ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018

Σπίρτζης: Αλλάζουν τα δρομολόγια των ΜΜΜ στην Αττική -Τι είπε για αυτοδιοικητικές


Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, μίλησε στο newsit.gr.
Aλλάζει ο σχεδιασμός και στην Αττική – Πυκνώνουν τα δρομολόγια

«Σε κάποια μέσα έχουμε ακόμα τον σχεδιασμό που είχαμε την δεκαετία του 60 που βλέπουμε στις ελληνικές ταινίες. Ξεκινάει ένα λεωφορείο από τον Μαραθώνα και καταλήγει στο Πεδίον του Αρεως. Το ΚΤΕΛ. Περνάει μερικές δεκάδες σταθμούς του Μετρο, του Προαστιακού, επιβαρύνει πολύ την κυκλοφορία στην Μεσογείων και την Αλεξάνδρας και το ίδιο γίνεται και για τις γραμμές με την Δυτική Αττική που το τέρμα γίνεται στο Θησείο. Το ίδιο και σε περιοχές της βορειοανατολικής Αττικής από τον Ωρωπό μέχρι το κέντρο. Θα αλλάξει ο σχεδιασμός. Θα πυκνώσουν τα δρομολόγια του προαστιακού, θα γίνεται τέρμα σε έναν σταθμό του Μετρό ή του Προαστιακού οπότε να έχουμε ποιοτικότερες και ποσοτικότερες συγκοινωνίες. Στόχος είναι τα λεωφορεία να πηγαίνουν τους πολίτες από τις συνοικίες μέχρι τους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς είτε του Μετρό είτε του Προαστιακού είτε του Τραμ και να αυξήσουμε την συχνότητα των δρομολογίων αυτών.
Στην Αθήνα έχουμε το εργαλείο για να τα κάνουμε αυτά. Εχουμε το ηλεκτρονικό εισιτήριο και μπορούν να λειτουργήσουμε τελείως διαφορετικά ΜΜΜ με ενιαίο τρόπο και να ρυθμίσουμε καλύτερα την λειτουργία τους με βάση τις ανάγκες της κοινωνίας».
Για το Μετρό και τις ουρές που σχηματίζονται
Ο κ. Σπίρτζης το απέδωσε στις συνήθειες που έχουμε εδώ και χρόνια. «Δεν υπάρχει», εξήγησε «κανένας λόγος να υπάρχουν ουρές. Το θέμα των καρτών λύνεται μέσω διαδικτύου. Η κάρτα μπορεί να γεμίσει με χίλιους τρόπους. Δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνεις ναστήνεσαι στην ουρά για να βγάλεις μισό εισιτήριο ή να πάρεις εισιτήρια. Υπάρχει όμως μια μεγάλη καθυστέρηση στην εταιρεία που ανέλαβε την αναβάθμιση των παλιών μηχανημάτων – είναι πάνω από 100 – αλλά λύθηκαν τα προβλήματα την περασμένη εβδομάδα. Το μεγάλο πρόβλημα είναι με τα λεωφορεία όπου αρνούνται τα περίπτερα να εφοδιάζουν τον κόσμο με ηλεκτρονικά εισιτήρια. Οπότε πρέπει να αναβαθμιστεί το δίκτυο πωλήσεων του ΟΑΣΑ».
Για τις αυτοδιοκητικές εκλογές
«Είναι μια καλή στιγμή για σύμπραξη της κεντροαριστεράς. Το θέλουν οι προοδευτικές δυνάμεις της χώρας. Όποιος δεν το αντιληφθεί αυτό προφανώς θα είναι ο μεγάλος χαμένος της ιστορίας. Ο ΣΥΡΙΖΑ το έχει δείξει με ευθύνη του προέδρου μας ότι όχι μόνο είναι ανοικτές οι πόρτες αλλά και αναζητούμε και στηρίζουμε προσωπικότητες που μπορούν να στηριχθούν από τον προοδευτικό κόσμο της χώρας».
Ο Μπακογιάννης θα χάσει πολλά στοιχήματα
Στο ερώτημα αν είναι γατάκι, παραπέμποντας στην στιχομυθία που είχε με τον Κώστα Μπακογιάννη, είπε ότι ο Κώστας Μπακογιάννης επηρεάζεται. «Όταν συγκρούονται οι δυο διαφορετικοί κοσμοι μέσα του της Ευρυτανίας και της Κρήτης όπως τους έχει στην ψυχή του, επηρεάζεται. Όχι, δεν είμαι γατάκι το ξέρει ο κ. Μπακογιάννης αυτό το έχουμε αποδείξει. Στο ερώτημα αν τον κέρασε είπε όχι. Ο Κώστας Μπακογιάννης θα κεράσει πάρα πολλά, θα χάσει πολλά στοιχήματα και πολιτικά και σε σχέση με τις υποδομές που έχουμε και υλοποιούνται στην Στερεά Ελλάδα. Το συγκεκριμένο στοίχημα είναι για την έναρξη της κατασκευής του νότιου τμήματος του Ε65 το οποίο θα ξεκινήσει πάρα πολύ σύντομα. Είναι το μοναδικό έργο που η χώρα έκανε μόνο το μεσαίο τμήμα, είναι τρέλα παράνοια και έτυχε ο κλήρος στον ΣΥΡΙΖΑ να τον κάνει ενιαίο αυτό τον δρόμο. Ο κ. Μπακογιάννης θα κερνάει για πολλά χρόνια στοιχήματα που θα χάνει».
 aftodioikisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου