ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019

TΕΛΟΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ - ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΣ


Το θέμα συζητήθηκε εκτάκτως στο δημοτικό συμβούλιο. Υπερ των πεζοδρομήσεων τάχθηκε ο Κ. Ζέρβας, αλλά μέσα σε μια βιώσιμη πόλη.

Το πράσινο φως για την διάλυση της σύμβασης με τον εργολάβο για την πεζοδρόμηση της Αγ. Σοφίας, στο τμήμα από την Τσιμισκή έως τη Λεωφόρο Νίκης, άναψε το δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης.

Το θέμα συζητήθηκε εκτάκτως στο δημοτικό συμβούλιο μετά από εισήγηση του αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων Μάκη Κυριζίδη και με τη συζήτηση να ξεκινά μετά τα μεσάνυχτα και να ολοκληρώνεται, μετά από ονομαστική ψηφοφορία, στις 2 τα ξημερώματα.

«Προφανώς θέλω πεζόδρομους, προφανώς και θα ήθελα, όχι μόνο η Αγ. Σοφίας, αλλά και πολλοί άλλοι δρόμοι, να γίνουν πεζόδρομοι αλλά όλα αυτά να είναι σε μια βιώσιμη πόλη. Σκεφτείτε τον άνθρωπο όμως που είναι στοιβαγμένος στον ΟΑΣΘ, που ψάχνει να βρει να παρκάρει, τα καταστήματα που θα είναι επί δύο χρόνια γιαπί. Αν όλα αυτά είναι βοήθεια στον άνθρωπο της πόλης, εγώ αυτά δεν τα καταλαβαίνω» τόνισε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας.

Όπως εξήγησε, η διοίκηση έφερε εσπευσμένα το θέμα «για να προφυλάξουμε τον δήμο, από όποιες επιπτώσεις μπορεί να έχει, τις οποίες θα μπορούσε να έχει αποφύγει ο Γιάννης Μπουτάρης εάν δεν υπέγραφε τη σύμβαση τον Αύγουστο.

«Σε μια δεύτερη φάση που θα υπάρχει ένα ΣΒΑΚ που όλοι θα πιστεύουμε, που θα υπάρχει ένας λειτουργικός ΟΑΣΘ και ένα μετρό, να σκεφτούμε και την Αγίας Σοφίας και όποια άλλη περιοχή για να την πεζοδρομήσουμε. Να μην γίνει όμως κάτι που θα επιβαρύνει το κέντρο της πόλης», τόνισε ο δήμαρχος.

«Δεν είμαστε κατά των πεζοδρομήσεων, αλλά θέλουμε όλα να γίνονται στην ώρα τους και να υπάρχουν κυκλοφοριακές μελέτες», υπογράμμισε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Μάκης Κυριζίδης. Όπως είπε ο κ. Κυριζίδης, «οι μοναδικές κάθοδοι στην πόλη θα είναι πλέον η Κομνηνών και η Ιων. Δραγούμη», κάνοντας λόγο για κυκλοφοριακή εμπλοκή. «Θα προκληθούν πάρα πολλά προβλήματα με την έλλειψη συγκοινωνιών και με έλλειψη σοβαρής μελέτης», σημείωσε. Ο κ. Κυριζίδης τόνισε ότι το έργο δεν είναι αναπτυξιακό και πως θα υλοποιηθεί μέσω δανείου (δείτε εδώ).

Σκληρή ήταν η τοποθέτηση της Κατερίνας Νοτοπούλου, η οποία χαρακτήρισε αντιπαραγωγική τη στάση της διοίκησης Ζέρβα. «Αυτή η διοίκηση φέρει ένα ψυχολογικό θέμα και ένα πρόβλημα ανάληψης ευθυνών. Μοιάζει ότι θυμίζει Μπουτάρη να θέλετε να το ξηλώσετε. Δήμαρχε είναι μια αντιπαραγωγική στάση για την πόλη», τόνισε χαρακτηριστικά. Χαρακτήρισε αξιοπερίεργο ότι σύμβουλοι της προηγούμενης διοίκησης που ψήφισαν υπέρ του έργου, τώρα να υπερψηφίζουν το σταμάτημά του. «Η εμμονή σας να χαρακτηρίζεται τα έργα που έγιναν, ως έργα Μπουτάρη, αδικεί την πόλη. Έχετε επιδοθεί στο να ξηλώνετε έργα, αντί να κάνετε τα δικά σας», τόνισε. 

«Να ξανασχεδιάσουμε το επόμενο κομμάτι της Αγίας Σοφίας και να φτιάξουμε έναν σύγχρονο πεζόδρομο», πρότεινε ο Σπύρος Βούγιας. Αν και σημείωσε ότι στη Θεσσαλονίκη γίνονται πεζόδρομοι και μετατρέπονται σε τραπεζόδρομους, χαρακτήρισε πετυχημένη την πεζοδρόμηση της Αγ. Σοφίας.

Αντίθετος από την πρώτη στιγμή με την διαμόρφωση της Αγίας Σοφίας και με το κλείσιμο του δρόμου δήλωσε ο Βασίλης Γάκης, κάνοντας λόγο για παραλογισμό στην όλη υπόθεση. «Τι άλλαξε και τότε ήσασταν υπέρ και σήμερα κατά; Έπρεπε να περάσουν εννέα χρόνια, να ξοδευτούν χρήματα και τώρα να λέτε ότι ακυρώνετε το έργο», τόνισε. Ο κ. Γάκης υπενθύμισε πως μέλη της σημερινής διοίκησης ψήφισαν υπέρ του έργου και στην αρχή τοποθετούσαν και κατά την έναρξη της πεζοδρόμησης γλαστράκια στην Αγ. Σοφίας για να δείχνει πράσινη.
«Η ενέργεια του πρώην δημάρχου να υπογράψει τη σύμβαση πριν φύγει ήταν απαράδεκτη», σχολίασε ο Σωτήρης Ζαριανόπουλος. Υπενθύμισε ότι η Λαϊκή Συσπείρωση ήταν αντίθετη από την αρχή με το συγκεκριμένο έργο.

Πηγή: https://www.voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου