ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

- Θεσσαλονίκη: Κλειστή λόγω εργασιών αύριο η Αγίων Πάντων  - Κορωνοϊός: 248 νέα κρούσματα - 14 νεκροί, 296 οι διασωληνωμένοι   - Κορωνοϊός: 1.007 νέα κρούσματα, 41 θάνατοι, 481 διασωληνωμένοι  - Lockdown: Νέο όριο σε επιβάτες ταξί από σήμερα - Σηκώνουν ρολά τα ΟΠΑΠ PLAY  - Self test για όλους από σήμερα: Μέχρι πότε το δηλώνουν εργαζόμενοι - Τι ισχύει  - Νέα μέτρα: Τι ισχύει για κυκλοφορία, Δημόσιο, σούπερ μάρκετ, εστίαση, λιανεμπόριο (ΦΕΚ)  - Η Ιταλία ο μεγάλος νικητής της Eurovision! Ποια θέση κατέλαβε η Ελλάδα   - O ΠΑΟΚ Κυπελλούχος Ελλάδος 2020-2021! 1-2 τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ!   - Κορωνοϊός: 1.505 νέα κρούσματα, 37 νεκροί και 586 διασωληνωμένοι  - Δύο self tests από Δευτέρα για όλους τους εργαζόμενους  - Έκδοση ΑΦΜ και κλειδάριθμου μέσα σε λίγα λεπτά μέσω βιντεοκλήσης  - Τί αλλάζει σε 8ωρο, υπερωρίες, απολύσεις, απεργίες, άδειες και Κυριακές  - Self test στον ιδιωτικό τομέα: Σε ποιους κλάδους είναι υποχρεωτικά, πότε «πέφτει» πρόστιμο  - Self tests σε ιδιωτικό τομέα: Ποιοι πρέπει να κάνουν υποχρεωτικά και πού δηλώνονται τα αποτελέσματα  - Κατώτατος μισθός: Τι προτείνει το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ   - Τι θα γίνει φέτος με τις φορολογικές δηλώσεις -Πότε θα τις υποβάλλουμε  - Τι αλλάζει στις απεργίες σε ΔΕΚΟ με την «ελάχιστη εγγυημένη υπηρεσία» - «Ροκανίζονται» τα συνδικαλιστικά προνόμια  - ΟΠΕΚΑ: Πότε μπαίνουν τα λεφτά για ΚΕΑ, επίδομα παιδιού, ενοικίου, γέννας, προνοιακά επιδόματα Μαΐου  - Τέλος η αργία της Κυριακής για 7 νέους κλάδους  - Κορονοϊός: 2.461 νέα κρούσματα - 737 οι διασωληνωμένοι - 68 νεκροί σε 24 ώρες   - Ενδιάμεσες εκπτώσεις: Ανοικτά τα κομμωτήρια, τα καταστήματα τροφίμων και το λιανεμπόριο την Κυριακή   - ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ   - Πρώτη Μαΐου Εργατική Πρωτομαγιά  - Πρωτομαγιά: Η γιορτή των λουλουδιών  - ΟΑΕΔ: Πότε αρχίζει η υποβολή των αιτήσεων για τις παιδικές κατασκηνώσεις - Ποιοι είναι δικαιούχοι     By The best widgets

Κυριακή 25 Αυγούστου 2019

Έρχεται νέα λειτουργία στο Facebook - Τι υπόσχεται στους χρήστες


Έρχεται νέα λειτουργία στο Facebook - Τι υπόσχεται στους χρήστες

Το Facebook ανακοίνωσε την Τρίτη ότι θα επιτρέπει στους χρήστες να γνωρίζουν ποιοι εξωτερικοί ιστότοποι παρακολουθούν τη δραστηριότητά τους

αλλά και να εμποδίζουν το Facebook από το να χρησιμοποιήσει αυτά τα δεδομένα για στοχευμένες διαφημίσεις. Πρόκειται για μια μικρή αλλά δυνητικά ισχυρή αλλαγή, που θα μπορούσε να αποδυναμώσει τα εργαλεία διαφημίσεων του Facebook, κάνοντας τις διαφημίσεις στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης λιγότερο αδιάκριτες και επιθετικές απέναντι στους χρήστες.
- Το εργαλείο, που ονομάζεται Off-Facebook Activity, δείχνει στους χρήστες μια περίληψη των πληροφοριών που άλλες εφαρμογές και ιστότοποι έχουν στείλει στο Facebook και τους επιτρέπει να τις "καθαρίσουν" από τον λογαριασμό τους.
- Οι χρήστες μπορούν επίσης να αποτρέψουν τη χρήση οποιωνδήποτε μελλοντικών δεδομένων για στοχευμένες διαφημίσεις.
- Η λειτουργία δεν εμποδίζει το Facebook να συλλέξει αυτά τα δεδομένα σε πρώτη φάση, όμως διατηρεί την ανωνυμία τους. Με απλά λόγια, το Facebook απλώς θα αποσυνδέει τα δεδομένα από τον λογαριασμό ενός μεμονωμένου χρήστη.
- Το νέο εργαλείο θα ξεκινήσει σταδιακά τους επόμενους μήνες, αρχίζοντας από την Ιρλανδία, τη Νότια Κορέα και την Ισπανία.
Δεν είναι σαφές αν οι χρήστες θα επωφεληθούν από την επιλογή μαζικά, αφού ο μόνος τρόπος για να την ενεργοποιήσουν είναι να μεταβούν στο μενού Ρυθμίσεις. Ωστόσο, η δυνατότητα στόχευσης υπερ-συγκεκριμένων διαφημίσεων προς χρήστες είναι αυτό που καθιστά το Facebook τόσο ελκυστικό στους διαφημιστές. Χωρίς αυτό, η εταιρεία παραδέχεται ότι μπορεί να χάσει χρήματα.
"Αν αυτό υιοθετηθεί ευρέως, θα σήμαινε λιγότερα συνολικά έσοδα για το Facebook", δήλωσε στους New York Times ο David Baser, διευθυντής διαχείρισης προϊόντων στην εταιρεία. "Και αυτό είναι εντάξει".
Αυτή τη στιγμή, αν πάτε σε ένα σάιτ με ρούχα και κάνατε κλικ σε ένα παντελόνι, μια διαφήμιση για το ίδιο παντελόνι μπορεί να εμφανιστεί στο Facebook μερικά λεπτά αργότερα. Επιλέγοντας το Off-Facebook Activity, το Facebook δεν θα μπορέσει να συνδέσει τις αλληλεπιδράσεις σας στον ιστότοπο του πωλητή με τον λογαριασμό σας στο Facebook, εμποδίζοντας έτσι τη διαφήμιση να εμφανιστεί στη ροή σας.
Το Facebook θα εξακολουθεί να διατηρεί αυτά τα δεδομένα, απλώς δεν θα είναι σε θέση να τα συνδέσει με τον λογαριασμό σας.
Η ανατριχιαστική ακρίβεια με την οποία μπορεί να στοχεύσει το διαφημιστικό κείμενο του Facebook έχει βρεθεί στο επίκεντρο επιθέσεων, καθώς η εταιρεία δέχεται κριτική για τις πρακτικές που ακολουθεί όσο αφορά την προστασία της ιδιωτικότητας. Ειδικότερα, οι στοχευμένες διαφημίσεις έχουν γίνει τόσο επιθετικές, σύμφωνα με επικριτές, που το Facebook αναγκάστηκε να βγει και να διαψεύσει μια θεωρία συνωμοσίας, κατά την οποία "ακούει" τις συνομιλίες των χρηστών για να τους στοχεύσει με διαφημίσεις από προϊόντα για τα οποία μιλούν.
Εάν θέλετε να δείτε τι εξακολουθεί να γνωρίζει το Facebook για εσάς, μπορείτε να κάνετε λήψη όλων των προσωπικών πληροφοριών που η εταιρεία έχει συλλέξει και συνδέσει με τον λογαριασμό σας. Όταν το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό τέθηκε σε λειτουργία πέρυσι, κάποιοι θεώρησαν ότι τα αποτελέσματα ήταν ανησυχητικά.
capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου