ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

- Θεσσαλονίκη: Κλειστή λόγω εργασιών αύριο η Αγίων Πάντων  - Κορωνοϊός: 248 νέα κρούσματα - 14 νεκροί, 296 οι διασωληνωμένοι   - Κορωνοϊός: 1.007 νέα κρούσματα, 41 θάνατοι, 481 διασωληνωμένοι  - Lockdown: Νέο όριο σε επιβάτες ταξί από σήμερα - Σηκώνουν ρολά τα ΟΠΑΠ PLAY  - Self test για όλους από σήμερα: Μέχρι πότε το δηλώνουν εργαζόμενοι - Τι ισχύει  - Νέα μέτρα: Τι ισχύει για κυκλοφορία, Δημόσιο, σούπερ μάρκετ, εστίαση, λιανεμπόριο (ΦΕΚ)  - Η Ιταλία ο μεγάλος νικητής της Eurovision! Ποια θέση κατέλαβε η Ελλάδα   - O ΠΑΟΚ Κυπελλούχος Ελλάδος 2020-2021! 1-2 τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ!   - Κορωνοϊός: 1.505 νέα κρούσματα, 37 νεκροί και 586 διασωληνωμένοι  - Δύο self tests από Δευτέρα για όλους τους εργαζόμενους  - Έκδοση ΑΦΜ και κλειδάριθμου μέσα σε λίγα λεπτά μέσω βιντεοκλήσης  - Τί αλλάζει σε 8ωρο, υπερωρίες, απολύσεις, απεργίες, άδειες και Κυριακές  - Self test στον ιδιωτικό τομέα: Σε ποιους κλάδους είναι υποχρεωτικά, πότε «πέφτει» πρόστιμο  - Self tests σε ιδιωτικό τομέα: Ποιοι πρέπει να κάνουν υποχρεωτικά και πού δηλώνονται τα αποτελέσματα  - Κατώτατος μισθός: Τι προτείνει το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ   - Τι θα γίνει φέτος με τις φορολογικές δηλώσεις -Πότε θα τις υποβάλλουμε  - Τι αλλάζει στις απεργίες σε ΔΕΚΟ με την «ελάχιστη εγγυημένη υπηρεσία» - «Ροκανίζονται» τα συνδικαλιστικά προνόμια  - ΟΠΕΚΑ: Πότε μπαίνουν τα λεφτά για ΚΕΑ, επίδομα παιδιού, ενοικίου, γέννας, προνοιακά επιδόματα Μαΐου  - Τέλος η αργία της Κυριακής για 7 νέους κλάδους  - Κορονοϊός: 2.461 νέα κρούσματα - 737 οι διασωληνωμένοι - 68 νεκροί σε 24 ώρες   - Ενδιάμεσες εκπτώσεις: Ανοικτά τα κομμωτήρια, τα καταστήματα τροφίμων και το λιανεμπόριο την Κυριακή   - ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ   - Πρώτη Μαΐου Εργατική Πρωτομαγιά  - Πρωτομαγιά: Η γιορτή των λουλουδιών  - ΟΑΕΔ: Πότε αρχίζει η υποβολή των αιτήσεων για τις παιδικές κατασκηνώσεις - Ποιοι είναι δικαιούχοι     By The best widgets

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2019

ΟΑΣΘ: ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΖΗΤΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

Αποτέλεσμα εικόνας για oasth


Οι σημαντικότερες αλλαγές στον νόμο Σπίρτζη για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ που προτείνει το Συνδικάτο Εργαζομένων στον Οργανισμό.


Σειρά αλλαγών στον νόμο Σπίρτζη με τον οποίο έγινε η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ προτείνει το Συνδικάτο Εργαζομένων.

Οι προτεινόμενες τροπολογίες εστάλησαν, σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, προκειμένου να περιληφθούν στις γενικότερες αλλαγές τις οποίες προετοιμάζει για τον συγκεκριμένο νόμο και το ίδιο το υπουργείο.

Όπως είχε γράψει πριν από αρκετό καιρό η Voria.gr η κυβέρνηση έχει συγκροτήσει ειδική επιτροπή η οποία θα προτείνει σχέδιο αλλαγών στο ν.4482/2017 προκειμένου να διευθετηθούν επείγοντα ζητήματα όπως για παράδειγμα η χρονική επέκταση του καθεστώτος λειτουργίας του ΟΑΣΘ υπό εκκαθάριση καθώς η όλη διαδικασία δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ως τις 3 Δεκεμβρίου 2019 όπως προβλέπεται στον ν.4482. Σύμφωνα με κυβερνητική πηγή, η επιτροπή η οποία αποτελείται κυρίως από νομικούς, έχει προχωρήσει αρκετά τις επεξεργασίες της και πολύ σύντομα θα είναι σε θέση να υποβάλει στον υπουργό τις προτάσεις της.

Στο πλαίσιο αυτό, τις δικές του επεξεργασίες έχει κάνει και το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ (ΣΕΟΑΣΘ) οι οποίες συμπυκνώνονται σε συνολικά εννέα τροπολογίες. Οι σημαντικότερες εξ αυτών είναι οι ακόλουθες:

-Προτείνεται, η ηλικία κυκλοφορίας των λεωφορείων να μειωθεί στα 15 έτη, από τα 23 που είναι σήμερα, μετά τις διαδοχικές παρατάσεις που δόθηκαν από τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Ειδικότερα, το ΣΕΟΑΣΘ προτείνει να διατηρηθεί το όριο των 23 ετών για τα επόμενα τρία χρόνια οπότε προβλέπεται να λειτουργήσει και το μετρό, αλλά στη συνέχεια να ισχύει η 15ετια ως ανώτατο ηλικιακό όριο. Επίσης με άλλη τροπολογία προτείνεται να δίδεται η δυνατότητα στον ΟΑΣΘ και μετέπειτα στην ΑΣΥΘ να προμηθεύονται και μεταχειρισμένα λεωφορεία, ηλικίας έως 10 ετών, καθώς κάτι τέτοιο απαγορεύεται από τον ισχύοντα κανονισμό του ΟΑΣΘ.

-Προτείνεται, να παραταθεί κατά επτά μήνες το σημερινό καθεστώς λειτουργείας του ΟΑΣΘ υπό εκκαθάριση καθώς είναι αδύνατον να ολοκληρωθεί η διαδικασία εκκαθάρισης έως τις 3 Δεκεμβρίου 2019 όπως προβλέπεται στον ν.4482. Επιπλέον, είναι επίσης αδύνατον να μεταβιβαστεί το συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΘ στην ΑΣΥΘ καθώς αυτή δεν έχει συσταθεί ακόμη, παρότι στον ν.4482 προβλεπόταν αυτό να γίνει ήδη ως το τέλος του περασμένου Ιουνίου. Έτσι, με την προτεινόμενη τροπολογία η μεταβίβαση στην ΑΣΥΘ θα μπορεί να γίνει το αργότερο ως τον Ιούνιο του 2020. Με την ίδια τροπολογία παρατείνεται αυτονοήτως και η προθεσμία υποβολής της έκθεσης αποτίμησης του ΟΑΣΘ από τους εκκαθαριστές η οποία άλλως πρέπει να υποβληθεί το αργότερο ως τις 30 Νοεμβρίου 2019.

-Προτείνεται, στον καθορισμό της αξίας τού υπό εκκαθάριση ΟΑΣΘ να συνυπολογιστούν και οι απαιτήσεις τις οποίες έχει ο Οργανισμός έναντι τρίτων, φυσικών ή νομικών προσώπων, περιλαμβανομένου και του ελληνικού δημοσίου. Υπενθυμίζεται ότι ο ΟΑΣΘ έχει λαμβάνειν πολλά εκατομμύρια ευρώ από τα υπουργεία Παιδείας και Εργασίας, έναντι της κοινωνικής πολιτικής η οποία ασκείται μέσω του Οργανισμού (δωρεάν μετακίνηση ανέργων, εκπτώσεις σε φοιτητές και μαθητές κ.ο.κ.). Η προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ είχε παραιτηθεί αυτών των απαιτήσεων για τα έτη πριν από την κρατικοποίηση, με αποτέλεσμα να απομειωθεί η αξία του Οργανισμού.

-Ζητείται, να ρυθμιστεί το χρέος το οποίο είχει ο ΟΑΣΘ προς το Συνδικάτο και το Ταμείο Αλληλοβοήθειας, το οποίο ανέρχεται σε περίπου 4,3 εκατ. ευρώ, χρήματα τα οποία είχε δανειστεί η διοίκηση των μετόχων από το Συνδικάτο και τα οποία προέρχονταν από παρακρατήσεις που έγιναν επί των αποδοχών των εργαζομένων.
-Προτείνεται, να υπάρχει πρόβλεψη για ορισμό αναπληρωτών των εκπροσώπων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του δήμου Θεσσαλονίκης που συμμετέχουν στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΘ, καθώς αρκετές φορές οι εκπρόσωποι αυτών των δύο φορέων απουσιάζουν χωρίς να προβλέπεται αναπλήρωσή τους

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου