέρης Αγγελής, καθηγητής στο ΑΠΘ, υπογράμμισε ότι το τμήμα πληροφορικής του ΑΠΘ μπορεί να αναδειχθεί ως ένας φορέας ο οποίος θα δίνει λύσεις σε προβλήματα στις συγκοινωνίες.
thessnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου