Το
ανανεωμένο Jeep Renegade αποκαλύφθηκε πλήρως, με το νέο μοντέλο να
αναμένεται να φτάνει στην ελληνική αγορά το φθινόπωρο με πιο
χαρακτηριστική εμφάνιση και μια τριπλέτα από ολοκαίνουργους
βενζινοκινητήρες στην γκάμα του.
Το ανανεωμένο μοντέλο σηματοδοτεί το μέσο της ζωής του Renegade. Με αρχικό λανσάρισμα το 2014 ως η μικρότερη και πιο αστικά επικεντρωμένη εκδοχή ενός Jeep, έχει πρόγραμμα να κρατήσει το σλοτ στην γκάμα της αμερικανικής εταιρείας μέχρι το 2022. Χρονιά που θα λανσαριστεί η δεύτερη γενεά του και ένα ακόμη μικρότερο τζιπ, στην κατηγορία των A-SUV.
Το κομψό και εντυπωσιακό στιλ του Renegade έχει βελτιωθεί με μια σειρά μικρών αναθεωρήσεων του ντιζάιν του. Στη σπορ έκδοση Limited, οι αλλαγές εισάγουν μια πιο premium εικόνα, απομακρύνοντας το αυτοκίνητο από αυτό που ονομάζουμε ανταγωνισμός μαζικής παραγωγής -Nissan Qashqai, Renault Kadjar, Suzuki SX4 S-Cross, SEAT Ateca κ.λπ.
Στο εμπρός μέρος, το Renegade φόρεσε εντυπωσιακούς, νέους προβολείς με φώτα ημέρας LED, ενώ ο προφυλακτήρας επανασχεδιάστηκε με μια πιο επιθετική ποδιά και επανατοποθετημένα τα φώτα ομίχλης. Τα νέα φανάρια «X» είναι το νέο χαρακτηριστικό γνώρισμα για το πίσω μέρος, με τα στοιχεία LED να είναι διαθέσιμα στις εκδόσεις Limited και Trailhawk. Συνολικά, προσφέρονται επτά διαφορετικές επιλογές σε ζάντες, που η γκάμα τους απλώνει για πρώτη φορά από τις 16 ίντσες έως τις 19 ίντσες.
Ενώ η μικρή εξωτερική ανανέωση εντοπίζεται εύκολα, θα πρέπει να κοπιάσετε σκληρά για να βρείτε αλλαγές στην καμπίνα. Η μοναδική αλλαγή στο ντιζάιν αφορά τη νέα κεντρική κονσόλα με ενσωματωμένη βάση συγκράτησης smartphone, νέους αποθηκευτικούς χώρους και νέες ποτηροθήκες. Παντού αλλού, το σχετικά ευρύχωρο εσωτερικό του Renegade δεν αλλάζει, αλλά υπάρχουν νέοι συνδυασμοί εξατομίκευσης που θα μπορούσε να επιλέξει ο πελάτης.
Το infotainment παραμένει σε μεγάλο βαθμό το ίδιο και με τις διαθέσιμες επιλογές οθόνης αφής σε πέντε και σε 8,4 ίντσες. Η τελευταία δε, διαθέτει πλέον υποστήριξη τόσο για Apple CarPlay όσο και Android Auto.
Η μεγαλύτερη είδηση ωστόσο είναι οι τρεις ολοκαίνουργιοι βενζινοκινητήρες που φέρνουν μεγαλύτερη ισχύ και βελτιωμένη τεχνολογία για οικονομία. Ο πρώτος αφορά ένα 3κύλινδρο μπλοκ που αποδίδει 120 άλογα και 19,4 kgm, συνδυαζόμενος με 6άρι χειροκίνητο σασμάν που τα στέλνει στους εμπρός τροχούς. Πάνω από αυτήν τοποθετείται ο νέος 4κύλινδρος 1.300άρης με 150 ή 180 άλογα και ροπή 27,5 kgm. Και οι δύο εκδόσεις του συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο, DCT για το 150άρι και 9άρι με μετατροπέα ροπής και τετρακίνησης για το 180άρι.
Οι ντίζελ τετρακίνητες εκδόσεις των 1,6 και 2,0 λίτρων παραμένουν στην γκάμα, αλλά πλέον διαθέτουν επιλεκτική καταλυτική αναγωγή (SCR - selective catalytic reduction) για να πιάσουν τους κανονισμούς ρύπων του προτύπου Euro 6/D.
Όπως πάντα, τα Renegade με κίνηση σε όλους τους τροχούς διαθέτουν σύστημα οδηγικών ρυθμίσεων για το off-roading. Αν αφήσεις το σύστημα στον αυτόματο, ο πίσω άξονας αποσυνδέεται από το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, αφήνοντας τον εμπρός να κάνει τη δουλειά. Οι ρυθμίσεις «Snow» «Sand» και «Mud» εμπλέκουν τον πίσω άξονα για να ανταποκριθεί το σύστημα κίνησης στα ολισθηρά τερέν. Φυσικά υπάρχει και ρύθμιση «υποπολλαπλασιασμού» σύστημα «Hill Descent Control», ενώ η πιο σκληροτράχηλη έκδοση Trailhawk έχει μια επιπλέον ρύθμιση για βραχώδεις επιφάνειες.
Φυσικά, το ανανεωμένο Renegade δεν θα μπορούσε να απέχει από τα σημεία των καιρών, οπότε και ενίσχυσε την γκάμα με τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Όλα τα Renegade είναι στάνταρ εξοπλισμένα με σύστημα προειδοποίησης διατήρησης της λωρίδας και αναγνώριση σημάτων ΚΟΚ. Το σύστημα «Park Αssist» βελτιώθηκε και πλέον βοηθά τον οδηγό να βγει από πολύ στενούς χώρους και όχι μόνο να μπει. Ακόμα είναι διαθέσιμα τα συστήματα προειδοποίησης πρόσθιας σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, προσαρμοζόμενου cruise control, επιτήρησης τυφλού σημείου και προειδοποίησης διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω.
Οι πωλήσεις του ανανεωμένου Renegade ξεκινούν στην Ευρώπη τον Σεπτέμβριο, σε τέσσερις διαθέσιμες εκδόσεις εξοπλισμού: Sport, Longitude, Limited και Trailhawk.
drive.gr
Το ανανεωμένο μοντέλο σηματοδοτεί το μέσο της ζωής του Renegade. Με αρχικό λανσάρισμα το 2014 ως η μικρότερη και πιο αστικά επικεντρωμένη εκδοχή ενός Jeep, έχει πρόγραμμα να κρατήσει το σλοτ στην γκάμα της αμερικανικής εταιρείας μέχρι το 2022. Χρονιά που θα λανσαριστεί η δεύτερη γενεά του και ένα ακόμη μικρότερο τζιπ, στην κατηγορία των A-SUV.
Το κομψό και εντυπωσιακό στιλ του Renegade έχει βελτιωθεί με μια σειρά μικρών αναθεωρήσεων του ντιζάιν του. Στη σπορ έκδοση Limited, οι αλλαγές εισάγουν μια πιο premium εικόνα, απομακρύνοντας το αυτοκίνητο από αυτό που ονομάζουμε ανταγωνισμός μαζικής παραγωγής -Nissan Qashqai, Renault Kadjar, Suzuki SX4 S-Cross, SEAT Ateca κ.λπ.
Στο εμπρός μέρος, το Renegade φόρεσε εντυπωσιακούς, νέους προβολείς με φώτα ημέρας LED, ενώ ο προφυλακτήρας επανασχεδιάστηκε με μια πιο επιθετική ποδιά και επανατοποθετημένα τα φώτα ομίχλης. Τα νέα φανάρια «X» είναι το νέο χαρακτηριστικό γνώρισμα για το πίσω μέρος, με τα στοιχεία LED να είναι διαθέσιμα στις εκδόσεις Limited και Trailhawk. Συνολικά, προσφέρονται επτά διαφορετικές επιλογές σε ζάντες, που η γκάμα τους απλώνει για πρώτη φορά από τις 16 ίντσες έως τις 19 ίντσες.
Ενώ η μικρή εξωτερική ανανέωση εντοπίζεται εύκολα, θα πρέπει να κοπιάσετε σκληρά για να βρείτε αλλαγές στην καμπίνα. Η μοναδική αλλαγή στο ντιζάιν αφορά τη νέα κεντρική κονσόλα με ενσωματωμένη βάση συγκράτησης smartphone, νέους αποθηκευτικούς χώρους και νέες ποτηροθήκες. Παντού αλλού, το σχετικά ευρύχωρο εσωτερικό του Renegade δεν αλλάζει, αλλά υπάρχουν νέοι συνδυασμοί εξατομίκευσης που θα μπορούσε να επιλέξει ο πελάτης.
Το infotainment παραμένει σε μεγάλο βαθμό το ίδιο και με τις διαθέσιμες επιλογές οθόνης αφής σε πέντε και σε 8,4 ίντσες. Η τελευταία δε, διαθέτει πλέον υποστήριξη τόσο για Apple CarPlay όσο και Android Auto.
Η μεγαλύτερη είδηση ωστόσο είναι οι τρεις ολοκαίνουργιοι βενζινοκινητήρες που φέρνουν μεγαλύτερη ισχύ και βελτιωμένη τεχνολογία για οικονομία. Ο πρώτος αφορά ένα 3κύλινδρο μπλοκ που αποδίδει 120 άλογα και 19,4 kgm, συνδυαζόμενος με 6άρι χειροκίνητο σασμάν που τα στέλνει στους εμπρός τροχούς. Πάνω από αυτήν τοποθετείται ο νέος 4κύλινδρος 1.300άρης με 150 ή 180 άλογα και ροπή 27,5 kgm. Και οι δύο εκδόσεις του συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο, DCT για το 150άρι και 9άρι με μετατροπέα ροπής και τετρακίνησης για το 180άρι.
Οι ντίζελ τετρακίνητες εκδόσεις των 1,6 και 2,0 λίτρων παραμένουν στην γκάμα, αλλά πλέον διαθέτουν επιλεκτική καταλυτική αναγωγή (SCR - selective catalytic reduction) για να πιάσουν τους κανονισμούς ρύπων του προτύπου Euro 6/D.
Όπως πάντα, τα Renegade με κίνηση σε όλους τους τροχούς διαθέτουν σύστημα οδηγικών ρυθμίσεων για το off-roading. Αν αφήσεις το σύστημα στον αυτόματο, ο πίσω άξονας αποσυνδέεται από το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, αφήνοντας τον εμπρός να κάνει τη δουλειά. Οι ρυθμίσεις «Snow» «Sand» και «Mud» εμπλέκουν τον πίσω άξονα για να ανταποκριθεί το σύστημα κίνησης στα ολισθηρά τερέν. Φυσικά υπάρχει και ρύθμιση «υποπολλαπλασιασμού» σύστημα «Hill Descent Control», ενώ η πιο σκληροτράχηλη έκδοση Trailhawk έχει μια επιπλέον ρύθμιση για βραχώδεις επιφάνειες.
Φυσικά, το ανανεωμένο Renegade δεν θα μπορούσε να απέχει από τα σημεία των καιρών, οπότε και ενίσχυσε την γκάμα με τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Όλα τα Renegade είναι στάνταρ εξοπλισμένα με σύστημα προειδοποίησης διατήρησης της λωρίδας και αναγνώριση σημάτων ΚΟΚ. Το σύστημα «Park Αssist» βελτιώθηκε και πλέον βοηθά τον οδηγό να βγει από πολύ στενούς χώρους και όχι μόνο να μπει. Ακόμα είναι διαθέσιμα τα συστήματα προειδοποίησης πρόσθιας σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, προσαρμοζόμενου cruise control, επιτήρησης τυφλού σημείου και προειδοποίησης διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω.
Οι πωλήσεις του ανανεωμένου Renegade ξεκινούν στην Ευρώπη τον Σεπτέμβριο, σε τέσσερις διαθέσιμες εκδόσεις εξοπλισμού: Sport, Longitude, Limited και Trailhawk.
drive.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου