ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

- Θεσσαλονίκη: Κλειστή λόγω εργασιών αύριο η Αγίων Πάντων  - Κορωνοϊός: 248 νέα κρούσματα - 14 νεκροί, 296 οι διασωληνωμένοι   - Κορωνοϊός: 1.007 νέα κρούσματα, 41 θάνατοι, 481 διασωληνωμένοι  - Lockdown: Νέο όριο σε επιβάτες ταξί από σήμερα - Σηκώνουν ρολά τα ΟΠΑΠ PLAY  - Self test για όλους από σήμερα: Μέχρι πότε το δηλώνουν εργαζόμενοι - Τι ισχύει  - Νέα μέτρα: Τι ισχύει για κυκλοφορία, Δημόσιο, σούπερ μάρκετ, εστίαση, λιανεμπόριο (ΦΕΚ)  - Η Ιταλία ο μεγάλος νικητής της Eurovision! Ποια θέση κατέλαβε η Ελλάδα   - O ΠΑΟΚ Κυπελλούχος Ελλάδος 2020-2021! 1-2 τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ!   - Κορωνοϊός: 1.505 νέα κρούσματα, 37 νεκροί και 586 διασωληνωμένοι  - Δύο self tests από Δευτέρα για όλους τους εργαζόμενους  - Έκδοση ΑΦΜ και κλειδάριθμου μέσα σε λίγα λεπτά μέσω βιντεοκλήσης  - Τί αλλάζει σε 8ωρο, υπερωρίες, απολύσεις, απεργίες, άδειες και Κυριακές  - Self test στον ιδιωτικό τομέα: Σε ποιους κλάδους είναι υποχρεωτικά, πότε «πέφτει» πρόστιμο  - Self tests σε ιδιωτικό τομέα: Ποιοι πρέπει να κάνουν υποχρεωτικά και πού δηλώνονται τα αποτελέσματα  - Κατώτατος μισθός: Τι προτείνει το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ   - Τι θα γίνει φέτος με τις φορολογικές δηλώσεις -Πότε θα τις υποβάλλουμε  - Τι αλλάζει στις απεργίες σε ΔΕΚΟ με την «ελάχιστη εγγυημένη υπηρεσία» - «Ροκανίζονται» τα συνδικαλιστικά προνόμια  - ΟΠΕΚΑ: Πότε μπαίνουν τα λεφτά για ΚΕΑ, επίδομα παιδιού, ενοικίου, γέννας, προνοιακά επιδόματα Μαΐου  - Τέλος η αργία της Κυριακής για 7 νέους κλάδους  - Κορονοϊός: 2.461 νέα κρούσματα - 737 οι διασωληνωμένοι - 68 νεκροί σε 24 ώρες   - Ενδιάμεσες εκπτώσεις: Ανοικτά τα κομμωτήρια, τα καταστήματα τροφίμων και το λιανεμπόριο την Κυριακή   - ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ   - Πρώτη Μαΐου Εργατική Πρωτομαγιά  - Πρωτομαγιά: Η γιορτή των λουλουδιών  - ΟΑΕΔ: Πότε αρχίζει η υποβολή των αιτήσεων για τις παιδικές κατασκηνώσεις - Ποιοι είναι δικαιούχοι     By The best widgets

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

ΗΜΕΡΙΔΑ VORIA - ΑΜΠΑΤΖΑΣ: ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 Αποτέλεσμα εικόνας για ΗΜΕΡΙΔΑ VORIA - ΑΜΠΑΤΖΑΣ: ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ υπογράμμισε ότι το μετρό θα καλύψει το βασικό κορμό της πόλης ενώ οι λεωφορειακές γραμμές θα λειτουργούν συμπληρωματικά στο μετρό.


Το αύριο στις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης περιέγραψε από το βήμα της ημερίδας της Voria.gr ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ Κώστας Αμπατζάς, ο οποίος εξέφρασε αρχικά την ικανοποίησή του για τον νόμο Σπίρτζη του 2017 στη βάση του οποίου δημιουργήθηκε ο νέος ενιαίος φορέας.

Αρχικά, ο κ. Αμπατζάς αναφερόμενος στις αλλαγές που έχουν γίνει σε γραμμές και δρομολόγια του ΟΑΣΘ δήλωσε ικανοποιημένος, χαρακτηρίζοντας πετυχημένες τις παρεμβάσεις για την ίδρυση της γραμμής Χ1 του αεροδρομίου, την επαναφορά του χαρακτήρα εξπρές, σε γραμμές όπως σε αυτή του Λαγκαδά και την πρόσφατη ίδρυση των γραμμών κορμού 2Κ και 3Κ. «Η λειτουργία αυτών των δύο γραμμών μας δείχνουν τον δρόμο για τις επόμενες αλλαγές που θα ακολουθήσουν», υπογράμμισε. 

Ο κ. Αμπατζάς, ο οποίος επαίνεσε την πρωτοβουλία του δήμου για την τοποθέτηση πασαλακίων, ανακοίνωσε ότι την επόμενη εβδομάδα θα καλέσουν σε συνεργασία ΟΑΣΘ, δήμους και Τροχαία, προκειμένου να θέσουν τα σημεία στα οποία απαιτείται βελτίωση για την κυκλοφορία των λεωφορείων.

Όπως ανέφερε, «το αύριο περιλαμβάνει μετρό, λεωφορειακές γραμμές προσαρμοσμένες στο μετρό με στόλο αποτελούμενο από οχήματα πράσινων τεχνολογιών, αστικό σιδηρόδρομο, θαλάσσια συγκοινωνία, κοινόχρηστά ποδήλατα, έξυπνες εξυπηρετήσεις, ψηφιακές πλατφόρμες και ιδιαίτερα το ηλεκτρονικό εισιτήριο, αλλά και συνεννόηση με καθορισμό των πιατσιών των ταξί».

Ο κ. Αμπατζάς υπογράμμισε ότι το μετρό θα καλύψει τον βασικό κορμό της πόλης ενώ οι λεωφορειακές γραμμές θα λειτουργούν συμπληρωματικά στο μετρό.

Όπως ανέφερε, θέματα αιχμής για τον ΟΣΕΘ είναι ο ανασχεδιασμός του υφιστάμενου δικτύου που θα συνεχιστεί το επόμενο χρονικό διάστημα, ο επανασχεδιασμός των δικτύων ώστε όλα τα μέσα να λειτουργούν με τρόπο ορθολογικό και συμπληρωματικό.

Ο κ. Αμπατζάς μίλησε για την «ένταξη της μετεπιβίβασης στην καθημερινότητα της πόλης», τονίζοντας πως «οι πολίτες θα πρέπει να συνηθίσουν αυτή την αλλαγή από το ένα μέσο στο άλλο». «Εμείς ως Οργανισμός θα πρέπει να παρέχουμε τα κατάλληλα κίνητρα, ώστε η μετεπιβίβαση να είναι απρόσκοπτη. Το ενιαίο ηλεκτρονικό εισιτήριο που είναι ο καταλύτης που θα επιτρέψει την πρακτική διασύνδεση των μέσων αλλά θα έχει και πλήθος άλλων ωφελειών», σημείωσε.   

Ο πρόεδρος του ενιαίου φορέα τόνισε ότι «οι μόνιμες συνεργασίες μας με τον ΟΑΣΘ, τον ΟΑΣΑ, την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, τον ΟΣΕ, το ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ και πολλούς άλλους φορείς, στο πλαίσιο του ρόλου του καθενός, αποδεικνύουν ότι δεν συζητάμε γενικόλογα για συνεργασίες αλλά τις υλοποιούμε. Οι μελέτες που σχεδιάζουμε να εκπονήσουμε ή να αναθέσουμε αφορούν τόσο τον άμεσο όσο και τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό των επιβατικών μεταφορών ώστε να παρέχεται στους πολίτες της πόλης η εξυπηρέτηση με το αγαθό της δημόσιας συγκοινωνίας κάτι το οποίο αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα μας».

Ο κ. Αμπατζάς αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα δημοτικής και διαδημοτικής συγκοινωνίας, η οποία εκτίμησε ότι θα δώσει πραγματικές και καίριες λύσεις, ωστόσο, όπως τόνισε οι ΟΤΑ δεν έχουν θετική στάση.
Όπως ανέφερε, τέλος, ο κ. Αμπατζάς, ο ΟΣΕΘ «είναι αρμόδιος για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, τον συντονισμό, την εποπτεία και τoν έλεγχο των δημοσίων επιβατικών συγκοινωνιών στην περιφερειακή ενότητα Θεσσαλονίκης. Είναι ο φορέας που θα φροντίσει να υπάρχουν βιώσιμες και ελκυστικές μεταφορές για όλους. Κατοίκους, επισκέπτες, διερχόμενους και “φιλοξενούμενους” (όπως είναι οι πρόσφυγες). Ο ΟΣΕΘ λοιπόν ήρθε για να διαμορφώσει το αύριο των δημόσιων επιβατικών συγκοινωνιών, ξεκινώντας από το σήμερα».

Πηγή: https://www.voria.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου