Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα κινδυνεύσουν να δεχτούν μεγάλα
πρόστιμα από την Ευρωπαϊκή Ένωση, αν μέσα στους επόμενους μήνες και
μέχρι το 2020 που είναι και η καταλυτική χρονιά, δεν καταφέρουν να
μειώσουν τις εκπομπές ρύπων.
Η καλύτερη λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα είναι η στροφή στα ηλεκτροκίνητα οχήματα που θα εξαλείψει τις υπερβολικές εκπομπές και θα φέρει ισορροπία στον στόλο τους. Οι κατασκευαστές ωστόσο, γνωρίζουν εδώ και χρόνια την πολιτική της ΕΕ και προσπαθούν να τηρήσουν το πλάνο που θα τις επιτρέψει να βρίσκονται μέσα στα επιτρεπτά όρια. Όλα αυτά παρά το γεγονός ότι το 2017, οι εκπομπές CO2 στα αυτοκίνητα αυξήθηκαν για πρώτη φορά μετά από χρόνια.
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, σήμερα, το μέσο επίπεδο εκπομπών CO2 της ΕΕ είναι 122,9 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, δηλαδή 8 γραμμάρια υψηλότερο από τον προσαρμοσμένο στόχο. Μέλη των αυτοκινητοβιομηχανιών, δηλώνουν αισιόδοξοι ότι «ακολουθούν τις εξελίξεις στην τεχνολογία» και ότι στο τέλος θα υπάρξει εναρμόνιση με τους στόχους που θέτει η Ευρωπαϊκή Ένωση.
dikaiologitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου