Οι
ομάδες μηχανολογίας και σχεδιασμού της Tesla εδρεύουν κυρίως στις ΗΠΑ
και ιδιαίτερα στην Καλιφόρνια, αλλά η εταιρεία επεκτείνεται διεθνώς τα
τελευταία χρόνια με ομάδες στο
Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία. Τώρα μαθαίνουμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευάζει επίσης ένα μικρό γραφείο έρευνας και ανάπτυξης στην Αθήνα για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών ηλεκτρικών κινητήρων. Αν και η φήμες ήταν σχετικά συγκεχυμένες στην αρχή η φύση της παρουσίας της εταιρείας δεν ήταν ξεκάθαρη δεδομένου ότι η Ελλάδα είναι μια αγορά στην οποία δεν έχει εισέλθει επίσημα η Tesla.
Κατόπιν ερωτήσεων για την υπόσταση αυτών των φημών, ένας εκπρόσωπος επιβεβαίωσε ότι η Tesla δημιουργεί ένα τοπικό γραφείο έρευνας και ανάπτυξης: «Η Tesla χτίζει ένα μικρό γραφείο έρευνας και ανάπτυξης στην Αθήνα, το οποίο θα αποτελείται από μια εξαιρετικά εξειδικευμένη ομάδα μηχανικών. Αυτή η ομάδα θα επικεντρωθεί αποκλειστικά σε περιορισμένες δραστηριότητες έρευνας και ανάπτυξης για την επιτάχυνση της ανάπτυξης τεχνολογίας ηλεκτρικών κινητήρων μέσω στενής συνεργασίας με την ομάδα μας στις ΗΠΑ».
Τρεις από τους κορυφαίους σχεδιαστές ηλεκτρικών κινητήρων της Tesla, ο κύριος σχεδιαστής αυτοκινήτων Κωνσταντίνος Λάσκαρης, ο μηχανικός σχεδιασμού αυτοκινήτων Κωνσταντίνος Μούρχας και ο μηχανικός σχεδιασμού Βασίλης Παπανικολάου, βγήκαν από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Η εταιρεία θέλει να αξιοποιήσει ακόμα περισσότερο αυτό το τοπικό ταλέντο μηχανολόγων με γραφείο στην ελληνική πρωτεύουσα.
Ο εκπρόσωπος του Tesla πρόσθεσε: «Η Ελλάδα διαθέτει ισχυρό ταλέντο μηχανολόγων μηχανικών ηλεκτρικών κινητήρων και πολύ καλό επίπεδο στα τεχνικά πανεπιστήμια, προσφέροντας εξατομικευμένα προγράμματα και εξειδικευμένες δεξιότητες για την τεχνολογία των ηλεκτρικών κινητήρων».
Η ομάδα θα είναι σχετικά μικρή – ξεκινώντας με μόλις 10 μηχανικούς.
Αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη και ίσως μια καλή κίνηση από την Tesla. Οι τρεις μηχανικοί που αναφέρθηκαν παραπάνω μετακόμισαν στο Palo Alto για να δουλέψουν στους ηλεκτρικούς κινητήρες της Tesla, αλλά αυτό μπορεί να είναι μια δύσκολη λύση για μερικούς ανθρώπους και ένα τοπικό γραφείο προσφέρει μια ευκολότερη εναλλακτική λύση.
Η έμφαση στην ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήρων είναι επίσης ενδιαφέρουσα καθώς η Tesla γίνεται γρήγορα μεγάλος κατασκευαστής ηλεκτρικών μονάδων κίνησης και άλλων ηλεκτρονικών ισχύος.
Ο JB Straubel, διευθύνων σύμβουλος τεχνολογίας του Tesla, ο ίδιος εμπειρογνώμονας στην ενεργειακή μετατροπή, δήλωσε προηγουμένως ότι βλέπει τα ηλεκτρονικά ισχύος ως ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της Tesla στον κλάδο.
Η Tesla έχει δεχτεί πολλούς επαίνους σχετικά με την τεχνολογία των ηλεκτρονικών κινητήρων της ενώ έχει επίσης κατασκευάσει κινητήρες για πολλά άλλα οχήματα όπως οι ηλεκτρικές εκδόσεις των Toyota Rav4, του Smart και της Mercedes B-class ενώ έχουν σχεδιάσει μια ολοκαίνουργια μονάδα για το Model 3, η οποία θα χρησιμοποιηθεί και στο Tesla Semi.
Πηγή: emea.gr
Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία. Τώρα μαθαίνουμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευάζει επίσης ένα μικρό γραφείο έρευνας και ανάπτυξης στην Αθήνα για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών ηλεκτρικών κινητήρων. Αν και η φήμες ήταν σχετικά συγκεχυμένες στην αρχή η φύση της παρουσίας της εταιρείας δεν ήταν ξεκάθαρη δεδομένου ότι η Ελλάδα είναι μια αγορά στην οποία δεν έχει εισέλθει επίσημα η Tesla.
Κατόπιν ερωτήσεων για την υπόσταση αυτών των φημών, ένας εκπρόσωπος επιβεβαίωσε ότι η Tesla δημιουργεί ένα τοπικό γραφείο έρευνας και ανάπτυξης: «Η Tesla χτίζει ένα μικρό γραφείο έρευνας και ανάπτυξης στην Αθήνα, το οποίο θα αποτελείται από μια εξαιρετικά εξειδικευμένη ομάδα μηχανικών. Αυτή η ομάδα θα επικεντρωθεί αποκλειστικά σε περιορισμένες δραστηριότητες έρευνας και ανάπτυξης για την επιτάχυνση της ανάπτυξης τεχνολογίας ηλεκτρικών κινητήρων μέσω στενής συνεργασίας με την ομάδα μας στις ΗΠΑ».
Τρεις από τους κορυφαίους σχεδιαστές ηλεκτρικών κινητήρων της Tesla, ο κύριος σχεδιαστής αυτοκινήτων Κωνσταντίνος Λάσκαρης, ο μηχανικός σχεδιασμού αυτοκινήτων Κωνσταντίνος Μούρχας και ο μηχανικός σχεδιασμού Βασίλης Παπανικολάου, βγήκαν από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Η εταιρεία θέλει να αξιοποιήσει ακόμα περισσότερο αυτό το τοπικό ταλέντο μηχανολόγων με γραφείο στην ελληνική πρωτεύουσα.
Ο εκπρόσωπος του Tesla πρόσθεσε: «Η Ελλάδα διαθέτει ισχυρό ταλέντο μηχανολόγων μηχανικών ηλεκτρικών κινητήρων και πολύ καλό επίπεδο στα τεχνικά πανεπιστήμια, προσφέροντας εξατομικευμένα προγράμματα και εξειδικευμένες δεξιότητες για την τεχνολογία των ηλεκτρικών κινητήρων».
Η ομάδα θα είναι σχετικά μικρή – ξεκινώντας με μόλις 10 μηχανικούς.
Αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη και ίσως μια καλή κίνηση από την Tesla. Οι τρεις μηχανικοί που αναφέρθηκαν παραπάνω μετακόμισαν στο Palo Alto για να δουλέψουν στους ηλεκτρικούς κινητήρες της Tesla, αλλά αυτό μπορεί να είναι μια δύσκολη λύση για μερικούς ανθρώπους και ένα τοπικό γραφείο προσφέρει μια ευκολότερη εναλλακτική λύση.
Η έμφαση στην ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήρων είναι επίσης ενδιαφέρουσα καθώς η Tesla γίνεται γρήγορα μεγάλος κατασκευαστής ηλεκτρικών μονάδων κίνησης και άλλων ηλεκτρονικών ισχύος.
Ο JB Straubel, διευθύνων σύμβουλος τεχνολογίας του Tesla, ο ίδιος εμπειρογνώμονας στην ενεργειακή μετατροπή, δήλωσε προηγουμένως ότι βλέπει τα ηλεκτρονικά ισχύος ως ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της Tesla στον κλάδο.
Η Tesla έχει δεχτεί πολλούς επαίνους σχετικά με την τεχνολογία των ηλεκτρονικών κινητήρων της ενώ έχει επίσης κατασκευάσει κινητήρες για πολλά άλλα οχήματα όπως οι ηλεκτρικές εκδόσεις των Toyota Rav4, του Smart και της Mercedes B-class ενώ έχουν σχεδιάσει μια ολοκαίνουργια μονάδα για το Model 3, η οποία θα χρησιμοποιηθεί και στο Tesla Semi.
Πηγή: emea.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου