ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019

Βελτίωση στον ΟΑΣΘ βλέπουν στην κυβέρνηση

  Βελτίωση στον ΟΑΣΘ βλέπουν στην κυβέρνηση

Στην κατάσταση του ΟΑΣΘ αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών το πρωί της Τρίτης.


Εικόνα βελτίωσης του ΟΑΣΘ, παρουσίασε ο κ. Πέτσας, τονίζοντας ότι ανέταξαν πάνω από 100 λεωφορεία ενώ με τη συμφωνία με τα ΚΤΕΛ από τον Ιανουάριο του 2020, θα προστεθούν άλλα 120 λεωφορεία. Έτσι, όπως είπε, τα λεωφορεία αυξάνονται από 215 τον Αύγουστο σε περίπου 440 σε λιγότερο από έξι μήνες.

«Στην πράξη αποδείξαμε πως η συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα μπορεί να λύσει γρήγορα προβλήματα που φαίνονται αξεπέραστα» υπογράμμισε.
Σε ότι αφορά στο κόστος των δρομολογίων με τα ΚΤΕΛ ο κ. Πέτσας έκανε λόγο για 1,46 ευρώ το χιλιόμετρο από περίπου 4 ευρώ το χιλιόμετρο από τον ΟΑΣΘ.

«Βελτιώνουμε λοιπόν και την εξυπηρέτηση των πολιτών και μειώνουμε το κόστος της συγκοινωνίας» κατέληξε ο κ. Πέτσας.

Σημειώνεται ότι όπως ανέφερε ο κ. Πέτσας, στην συνάντηση που θα έχει σήμερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο Υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης με παραγωγικούς φορείς, στο επίκεντρο αναμένεται να βρεθεί και ο ΟΑΣΘ.
 


thessnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου