ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

- Θεσσαλονίκη: Κλειστή λόγω εργασιών αύριο η Αγίων Πάντων  - Κορωνοϊός: 248 νέα κρούσματα - 14 νεκροί, 296 οι διασωληνωμένοι   - Κορωνοϊός: 1.007 νέα κρούσματα, 41 θάνατοι, 481 διασωληνωμένοι  - Lockdown: Νέο όριο σε επιβάτες ταξί από σήμερα - Σηκώνουν ρολά τα ΟΠΑΠ PLAY  - Self test για όλους από σήμερα: Μέχρι πότε το δηλώνουν εργαζόμενοι - Τι ισχύει  - Νέα μέτρα: Τι ισχύει για κυκλοφορία, Δημόσιο, σούπερ μάρκετ, εστίαση, λιανεμπόριο (ΦΕΚ)  - Η Ιταλία ο μεγάλος νικητής της Eurovision! Ποια θέση κατέλαβε η Ελλάδα   - O ΠΑΟΚ Κυπελλούχος Ελλάδος 2020-2021! 1-2 τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ!   - Κορωνοϊός: 1.505 νέα κρούσματα, 37 νεκροί και 586 διασωληνωμένοι  - Δύο self tests από Δευτέρα για όλους τους εργαζόμενους  - Έκδοση ΑΦΜ και κλειδάριθμου μέσα σε λίγα λεπτά μέσω βιντεοκλήσης  - Τί αλλάζει σε 8ωρο, υπερωρίες, απολύσεις, απεργίες, άδειες και Κυριακές  - Self test στον ιδιωτικό τομέα: Σε ποιους κλάδους είναι υποχρεωτικά, πότε «πέφτει» πρόστιμο  - Self tests σε ιδιωτικό τομέα: Ποιοι πρέπει να κάνουν υποχρεωτικά και πού δηλώνονται τα αποτελέσματα  - Κατώτατος μισθός: Τι προτείνει το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ   - Τι θα γίνει φέτος με τις φορολογικές δηλώσεις -Πότε θα τις υποβάλλουμε  - Τι αλλάζει στις απεργίες σε ΔΕΚΟ με την «ελάχιστη εγγυημένη υπηρεσία» - «Ροκανίζονται» τα συνδικαλιστικά προνόμια  - ΟΠΕΚΑ: Πότε μπαίνουν τα λεφτά για ΚΕΑ, επίδομα παιδιού, ενοικίου, γέννας, προνοιακά επιδόματα Μαΐου  - Τέλος η αργία της Κυριακής για 7 νέους κλάδους  - Κορονοϊός: 2.461 νέα κρούσματα - 737 οι διασωληνωμένοι - 68 νεκροί σε 24 ώρες   - Ενδιάμεσες εκπτώσεις: Ανοικτά τα κομμωτήρια, τα καταστήματα τροφίμων και το λιανεμπόριο την Κυριακή   - ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ   - Πρώτη Μαΐου Εργατική Πρωτομαγιά  - Πρωτομαγιά: Η γιορτή των λουλουδιών  - ΟΑΕΔ: Πότε αρχίζει η υποβολή των αιτήσεων για τις παιδικές κατασκηνώσεις - Ποιοι είναι δικαιούχοι     By The best widgets

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019

H Eλλάδα στην όγδοη θέση στην Ευρώπη στις αεροπορικές συνδέσεις


H Eλλάδα στην όγδοη θέση στην Ευρώπη στις αεροπορικές συνδέσεις
Μελέτη της ΙΑΤΑ για την περαιτέρω ανάπτυξη των αερομεταφορών στην Ελλάδα
Εκσυχρονισμό της διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας, έλεγχο των χρεώσεων των υπηρεσιών
αεροδρομίου και αναβάθμιση της χωρητικότητας τερματικών σταθμών και διαδρόμων προσγείωσης, ώστε να υποστηριχθεί η περαιτέρω ανάπτυξη των αερομεταφορών στην Ελλάδα, ζητάει η ΙΑΤΑ.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με μελέτη της ΙΑΤΑ με τίτλο «Ελλάδα-Δείκτες Ανταγωνιστικότητας Ρυθμιστικού Πλαισίου Αερομεταφορών», από πλευράς πλήθους αεροπορικών συνδέσεων η Ελλάδα βρίσκεται στην όγδοη θέση στην Ευρώπη, με την αεροπορική συνδεσιμότητα να έχει αυξηθεί κατά 106% μεταξύ 2013 και 2018. Η συμβολή των αερομεταφορών στην ελληνική οικονομία είναι, επίσης, σημαντική, καθώς ο κλάδος υποστηρίζει 457.000 θέσεις εργασίας, ενώ η συνεισφορά του στο ελληνικό ΑΕΠ υπολογίζεται στα 17,8 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 10,2% του συνόλου.
Μάλιστα, η εν λόγω μελέτη προχώρησε σε μία σειρά κρίσιμων προτάσεων για τις αερομεταφορές στην Ελλάδα, ώστε να παραμείνουν σε τροχιά ανάπτυξης, δημιουργώντας ακόμη μεγαλύτερη αξία για την ελληνική οικονομία:
- Η Ελλάδα θα πρέπει να επιδιώξει τον εκσυγχρονισμό του εναέριου χώρου και των συστημάτων της, προκειμένου να βελτιωθεί η διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας και να μειωθούν οι καθυστερήσεις κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου. Μεταξύ 2015 και 2017 οι σχετικές επενδύσεις ήταν πρακτικά ανύπαρκτες, με αποτέλεσμα σήμερα το σύνολο των στοιχείων ενεργητικού να βρίσκεται πολύ κάτω από το επίπεδο που έχει συμφωνηθεί στο σχετικό πλάνο απόδοσης. Επίσης, στα αεροδρόμια όπου παρατηρείται κυκλοφοριακή συμφόρηση χρειάζεται να προστεθεί ένας αριθμός ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας.
- Η Ελλάδα θα πρέπει να προστατεύει τους επιβάτες και τις αεροπορικές εταιρείες από υπερβολικές χρεώσεις στις υπηρεσίες αεροδρομίου, ενισχύοντας την αρμοδιότητα της ρυθμιστικής Αρχής να διατηρεί τις χρεώσεις σε ευθεία συνάρτηση με το πραγματικό κόστος. Αυτό είναι ιδιαιτέρως σημαντικό, δεδομένου ότι η ιδιωτικοποίηση των ελληνικών αεροδρομίων συνεχίζεται. Περιθώριο βελτίωσης υπάρχει, επίσης, και στη σχέση κόστους-αποδοτικότητας σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας.
- Η ανάπτυξη νέων υποδομών -τερματικοί σταθμοί και διάδρομοι προσγείωσης- θα πρέπει να συνεχιστεί σύμφωνα με τα υπάρχοντα σχέδια, ώστε να μπορεί να καλυφθεί μελλοντική αύξηση της ζήτησης από την πλευρά των επιβατών. Θα πρέπει, ακόμη, να υπάρχει αποτελεσματική διαβούλευση με τις αεροπορικές εταιρείες, τους βασικούς χρήστες των αεροδρομίων, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι υποδομές καλύπτουν επαρκώς τις ανάγκες τους και ότι το κόστος ανάπτυξης και λειτουργίας τους παραμένει προσιτό.
«Τα αποτελέσματα της μελέτης έρχονται να μας υπενθυμίσουν ότι η ύπαρξη αξιόπιστων αεροπορικών συνδέσεων συνεπάγεται πολλά οφέλη για την οικονομία και την κοινωνία. Οι αερομεταφορές δημιουργούν θέσεις εργασίας, διευκολύνουν τον τουρισμό, στηρίζουν το διεθνές εμπόριο και αποτελούν σημαντικό παράγοντα της ελληνικής οικονομίας. Με περισσότερους από 25 εκατομμύρια επιβάτες να αναχωρούν από τα ελληνικά αεροδρόμια κάθε χρόνο, υπάρχουν πολλοί λόγοι να είναι κανείς περήφανος για όσα έχει πετύχει ο κλάδος των αερομεταφορών στη χώρα. Παρ' όλα αυτά, η Ελλάδα έχει μία μοναδική ευκαιρία να διασφαλίσει ότι ο κλάδος είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις προκλήσεις του μέλλοντος, εντείνοντας τις προσπάθειες για αύξηση της ανταγωνιστικότητας στον τομέα των αερομεταφορών. Η IATA είναι έτοιμη να προσφέρει εξειδικευμένες γνώσεις και διεθνή εμπειρία, ούτως ώστε να βοηθήσει την Ελλάδα να αποκομίσει τα μέγιστα από τον κλάδο των αερομεταφορών, προς όφελος του ελληνικού λαού και της οικονομίας της», δήλωσε ο Alexandre de Juniac, γενικός διευθυντής και διευθύνων σύμβουλος της IATA
 fpress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου