Το 2ο Τουρνουά Μπάσκετ 2018 με την συμμετοχή των Δημοτικών Σχολείων της διοργανώνει η Ε’ Δημοτική Κοινότητα Δήμου Θεσσαλονίκης.
Θα γίνει απονομή μεταλλίων (χρυσών-ασημένιων-χάλκινων), κυπέλων και θα δοθούν βεβαιώσεις σε όλους τους μαθητές που θα συμμετάσχουν στο 2ο Τουρνουά Μπάσκετ 2018.
thestival.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου