ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

- Θεσσαλονίκη: Κλειστή λόγω εργασιών αύριο η Αγίων Πάντων  - Κορωνοϊός: 248 νέα κρούσματα - 14 νεκροί, 296 οι διασωληνωμένοι   - Κορωνοϊός: 1.007 νέα κρούσματα, 41 θάνατοι, 481 διασωληνωμένοι  - Lockdown: Νέο όριο σε επιβάτες ταξί από σήμερα - Σηκώνουν ρολά τα ΟΠΑΠ PLAY  - Self test για όλους από σήμερα: Μέχρι πότε το δηλώνουν εργαζόμενοι - Τι ισχύει  - Νέα μέτρα: Τι ισχύει για κυκλοφορία, Δημόσιο, σούπερ μάρκετ, εστίαση, λιανεμπόριο (ΦΕΚ)  - Η Ιταλία ο μεγάλος νικητής της Eurovision! Ποια θέση κατέλαβε η Ελλάδα   - O ΠΑΟΚ Κυπελλούχος Ελλάδος 2020-2021! 1-2 τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ!   - Κορωνοϊός: 1.505 νέα κρούσματα, 37 νεκροί και 586 διασωληνωμένοι  - Δύο self tests από Δευτέρα για όλους τους εργαζόμενους  - Έκδοση ΑΦΜ και κλειδάριθμου μέσα σε λίγα λεπτά μέσω βιντεοκλήσης  - Τί αλλάζει σε 8ωρο, υπερωρίες, απολύσεις, απεργίες, άδειες και Κυριακές  - Self test στον ιδιωτικό τομέα: Σε ποιους κλάδους είναι υποχρεωτικά, πότε «πέφτει» πρόστιμο  - Self tests σε ιδιωτικό τομέα: Ποιοι πρέπει να κάνουν υποχρεωτικά και πού δηλώνονται τα αποτελέσματα  - Κατώτατος μισθός: Τι προτείνει το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ   - Τι θα γίνει φέτος με τις φορολογικές δηλώσεις -Πότε θα τις υποβάλλουμε  - Τι αλλάζει στις απεργίες σε ΔΕΚΟ με την «ελάχιστη εγγυημένη υπηρεσία» - «Ροκανίζονται» τα συνδικαλιστικά προνόμια  - ΟΠΕΚΑ: Πότε μπαίνουν τα λεφτά για ΚΕΑ, επίδομα παιδιού, ενοικίου, γέννας, προνοιακά επιδόματα Μαΐου  - Τέλος η αργία της Κυριακής για 7 νέους κλάδους  - Κορονοϊός: 2.461 νέα κρούσματα - 737 οι διασωληνωμένοι - 68 νεκροί σε 24 ώρες   - Ενδιάμεσες εκπτώσεις: Ανοικτά τα κομμωτήρια, τα καταστήματα τροφίμων και το λιανεμπόριο την Κυριακή   - ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ   - Πρώτη Μαΐου Εργατική Πρωτομαγιά  - Πρωτομαγιά: Η γιορτή των λουλουδιών  - ΟΑΕΔ: Πότε αρχίζει η υποβολή των αιτήσεων για τις παιδικές κατασκηνώσεις - Ποιοι είναι δικαιούχοι     By The best widgets

Παρασκευή 30 Αυγούστου 2019

Ανεπιθύμητα τα επικουρικά συστήματα από τους οδηγούς


Έχουμε ήδη αναλύσει τους λόγους για τους οποίους τα επικουρικά συστήματα ασφαλείας, δεν αποτελούν πανάκεια. Κι από ό,τι φαίνεται, αρκετοί οδηγοί συμμερίζονται αυτή την άποψη σύμφωνα με έρευνα της J.D. Power που διενεργήθηκε στις Η.Π.Α.

Το δείγμα αφορούσε 20.000 νέους αγοραστές για το 2019 και την αλληλεπίδρασή τους με 38 διαφορετικά συστήματα ασφαλείας, κατά τους πρώτους 3 μήνες συμβίωσης με το νέο τους αυτοκίνητο. Τα αποτελέσματα δεν ήταν ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά, καθώς ένας ανησυχητικά υψηλός αριθμός ερωτηθέντων δεν θέλει την συνδρομή ηλεκτρονικών στον χειρισμό των αυτοκινήτων τους. Συγκεκριμένα, το 61% απενεργοποιεί το σύστημα ενεργής διατήρησης λωρίδας με το που ενεργοποιεί τον κινητήρα! Κατά τις αναφορές, βρίσκουν την λειτουργία του ενοχλητική, ενώ δεν λείπουν και αυτές που την κατατάσσουν ως προβληματική για την διαδικασία της οδήγησης.
Ακόμα και ένα 21%, που δεν την βρίσκει ενοχλητική, την απενεργοποιεί πάραυτα καθώς δεν την εμπιστεύεται.
Σύμφωνα με την υπεύθυνη διεξαγωγής ερευνών της J.D. Power, Kristin Kolodge, υπάρχουν σημαντικές διακυμάνσεις από εταιρία σε εταιρία: «ο τρόπος λειτουργίας του εκάστοτε συστήματος καθορίζει εν πολλοίς και την γενική εικόνα. Για την περίπτωση της ενεργής διατήρησης λωρίδας, σε μοντέλα κάποιων εταιριών το ποσοστό ικανοποίησης φτάνει το 70%. Σε άλλα, το ίδιο ποσοστό αντιστοιχεί στην απενεργοποίησή της. Παίζει πρωταρχικό ρόλο η αλληλεπίδραση με τον οδηγό. Αν ένα σύστημα παρεμβαίνει απότομα, ο άνθρωπος πίσω από το τιμόνι αισθάνεται πως χάνει τον έλεγχο. Κάτι που μπορεί να συμβεί κυριολεκτικά, αν αντιδράσει απότομα προκειμένου να αντισταθμίσει το input των ηλεκτρονικών».
Πρώτο στην ικανοποίηση των οδηγών ήρθε το Kia Stinger, με σκορ 834/1000. Ακολούθησε το Toyota C-HR, το Kia Forte συμπλήρωσε το βάθρο, ενώ Chevrolet Blazer, Porsche Cayenne και Ford Expedition ολοκλήρωσαν την πρώτη εξάδα.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου