Τι έδειξε η λίστα Top 100 Brands 2018 της IRI για τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στα ελληνικά σούπερ μάρκετ
Μεταξύ ελληνικών και διεθνών brands μοιράζονται οι πρώτες δέκα
θέσεις σε ότι αφορά τα προϊόντα που αγοράσαμε περισσότερο το 2018. Το
παραπάνω προκύπτει από την λίστα Top 100 Brands 2018 της IRI που
δημοσιεύεται στο τρέχον τεύχος του περιοδικού Σελφ Σέρβις.
Στις τρεις πρώτες θέσεις παραμένουν για άλλη µια
χρονιά τα brand Coca Cola, ο στιγµιαίος καφές Nescafé και ο Παπαγάλος
Λουµίδης ελληνικός καφές, ενώ στην 4η ανέβηκε, από την 6η θέση το 2017,
το Skip.
Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν τα brands Amita, Ariel και Μπάρµπα Στάθης, Pampers, Μιμίκος κοτόπουλα και γιαούρτι Total.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα 100 πιο ισχυρά brands πραγματοποιούν σχεδόν το 1/3 των συνολικών πωλήσεων των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCG) που πραγματοποιούνται στα ελληνικά σούπερ μάρκετ με εξαίρεση τα Lidl και τους πάγκους κοπής.
fpress.gr
Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν τα brands Amita, Ariel και Μπάρµπα Στάθης, Pampers, Μιμίκος κοτόπουλα και γιαούρτι Total.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα 100 πιο ισχυρά brands πραγματοποιούν σχεδόν το 1/3 των συνολικών πωλήσεων των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCG) που πραγματοποιούνται στα ελληνικά σούπερ μάρκετ με εξαίρεση τα Lidl και τους πάγκους κοπής.
fpress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου