ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

Φρένο Στ. Παππά στην πρόταση του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης να αναλάβει υπεραστικά δρομολόγια

«Πόρτα» Στ. Παππά στην πρόταση του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης να αναλάβει υπεραστικά δρομολόγια

Φρένο βάζει ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς στην πρόταση του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης να αναλάβει δρομολόγια σε απομακρυσμένους οικισμούς του νομού εκτός του πολεοδομικού συγκροτήματος.

«Αποκλείεται να φτιάξω άλλον ένα κρατικοδίαιτο ιδιωτικό φορέα», τόνισε ο ίδιος μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη.
Πρόσθεσε πάντως ότι «αν υπάρξει πρόταση προς όφελος των πολιτών και του δημοσίου θα την κουβεντιάσουμε».
Ο κ. Παππάς παραδέχθηκε ότι τα λεωφορεία των αστικών συγκοινωνιών δεν πληρούν τις προδιαγραφές για μεγάλες αποστάσεις.
«Θέλουμε να βελτιώσουμε τις συγκοινωνίες, να ανακουφιστούν μεταφορικά οι πολίτες με το ίδιο κόμιστρο», υπογράμμισε.
«Στην ημέρα χωρίς αυτοκίνητο βγήκαμε στην πόλη και εισπράξαμε εξαιρετικά σχόλια», απάντησε  ο κ. Παππάς σε ερώτηση για τη δυσαρέσκεια του επιβατικού κοινού.
«Το πρόβλημα δεν είναι ότι λείπουν λεωφορεία, αλλά λείπει το σχέδιο», τόνισε.
«Είναι προκαταρκτικές  οι συζητήσεις για την εκχώρηση κάποιων γραμμών του ΟΑΣΘ. Αν τελικά γίνει το εισιτήριο θα μείνει το ίδιο όπως και τα δρομολόγια θα είναι τα ίδια δεν θα αλλάξουν», δήλωσε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη  ο Στέφανος Τσόλης, πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Στο πλάνο των συζητήσεων είναι  γραμμές στον ορεινό όγκο του Λαγκαδά, αλλά και τοπικά δρομολόγια στα Κουφάλια.
Απαντώντας στην κριτική πώς ένας κρατικοποιημένος ΟΑΣΘ αναθέτει μεταφορικό έργο σε ιδιώτη ο κ. Τσόλης  τόνισε  ότι δεν είναι η πρώτη φορά που τα ΚΤΕΛ θα μπούν στο παιχνίδι.
Υπενθύμισε ότι ήδη από το 2003 το ΚΤΕΛ εξυπηρετεί μεταφορικό έργο στο 1/3 της υπαίθρου του νομού Θες μεταξύ άλλων  στον Λαγκαδά, στην Ασπροβάλτα και το Ζαγκλιβέρι.
Για το θέμα αναρτήθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση στην σελίδα του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης:
Κακοί σχεδιασμοί του παρελθόντος και λάθη στη διάρθρωση της συγκοινωνίας, οδήγησαν σε δεινή θέση το ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, αλλά και υποχρέωσαν τον ΟΑΣΘ, να εκτελεί υπεραστικό έργο, κάτι που είναι έξω από το χαρακτήρα  του Οργανισμού, δεδομένου ότι έχει ιδρυθεί και οργανωθεί για να εκτελεί αστικές συγκοινωνίες και όχι υπεραστικές.
Είναι εύλογο, μακρινές διαδρομές των 35, ή 50, ή 60, ή 70 και 80 χιλιομέτρων απλή διαδρομή, οι οποίες με την επιστροφή διπλασιάζονται να εκτελούνται με κατάλληλα υπεραστικά καθημένων και όχι αστικά λεωφορεία και με όρθιους.
Φυσικό επόμενο ήταν, το υπουργείο και οι αρμόδιοι φορείς, να επιζητούν σήμερα την βελτίωση των υπηρεσιών του.
Το ΚΤΕΛ είναι γνωστό εκτελεί ήδη μεταφορικό έργο στον νομό Θεσσαλονίκης και απολύτως φυσικό να αναζητεί λύσεις, που θα εξασφαλίσουν τη στοιχειώδη βιωσιμότητά του.
Το αίτημα αυτό του ΚΤΕΛ είναι διαρκές και εν όψει του νέου συγκοινωνιακού χάρτη που θα διαμορφωθεί , όχι μόνο στο νομό Θεσσαλονίκης, αλλά πανελλαδικά, διεξάγονται συζητήσεις εδώ και δύο χρόνια, μεταξύ όλων των αρμόδιων φορέων: του Υπουργείου Μεταφορών, του ΟΣΕΘ (και του ΣΑΣΘ παλαιότερα), του ΟΑΣΘ, του ΚΤΕΛ και των Δημάρχων.
Στις συζητήσεις αυτές αναζητούνται τεχνικά σενάρια βελτίωσης της συγκοινωνίας, χωρίς την αύξηση του κομίστρου, ένα από τα οποία εμπεριέχεται σε δημοσιεύματα και τα οποία αφορούν σε αναδιάρθρωση γραμμών προς όφελος των χρηστών επιβατών, αλλά και του δημοσίου συμφέροντος.
Το μόνο που αναζητείται, είναι να εξαλείψουν παθογένειες του παρελθόντος και αυτό γίνεται χωρίς κανένα στοιχείο «μυστικότητας». Έχουν εξεταστεί σενάρια, μετά από προτάσεις του ΚΤΕΛ, χωρίς κανένα να έχει προς το παρόν προβάδισμα. Η μόνη σταθερά είναι η βελτίωση της συγκοινωνίας, με διασφάλιση της ποιότητάς της, της σταθερότητας του κομίστρου, αλλά και της βιωσιμότητας των φορέων που την εκτελούν, κάτι που προφανώς ενδιαφέρει την πολιτεία να πετύχει.
Δεν υπάρχει λοιπόν καμιά αδυναμία του ΟΑΣΘ να εκτελέσει το περιαστικό έργο, δεν υπάρχει καμία μυστικότητα, δεν υπάρχει κανένα τελικό σχέδιο, υπάρχουν μόνο τεχνικά σενάρια βελτίωσης της εξυπηρέτησης του επιβάτη, με σεβασμό στο δημόσιο συμφέρον.
 πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου